Skocz do zawartości

Stabilizator tył od Corsy


Grzechu46

Rekomendowane odpowiedzi

Dać się da na pewno, ale musisz dobrze pokombinować z mocowaniami, żeby te gięcie ominęło amortyzatory, bo w innym p[rzypadku będzie trzeć. Wydaje mi się że można maxymalnie podnieść go do góry, lub spróbować upierniczyć wieszak z tłumika i pospawać od dołu. Robiłem to na szybko na urlopie i niestety nie pykło do końca. Mając staba przez tydzień wejścia w ostry zakręt były dużo łatwiejsze i biezpieczniejsze, dodam że mam poliuretany, gwint z przodu, i rozpórki, a tył kulał, po dołożeniu staba właściwości jezdzne się poprawiły, sztywniej było.

 

Średnica drazków jest 18 i 22mm więc musisz na to zwrócić uwagę, łączniki od tego nissana jak powyżej na stronce, wszystko pasuje praktycznie p&p tylko blaszki trzeba dorobić na wahaczach i na belce. Jedyny właśnie problem w tym, że jest dosyć ciasno. A koszty to koło 40zł za drązek, 15zł/szt łącznik, i tulejki do SC z 10zł/szt. Możesz spróbować, powinno się zmieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest spora. Samochód bardziej odjeżdża tyłem. Łatwiej ustawiać przed łukiem. Na mokro nie polecam. Jak chcesz się przekonać zanim zamontujesz to polecam haltpasy ale montujesz w sposób taki: Ładujesz do bagażnika 150 kilo I pas ma tak ścisnąć sprężynę aby to było max wyciągnięcie amora. Ale to jest sposób aby sobie sprawdzić czy takie zachowanie auta pasuje. Do jazdy po polskich drogach nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seja używam tylko do upalania w amatorskich imprezach rajdowych, więc nie jeżdżę nim na co dzień :)

 

Tulejki pasują od SC? Taka sama średnica? :)

Edytowane przez Grzechu46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęć nie mam, poszły w kosmos jak padła centomania podkarpacie. Łącznik z tego co pamiętam jest z forda eskorta i przykręcony jest do jednego z uszu amortyzatora - wywierciłem w nim dziurę i dałem nakrętkę. Stabilizator od tico jest prosty (w środkowej części) więc nie wadzi o uchwyt tłumika. Mocowania identycznie dorobione jak na linku po wyżej. Sam stabilizator skrócony (obcięte ramiona) i na końcu dorobione mocowanie pod łącznik- przyspawana nakrętka m10 wraz z wzmocnieniami. Całość pracuje już z dobre 5 lat albo i więcej i żadnych problemów nie było  (poza wymianą tulei która się wyrobiła). Auto po zabiegu przestało być pod sterowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Odgrzebię trochę temat. 

 

Mam już stabilizator od Corsy oraz pozostałe potrzebne elementy. Jak przyspawaliście mocowania? Tak żeby stabilizator szedł nad wieszakiem tłumika jak w pierwszej wersji, czy taj jak w drugiej, pod wieszakiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilę to może potrwać bo najpierw muszę się do końca uporać z zawieszeniem w dupowozie  ;] Ale zaraz po tym biorę się za Seja bo czasu coraz mniej, a na następne Bednary chciałbym jechać już ze stabilizatorem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.