ar2rek Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Noszę sie z zamiarem wrzucenia 1.4 16v do SC ktore bedzie użytkowane tylko do trackday-ów i KJS-ów (dziurawych / szutrowych) Nie sa to popularne motorownie w SC/CC w KJS (tak jak 1.2 8v/16v) i zastanawiam sie czy wynika to z wiekszej masy samego silnika czy niższej miski olejowej ? Różnica w mocy pomiedzy 1.2 16v 86KM a 1.4 16v 95KM niby nie jest duża, ale akurat w takim aucie każdy KM i kg się liczy, zwlaszcza ze dociążanie przodu dla takiego ogryzka ma duże znaczenie w prowadzeniu Poproszę o wasze sugestie, a najchętniej wypowiedzi osób ktore smigają 1.4 w KJSach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Może po prostu 1.4 śmiga w wyższej klasie, przynajmniej u mnie tak było na super oesach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 W wyższej znaczy w 2giej od 1150 do 1400cm, no chyba że jest jakiś inny podział pojemnosci, w co raczej wątpię Dużo cięższy jest jest 1.4 od 1.2 16v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flaku10 Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 W wyższej znaczy w 2giej od 1150 do 1400cm, no chyba że jest jakiś inny podział pojemnosci, w co raczej wątpię Dużo cięższy jest jest 1.4 od 1.2 16v? Na amatorkach często jest klasa Cento z ograniczeniem pojemności do 1242. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Nie wiem czy jest sens pchania się w 1.4 Tak do 120km/h jadą praktycznie łeb w łeb Nawet zmodzenie 1.2 do tych 95km nie jest jakoś mocno trudne. I tak jak wspomniałeś w 1.4 jest micha sporo niżej, wiec na dziurawkach może nie być tak kolorowo Płyta będzie potrzebna i tu i tu ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie większość imprez ma podział 1/2 klasy do 1300cm3 (Bednary - klasa 1 - do 1300cm3, SuperOes Tor Poznań klasa 2 - 1001cm3 - 1300cm3) Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Grzechu46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Widać podziały klas ustalają chyba automobilkluby, u nas 2 lata temu 1klasa była do 1000, i 2 od 1001 do 1400 ale ludki ktorzy scigali się N-kowymi CC/SC marudzili mocno i wprowadzili chyba bardziej sprawiedliwy podział Tak czy inaczej zagwostkę mam nadal bo lekko dłubnięte lub nawet wystrojone 1.4 spokojnie przekroczy 100KM (na pewno bedzie jezdzić na DET3 bo świnka już czeka w pudełku), a rezerwy jeszcze sporo pozostanie na ewentualne pojawienie się wałków Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez ar2rek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyfilip Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 U nas klasa 1 jest do 1400ccm, ale jest też klasa cento do 1242ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Najlepsze rozwiązanie to jak ma kupel, 1.2 16v + wałki, silnik składany od nowa itp. wystrojony na decie3 wykrzesał 113km + 6speed z p1 daje radę dość konkretnie, co prawda jest to deily ale z moim 1.4 103km za wielkich szans nie mam tym bardziej że nie ma faltdachu to całość znacznie lżejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 U nas klasa 1 jest do 1400ccm, ale jest też klasa cento do 1242ccm. niestety u nas cento ganią się ze Swiftami GTI i Hondami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyfilip Napisano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2016 (edytowane) U nas na torze Fiata też, ale Ci co mają 1,4 i nie raz dawali im rady. Ludzie czasem zapominają lub nie zdają sobie sprawy, że najważniejsza jest trakcja, a 1/3 sukcesu stanowi dobrze dobrane ogumienie. Tu jest przykład dobrego drivera z 1,4, ok 115 km http://www.youtube.com/watch?v=JID2v6jAv5U/ Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez rallyfilip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 7 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 U nas na torze Fiata też, ale Ci co mają 1,4 i nie raz dawali im rady. Ludzie czasem zapominają lub nie zdają sobie sprawy, że najważniejsza jest trakcja, a 1/3 sukcesu stanowi dobrze dobrane ogumienie. Tu jest przykład dobrego drivera z 1,4, ok 115 km http://www.youtube.com/watch?v=JID2v6jAv5U/ dobrze podaje, widać że ogarnięty kierownik pakuję 1.4 zobaczymy co bedzie się działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 dobrze podaje, widać że ogarnięty kierownikpakuję 1.4 zobaczymy co bedzie się działo Pakuj:) Też jak zobaczyłem ten wątek to od razu pomyślałem o tym cc 1.4, które nieźle wymiata:) Jeśli chodzi o masy to na forum już ktoś wrzucał dane z epera, które prawdopodobnie dotyczą gołych słupków: 900 - 54kg1.1 - 56kg1.2 - 67kg1.2 16v - 76kg1.4 16v - 85kg Problemem może być aluminiowa miska olejowa, dlatego wypadałoby mieć solidną płytę pod silnikiem, ale podobno da się podmienić na stalową, być może z GP 1.4 8V, choć pewnie nie bez przeróbek, coś ktoś o tym wspominał na seicento.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2016 Można założyć z 1.2 16v i urywa się kilka centów na wysokości dodatkowo ale płyta tak czy siak się przyda Na zawiasie -7/5 + 175/50/13 slu jest 5cm do ziemi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 8 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2016 płyta to standard jesli ktoś gania po dziurach... tak małych kół nie planuję, no chyba że szuter z wysokim balonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2016 Noszę sie z zamiarem wrzucenia 1.4 16v do SC ktore bedzie użytkowane tylko do trackday-ów i KJS-ów (dziurawych / szutrowych) Nie sa to popularne motorownie w SC/CC w KJS (tak jak 1.2 8v/16v) i zastanawiam sie czy wynika to z wiekszej masy samego silnika czy niższej miski olejowej ? Różnica w mocy pomiedzy 1.2 16v 86KM a 1.4 16v 95KM niby nie jest duża, ale akurat w takim aucie każdy KM i kg się liczy, zwlaszcza ze dociążanie przodu dla takiego ogryzka ma duże znaczenie w prowadzeniu Poproszę o wasze sugestie, a najchętniej wypowiedzi osób ktore smigają 1.4 w KJSach ja mam 1.4 16V wałki dolot z tjeta duże wtryski itp jeżdżę aktualnie na 13 tkach ale wg. mnie największą robotę zrobiła krótka skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 ja mam 1.4 16V wałki dolot z tjeta duże wtryski itp jeżdżę aktualnie na 13 tkach ale wg. mnie największą robotę zrobiła krótka skrzynia jaki wynik KM po takich zabiegach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 jaki wynik KM po takich zabiegach? nigdy nie mierzyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 U nas na torze Fiata też, ale Ci co mają 1,4 i nie raz dawali im rady. Ludzie czasem zapominają lub nie zdają sobie sprawy, że najważniejsza jest trakcja, a 1/3 sukcesu stanowi dobrze dobrane ogumienie. Tu jest przykład dobrego drivera z 1,4, ok 115 km http://www.youtube.com/watch?v=JID2v6jAv5U/ wiadomo cos o oponach na jakich jechał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyfilip Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 Jeździ na Extreme'ach. Jest to czołowa guma na asfalt z homologacją drogową BTW Ten CC był do sprzedania raptem 90km, ale przy 5500 i 130nm przy 3500! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.