Skocz do zawartości

Toyota Corolla


danielei_punto

Rekomendowane odpowiedzi

To może żeby była jakby ciągłość pozwólcie, że przedstawię

post-130025-0-13736200-1470944346_thumb.jpg

 

i w środku

 

post-130025-0-62753100-1470944361_thumb.jpg

 

po przesiadce z avensisa T25 muszę się nieco oswoić z reakcjami. Pedały jakby niżej, środkiem stopy trafiam zamiast palcami jak wcześniej, reszta daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może żeby była jakby ciągłość pozwólcie, że przedstawię

attachicon.gifcor1.jpg

 

i w środku

 

attachicon.gifcor2.jpg

 

po przesiadce z avensisa T25 muszę się nieco oswoić z reakcjami. Pedały jakby niżej, środkiem stopy trafiam zamiast palcami jak wcześniej, reszta daje radę.

noo, fajna wersja, tempoamt itp. jaki motor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może żeby była jakby ciągłość pozwólcie, że przedstawię

attachicon.gifcor1.jpg

 

i w środku

 

attachicon.gifcor2.jpg

 

po przesiadce z avensisa T25 muszę się nieco oswoić z reakcjami. Pedały jakby niżej, środkiem stopy trafiam zamiast palcami jak wcześniej, reszta daje radę.

 

Zegarek na desce został  :ok:  ;]  - tylko w poprzedniej wersji był bliżej kierowcy.  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gładko, bez zakamarków, kurz nie ma się gdzie zbierać. Żadnych wystających pokręteł, wszystko dotykowo. Mogłem cyknąć rozświetlony ten panel.

 

to jest kierunek, który mnie akurat drażni. Wole do niektórych rzeczy jednak klasyczne pokrętło niż odrywanie wzroku żeby trafić w coś czego nie można ''wymacać''

Inna sprawa, że w nocy robi się choinka, bo wszystko musi choć minimalnie świecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie wszystkim najbardziej potrzebnym jest w kierownicy, nawet wzroku nie trzeba odwracać. Poza tym "przyciski" są tak duże, że z trafieniem nie ma najmniejszych problemów.

Mnie to akurat odpowiada i specjalnie dopłaciłem do wersji 2016, bo przedliftowa miała kokpit klasyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może żeby była jakby ciągłość pozwólcie, że przedstawię

attachicon.gifcor1.jpg

 

i w środku

 

attachicon.gifcor2.jpg

 

po przesiadce z avensisa T25 muszę się nieco oswoić z reakcjami. Pedały jakby niżej, środkiem stopy trafiam zamiast palcami jak wcześniej, reszta daje radę.

 

 

jestem przerazony w jakim kierunku idzie ta motoryzacja :ooniee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest kierunek, który mnie akurat drażni. Wole do niektórych rzeczy jednak klasyczne pokrętło niż odrywanie wzroku żeby trafić w coś czego nie można ''wymacać''

Inna sprawa, że w nocy robi się choinka, bo wszystko musi choć minimalnie świecić.

 

nie tylko Ciebie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to dostęp do żarówek jest kompletnie bezproblematyczny nawet dla moich kowalskich łap. W avenie żeby zmienić żarówkę musiałem zdejmować zderzak, tutaj po prostu sięgam ręką.

post-130025-0-64470100-1471273632_thumb.jpg

 

Nie ma też nadmiaru plastików zasłaniających wszystko co możliwe. Brakuje natomiast wygłuszenia na masce, ale to można uzupełnić na własną rękę w razie potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące później...

To może żeby była jakby ciągłość pozwólcie, że przedstawię

attachicon.gifcor1.jpg

 

i w środku

 

attachicon.gifcor2.jpg

 

po przesiadce z avensisa T25 muszę się nieco oswoić z reakcjami. Pedały jakby niżej, środkiem stopy trafiam zamiast palcami jak wcześniej, reszta daje radę.

 

 

 

 

 

 

mam taką samą, ale w automacie 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas się zastanawiam czy się nie sfrajerzyłem biorąc manuala.

 

 

sprzedaje te samochody na co dzień, jeździłem chyba wszystkimi opcjami silnikowymi, nie bez powodu wziąłem automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A który silnik bys polecił do Aurisa Turing ? 1.2 T czy 1.6 ? 

Hybrydy ani diesla nie rozważam .

 

 

jeśli skrzynia manualna to przyjemniej się jeździ 1.2t

jeśli automat to 1.6 będzie ok.

 

ogólnie bardzo mało klientów wybiera 1,2t, większość jedna bardziej ufa sprawdzonym rozwiązaniom czyli wolnossący o normalnej pojemności bez doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.