Jump to content
dawiddawidowski

Fiat Seicento Sporting Abarth 1.4 16v

Recommended Posts

Poprzedni wiśniowy projekt od zera dużo osób znało czyli ROSSO BAROCCO  (foty z budowy w podpisie na dole) ale postanowiłem spełnić marzenie na żółtego Abartha z faltdachem 1.4 16v który początkowo miał być dawcą ale postanowiłem go odratować bo tragedii nie było i troszkę podrasować.

 

Przyjechał do Polski z Luksemburga w max wersji wyposażeniowej. Od 2005 do 18.07.2015, kiedy kupiłem, jeździł po Wadowicach. W 2009 zrobiony był swap na 1.2 16v i dokończony przez, pojemność została wbita w dowód. W 2012 ponownie zawitał na swap w TRS i wpadł obecny silnik 1.4 16v niestety została wywalona klimatyzacja z racji braku miejsca

 

Fiat Seicento Sporting Abarth 2001

 

7.2sek-100km/h v-max +200km/h

103Km/138Nm (hamowany w kwietniu na poniższej specyfikacji)

1.4 16v (2010rok silnika, przebieg 82kkm)

skrzynia 6–cio biegowa (14/57) 
kolektor wydechowy 4-1 by TRS

cichy przelotowy wydech na jednej strumienicy ssący 1.2 16v 
przepustnica 1.2 16v 
świece ori fiat,

kable janmor,

oil catch tank homemade,
silnik wystrojony na Ecumaster Det3

faltdach od nowości

pełna elektryka, wspomaganie, abs itd.

 

Fotele obniżone na szynach,

czerwone pasy bezpieczeństwa TRW z CCS

wysokie boczki w skórze

alu nakładki, podstopnica, ramka, rączka ręcznego SCHUMACHER

kierownica Raid HP 30"

dodatkowe wskaźniki temp. wody + ciśnienie oleju

ramka radia Clarion

gałka zmiany biegów 6 z p2

wygłuszenie nadkoli tył

radio Alpine

głośniki Sony

subbufer Pioneer

wzmacniacz Magnat

 

- nowe lampy przód

- nowe halogeny

- nowy silniczek wycieraczki tył wraz z wszystkimi wycieraczkami

- maska, klapa bagażnika, zderzak tył

- odnowione alu 14" abarth

- Yokohama 185/55/14

- blacharka - progi, reperaturki nadkoli,

- konserwacja całości - oczyszczona blacha z wszystkich ognisk do żywego metalu, bardzo dużo podkładu epoksydowy, masa uszczelniająca, bigum na całość, w środku żółty lakier oraz dużo wosku w wszystkie profile zamknięte

- lakierowanie

- nowy zestaw springów i amorów MTS -7/5

- nowe osłony gumowe

- skrzynia 6 z punto2

- syntetyczny olej w skrzyni i silniku

oraz masa drobiazgów 

 

 

post-189885-0-19052100-1470650879_thumb.jpg

post-189885-0-57352000-1470650896_thumb.jpg

post-189885-0-61927800-1470650909_thumb.jpg

post-189885-0-02802100-1470650922_thumb.jpg

post-189885-0-12101100-1470650936_thumb.jpg

post-189885-0-57463100-1470650951_thumb.jpg

post-189885-0-49546800-1470650964_thumb.jpg

post-189885-0-21789700-1470650979_thumb.jpg

post-189885-0-75693900-1470650993_thumb.jpg

post-189885-0-70460400-1470651005_thumb.jpg

post-189885-0-53549200-1470651013_thumb.jpg

post-189885-0-16427400-1470651026_thumb.jpg

post-189885-0-71410500-1470651038_thumb.jpg

post-189885-0-87902000-1470651057_thumb.jpg

post-189885-0-88657300-1470651082_thumb.jpg

post-189885-0-71837600-1470651094_thumb.jpg

post-189885-0-14603200-1470651105_thumb.jpg

post-189885-0-88334600-1470651113_thumb.jpg

post-189885-0-34974300-1470651121_thumb.jpg

post-189885-0-45097500-1470651129_thumb.jpg

post-189885-0-14981400-1470651141_thumb.jpg

post-189885-0-69161300-1470651338_thumb.jpg

post-189885-0-69257100-1470651348_thumb.jpg

post-189885-0-57962300-1470651356_thumb.jpg

post-189885-0-61099700-1470651375_thumb.jpg

post-189885-0-63434000-1470651383_thumb.jpg

post-189885-0-18392600-1470651392_thumb.jpg

post-189885-0-42686800-1470651451_thumb.jpg

post-189885-0-03661100-1470651478_thumb.jpg

post-189885-0-63291900-1470651488_thumb.jpg

post-189885-0-81779100-1470651501_thumb.jpg

post-189885-0-30058100-1470651509_thumb.jpg

post-189885-0-58519000-1470651517_thumb.jpg

post-189885-0-02732400-1470651527_thumb.jpg

post-189885-0-85411300-1470651534_thumb.jpg

post-189885-0-31379600-1470651543_thumb.jpg

post-189885-0-60088700-1470651560_thumb.jpg

post-189885-0-78992000-1470651575_thumb.jpg

post-189885-0-18135300-1470651585_thumb.jpg

post-189885-0-06647400-1470651594_thumb.jpg

post-189885-0-11187800-1470651605_thumb.jpg

post-189885-0-98259300-1470651613_thumb.jpg

post-189885-0-90961300-1470651622_thumb.jpg

post-189885-0-88135300-1470651630_thumb.jpg

post-189885-0-22577700-1470651642_thumb.jpg

post-189885-0-30118400-1470651652_thumb.jpg

post-189885-0-03832600-1470651662_thumb.jpg

post-189885-0-88614500-1470651673_thumb.jpg

post-189885-0-48914600-1470651683_thumb.jpg

post-189885-0-40950300-1470651691_thumb.jpg

post-189885-0-72104100-1470651699_thumb.jpg

post-189885-0-69055500-1470651707_thumb.jpg

post-189885-0-27352900-1470651718_thumb.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny jest, choć wizualnie bardziej mi podchodził wiśniowy ;]

 

Fajnie że blacha fachowo ogarnięta, pewnie spokój z ruda będzie na parenaście lat...a sami wiemy jak teraz trudno o zdrową centobudę.

Jakieś plany na seja poza sprzedażą :P ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobić jednolite foty i wystawić na dłużej niż 14 dni na allegro bo dopiero 2-3 dni przed końcem było zainteresowanie :phi:

Przez zimę planuję wpakować wałki, wydech + strojenie żeby dobić do 120km, z pierdół to alusy 13 na zimówki i w najbliższym czsie jadę na ustawienie procedury startu, w końcu wykorzystać co oferuje det3 ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bawiłeś się z hamownią drogową wbudowaną w DETa ?

Ciekawy jestem czy wyniki są choć troszkę porównywalne do normalnej hamowni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bawiłem się ale jak będę na hamowni ponownie w tym miesiącu postaram się to sprawdzić przy okazji ustawienia launch control ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@dawiddawidowski koniecznie film z procedury :jem:

 

w tym roku odpada ale na przyszły tez chciałbym walki i program pod to moje 1.2 :phi: ale ile keszu szykować ??

Edited by roach
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem tak :facepalm: - No dupy to nie rwie ale od bidy bym się tym kuloł do biedronki czy do tesko po browar  ;l  ;)

A na poważnie -byłem, widziałem, słyszałem i widać że mnóstwo kasy i pracy wsadziłeś w niego . Widać że dbasz bo nawet przekatować go nie chcesz żeby łututu było a i świeci się jak choinka na święta   ;]

Ja bym go zostawił stylistycznie jak jest :oki:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie ostatni większy zlot seja w tym roku      ;]

 

 

w filmie gdzieś tam się raz przewija      :ok:

 

post-189885-0-75349500-1472481286_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmień pan koło... na następny sezon widzę coś szerokiego i dużego ;)

Wtedy będzie sztos :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.