bizz Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Tak sobie szukam kombi turbo lpg automat i wyskoczył mi Saab - warte to zainteresowania? Buda mi się podoba, wnętrze też z klimatem, mocy sporo, ponoć można ją łatwo podnieść jeszcze, jak zabraknie. Czego się bać? ten konkretny egzemplarz wydaje się być ok, jechać oglądać? jakieś 150 km mam do Bochni.... http://allegro.pl/saab-9-5-aero-2-3t-250km-lpg-vat-23-skora-xenon-i6397073004.html#imglayer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 To widziałeś?: Podana cena jest kwotą netto i nie zawiera podatku VAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ayot Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Tak sobie szukam kombi turbo lpg automat i wyskoczył mi Saab - warte to zainteresowania? Buda mi się podoba, wnętrze też z klimatem, mocy sporo, ponoć można ją łatwo podnieść jeszcze, jak zabraknie. Czego się bać? ten konkretny egzemplarz wydaje się być ok, jechać oglądać? jakieś 150 km mam do Bochni.... http://allegro.pl/saab-9-5-aero-2-3t-250km-lpg-vat-23-skora-xenon-i6397073004.html#imglayer Uważam, że do tego silnika (jeśli dobrze pamiętam B235) pakowanie gazu to zbrodnia. Nie tylko z powodów ideologicznych (lubię Saab'y i nie cierpię gazu), ale również dlatego, że te silniki mocno się nagrzewały. Poza wszystkim, to kotłuje, zapewne, ok. 16-18 litrów gazu na 100km w mieście (na benzynie, po mieście nie udawało mi się zejść poniżej 11.5-12.5 litra). Autor ogłoszenia, celowo lub z niewiedzy, wprowadza w błąd. AERO to były seryjne samochody z turbiną GT17 o podniesionym doładowaniu (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 0.9 bar). Zawieszenie było identyczne jak w dwulitrówkach (na nieco większych amortyzatorach), tarcze hamulcowe też nieco większe (288mm albo 305 mm - skleroza nie boli). Generalnie, to bardzo udany samochód. Jeśli nie był bity, to stan całkowicie ocynkowanego nadwozia nie powinien być problemem. Ale... tani w utrzymaniu to on nie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 To takie szwedzkie Daewoo Espero - samochód który powstał w 1997 roku a potem przechodził tylko kosmetyczne zmiany aż do 2010 roku. W koncu firmie udało sie opracować nowy model, ale firma padła dość szybko. NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 To takie szwedzkie Daewoo Espero - samochód który powstał w 1997 roku a potem przechodził tylko kosmetyczne zmiany aż do 2010 roku. W koncu firmie udało sie opracować nowy model, ale firma padła dość szybko. Nic nowego nie opracowali, tylko wzieli Insignie i pozmieniali troche ksztalt blachy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Uważam, że do tego silnika (jeśli dobrze pamiętam B235) pakowanie gazu to zbrodnia. Nie tylko z powodów ideologicznych (lubię Saab'y i nie cierpię gazu), ale również dlatego, że te silniki mocno się nagrzewały. Poza wszystkim, to kotłuje, zapewne, ok. 16-18 litrów gazu na 100km w mieście (na benzynie, po mieście nie udawało mi się zejść poniżej 11.5-12.5 litra). Autor ogłoszenia, celowo lub z niewiedzy, wprowadza w błąd. AERO to były seryjne samochody z turbiną GT17 o podniesionym doładowaniu (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 0.9 bar). Zawieszenie było identyczne jak w dwulitrówkach (na nieco większych amortyzatorach), tarcze hamulcowe też nieco większe (288mm albo 305 mm - skleroza nie boli). Generalnie, to bardzo udany samochód. Jeśli nie był bity, to stan całkowicie ocynkowanego nadwozia nie powinien być problemem. Ale... tani w utrzymaniu to on nie będzie... Kolego widać, że gdzieś coś dzwoni ale nie wiesz w którym kościele :-) Primo saaby do gazu nadają się świetnie. Jeżeli jest ogarnięty i kumaty gazownik, który dobrze to wystroi to będzie smigało aż miło. Po drugie te silniki się nie grzeją. Mają problemy z panewkami przez wadliwa odmę oraz za rzadka zmianę oleju ale temp. Trzymaly ok. Wersje aero miały Turbo td04-15t. Garrett gt17 był przeznaczony dla słabszych wersji. (Z garrett Maks to jakieś 220-230KM da się zrobić) Samochody fajne, przy odpowiednim traktowaniu nie specjalnie awaryjne. Ceny części eksploatacyjnych na standardowym poziomie. Jedynie rozrząd - łańcuch jak padnie to koszt ok 2 tys zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chooper Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 grzeje się podobno 3.0 diesel. Podobno wadą jest za mała miska olejowa. Kiedyś zadowolony użytkownik 9-5 2.3 mi coś na ten temat wspominał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 @@Chooper o 3.0 D w Oplach, Saabach i Renuarach to chyba (tu) wszyscy wiedzą. Ja bym raczej zwrócił uwagę na coś innego, facet niby dba o auto, gaz zakłada u fachowca, a sprzedaje na oponach zimowych latem i jeszcze chwali, że sprzedawca (czyli kto?) gwarantuje, że nic im nie będzie po najechaniu na krawężnik. Typowy Janusz, który wyciągnie wadę jako zaletę... bo jak to nazwać? Bo jeśli jeździł latem na tych oponach, to połowy z bieżnika przy tej mocy na przedniej osi już nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 To widziałeś?: tak, jest też w tytule, ale dzięki za spostrzegawczość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 @@Chooper o 3.0 D w Oplach, Saabach i Renuarach to chyba (tu) wszyscy wiedzą. Ja bym raczej zwrócił uwagę na coś innego, facet niby dba o auto, gaz zakłada u fachowca, a sprzedaje na oponach zimowych latem i jeszcze chwali, że sprzedawca (czyli kto?) gwarantuje, że nic im nie będzie po najechaniu na krawężnik. Typowy Janusz, który wyciągnie wadę jako zaletę... bo jak to nazwać? Bo jeśli jeździł latem na tych oponach, to połowy z bieżnika przy tej mocy na przedniej osi już nie ma. też zwróciłem na to uwagę, wydało mi się mocno dziwne, że koleś trzyma auto na zimówkach, ale z drugiej strony ja zrobiłem to samo ze Scenikiem, mimo iż o niego wcześniej dbałem. Po prostu jak pojawiło się nowe auto, to Scenic został wystawiony tak jak stał, a że Scenic dci nie jest super sprzedawalny, to stał parę miesięcy i prawie całe lato na zimowych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Kolego widać, że gdzieś coś dzwoni ale nie wiesz w którym kościele :-) Primo saaby do gazu nadają się świetnie. Jeżeli jest ogarnięty i kumaty gazownik, który dobrze to wystroi to będzie smigało aż miło. Po drugie te silniki się nie grzeją. Mają problemy z panewkami przez wadliwa odmę oraz za rzadka zmianę oleju ale temp. Trzymaly ok. Wersje aero miały Turbo td04-15t. Garrett gt17 był przeznaczony dla słabszych wersji. (Z garrett Maks to jakieś 220-230KM da się zrobić) Samochody fajne, przy odpowiednim traktowaniu nie specjalnie awaryjne. Ceny części eksploatacyjnych na standardowym poziomie. Jedynie rozrząd - łańcuch jak padnie to koszt ok 2 tys zł. akurat łańcuch prawdopodobnie mnie czeka w E39, koło 2500, więc takie kwoty mnie nie porażają jedyne informacje które mi ciężko znaleźć, to awaryjność automatycznych skrzyń, średnio mi się widzi przesiadka na manuala, ale tłumacze sobie że zapas mocy pozwoli jeździć jak automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Uważam, że do tego silnika (jeśli dobrze pamiętam B235) pakowanie gazu to zbrodnia. Nie tylko z powodów ideologicznych (lubię Saab'y i nie cierpię gazu), ale również dlatego, że te silniki mocno się nagrzewały. Poza wszystkim, to kotłuje, zapewne, ok. 16-18 litrów gazu na 100km w mieście (na benzynie, po mieście nie udawało mi się zejść poniżej 11.5-12.5 litra). Autor ogłoszenia, celowo lub z niewiedzy, wprowadza w błąd. AERO to były seryjne samochody z turbiną GT17 o podniesionym doładowaniu (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 0.9 bar). Zawieszenie było identyczne jak w dwulitrówkach (na nieco większych amortyzatorach), tarcze hamulcowe też nieco większe (288mm albo 305 mm - skleroza nie boli). Generalnie, to bardzo udany samochód. Jeśli nie był bity, to stan całkowicie ocynkowanego nadwozia nie powinien być problemem. Ale... tani w utrzymaniu to on nie będzie... 1. nie, nie jest to zbrodnia 2. co znaczy kotłuje? że dużo pali? 1st, nie ma bata żeby spalił w normalnej jeździe 18 litrów gazu, V8 w E38 pali mi 16... 2nd, 18 litrów gazu w porównaniu do 11 litrów ropy nadal jest dużo lepszym wynikiem co do reszty się nie wypowiadam bo się nie znam, interesuje mnie samochód, w kolejności: - mocny z gazem - automat - kombi - cichy dlatego padło na Saaba 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 @@bizz Pisze, że w ciągłej eksploatacji, więc albo nie w ciągłej eksploatacji jednak - czyli kłamca, więc można spodziewać się wszystkiego, albo po prostu kolejny koleś, który myśli, że jak założy nowe zimówki z gwarancją od sprzedawcy, to dba o auto. Jeśli to auto miało by jakąś wartość, wystawiłby je za 15k. No chyba, że to jest ta jedyna okazja, na którą wszyscy czyhamy na allegro. Zawsze można zadzwonić i wyczuć z kim ma się do czynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ayot Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Kolego widać, że gdzieś coś dzwoni ale nie wiesz w którym kościele :-) Primo saaby do gazu nadają się świetnie. Jeżeli jest ogarnięty i kumaty gazownik, który dobrze to wystroi to będzie smigało aż miło. Po drugie te silniki się nie grzeją. Mają problemy z panewkami przez wadliwa odmę oraz za rzadka zmianę oleju ale temp. Trzymaly ok. Wersje aero miały Turbo td04-15t. Garrett gt17 był przeznaczony dla słabszych wersji. (Z garrett Maks to jakieś 220-230KM da się zrobić) Samochody fajne, przy odpowiednim traktowaniu nie specjalnie awaryjne. Ceny części eksploatacyjnych na standardowym poziomie. Jedynie rozrząd - łańcuch jak padnie to koszt ok 2 tys zł. 9-5 Aero jeżdziłem piętnaście lat temu. A pamiętać tych wszystkich detali nie miałem nigdy zamiaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ayot Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 ale firma padła dość szybko. Po 65 latach. Czas jest względny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 http://allegro.pl/v6-turbo-230-ps-bi-xenon-niemieckie-lpg-gwarancja-i6375211958.html http://allegro.pl/opel-vectra-opc-2-8-v6-biturbo-256km-i6392628051.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 http://allegro.pl/v6-turbo-230-ps-bi-xenon-niemieckie-lpg-gwarancja-i6375211958.html http://allegro.pl/opel-vectra-opc-2-8-v6-biturbo-256km-i6392628051.html 1st budżet - na zabawkę max 15 kpln 2nd chcę cichociemne, Saab z założenia wygląda na 1.8 115 KM te Vectry buhają testosteronem były Astry II jakieś mocne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 1st budżet - na zabawkę max 15 kpln 2nd chcę cichociemne, Saab z założenia wygląda na 1.8 115 KM te Vectry buhają testosteronem były Astry II jakieś mocne? AII były tylko OPC 160KM lub 200KM, możesz jeszcze spróbować coś w tym stylu: http://allegro.pl/vectra-bfl-cdx-sport-2-5-v6-pb-felgi-17-zender-i6383556539.html http://otomoto.pl/oferta/opel-vectra-b-2-5-v6-lpg-ID6yjIM9.html Tyle że nie mają turbo. Z 2.5 V6 dość łatwo zrobić pod 200KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 AII były tylko OPC 160KM lub 200KM, możesz jeszcze spróbować coś w tym stylu: http://allegro.pl/vectra-bfl-cdx-sport-2-5-v6-pb-felgi-17-zender-i6383556539.html http://otomoto.pl/oferta/opel-vectra-b-2-5-v6-lpg-ID6yjIM9.html Tyle że nie mają turbo. Z 2.5 V6 dość łatwo zrobić pod 200KM. niee, jakoś mi nie leży ten silnik, jeździłem tym chwilę.. niby ma moc, a jej nie czuć kupiłbym Astrę I GSi, ale to już gatunek wymarły... pomyśleć że z 4-5 lat temu kłóciłem się z gościem o 100 PLN, bo nie chciał opuścić, a na tapecie był Kadett GSi, piękny biały, z takimi naklejkami/listwami po bokach... no ale gość chciał 2300 a ja miałem 2200w kieszeni, a nie chciało mi się do bankomatu jechać, to jakaś wieś pod Pszczyną była... teraz na jakichś klasykach bym go za 12000 wystawił i ten licznik elektroniczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2016 niee, jakoś mi nie leży ten silnik, jeździłem tym chwilę.. niby ma moc, a jej nie czuć kupiłbym Astrę I GSi, ale to już gatunek wymarły... pomyśleć że z 4-5 lat temu kłóciłem się z gościem o 100 PLN, bo nie chciał opuścić, a na tapecie był Kadett GSi, piękny biały, z takimi naklejkami/listwami po bokach... no ale gość chciał 2300 a ja miałem 2200w kieszeni, a nie chciało mi się do bankomatu jechać, to jakaś wieś pod Pszczyną była... teraz na jakichś klasykach bym go za 12000 wystawił i ten licznik elektroniczny Ja czuję moc mimo ślizgającego się sprzęgła. Ja mam manual. To z Opla nic Ci nie zostaje, chyba że poszukasz sobie Omegi 3.0 V6, ale to specjalnie szybkie nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2016 Jak masz cierpliwośc do znajdziesz Astre II z silnikiem Saaba B204L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ayot Napisano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2016 Jak masz cierpliwośc do znajdziesz Astre II z silnikiem Saaba B204L Do Opli nie używano silników Saab'a B204. Jak ktoś podłubał, to mógł sobie zaaplikować taki wynalazek. Razem z zawieszeniem etc. Pozostaje tylko pytanie: po co? Oczywiście nie wykluczam, że może się komuś bardziej Opel niż Saab podobać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.