Skocz do zawartości

Seicento z klatką


Kooboosh

Rekomendowane odpowiedzi

A co tam, coś trzeba światu pokazać ;)
Auto od 2 czy 3 sezonów całkowicie budowane w Koziegłowach u Majstra i Szarego.

Klasyczny t-jet z holsetem, podkładany do kupy i zrobiony streetowo-rajdowo-hobbistycznie :)

Początki jak zawsze w pyle i brudzie:

th_turboteam%20027_zpssohn8hok.jpg th_turboteam%20100_zpsn8w1n3ty.jpg th_12351024_920646498003370_502825410_n_


seryjny pas:

th_12596988_939797659421587_1836040759_o th_12544632_939797696088250_1689133455_o


klatka u Irka Górnego:

th_DSC_0222_zpsxdjsuq7p.jpg th_DSC_0224_zpsql2eqmmm.jpg


Wykończenie wnętrza:

th_12694924_948612131873473_764106442318 th_12694795_948611945206825_316745644090 th_12418931_960591687342184_862004052994 th_12792266_960592094008810_159063157776 th_12768127_960591757342177_676689593299


Pod maską:

th_12650922_944942795573740_725340413314 th_10644382_960591990675487_921045182643 th_12719397_960591994008820_463401869932


Parę kresek w obecnym setupie i doładowaniu 1bar:

th_seicento%201.4%20T-Jet%20ww%201850m_z
 

 

tunned by turboteam.pl, programmed by Szary garage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

No właśnie, nie wspomniałeś w opisie co tam masz pomodzone z hamulcami, a tu widzę już kolejne mody:)

 

Obecnie pewnie masz z przodu 257, a z czego jest ten większy zacisk i czy również będzie pod tarcze 257 czy jakąś większą?

Te felgi co masz na fotkach to 15stki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie umiem tak ładnie opisywać :) wolę konkretne pytania.

 

Co do układu hamulcowego, to wstawiłem większą pompę i serwo z punta.

 

th_DSC_2083_zpsx2fcb3af.jpg th_DSC_2074_zpsiqxtniez.jpg th_IMG_20160901_220434_zpslesjswzq.jpg

 

Obecnie faktycznie są zaciski pod tarcze 257, a felgi to 14tki.

Na przyszły sezon postaramy się upchać te nowe zaciski, które są od abartha 500, oraz tarczę 284. Niestety spodziewam się, że będzie to wymagało 15tek, które udało się dość szybko znaleźć.

 

th_IMG_20160927_191144_zpslf2bscac.jpg th_IMG_20160927_191159_zps0gkhx3kc.jpg

 

Oczywiscie pójdą w czarny mat, aby zachować design :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak się sprawdzą tarcze 284 z przodu ;]  A tylne hamulce też zmieniłeś na tarczówki czy zostały seryjne bębny?

Te 15stki wyglądają kozacko, to jakieś z fiatowskimi parametrami (otwór centrujący, rozstaw śrub)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu są seryjne bębny. W zeszłym sezonie wszystko poskładane na nowych częściach.

Z takim tyłem nie było do tej pory problemów.

 

4x100, a otworu centrującego nie mierzyłem jeszcze. ale wchodzi jak widać do końca. A jak jest za duży, to zastosuje pierścień centrujący.

No i pasują bez żadnych dystansów. Rozwiązanie zapożyczone od Michaś_wawa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pochwal się jak sprawują się hamulce 284 vs 257 jak już zamontujesz:) No i z ciekawości przymierz felgę 14stkę, ale chyba nie ma szans żeby podeszła;/

 

Ogólnie Twój projekt bardzo mi się podoba, sam robię seja w podobnym stylu rajdowo-streetowym, choć nie z takim rozmachem:) Tylko te zderzaki chyba wymagają ponownego psiknięcia sprayem strukturalnym, albo dać je w kolor:) Wnętrze za to masz zrobione tak że tylko brać przykład:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi już są wystawione na sprzedaż,

15tka niesie też za sobą to, że jest większe pole do popisu w wyborze opon.

 

 

Tak zderzaki zdecydowanie wymagają odnowienia. Nie chce w kolor, ale pomysle nad bardziej profesjonalnym ich polakiorwaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm.... przede wszystkim zalezy do jakiego auta. Do jasno zielonego to jasne, że nie pasuje.

Ale ja mam niebieski z czarnym środkiem, zderzakami i szybami...

 

tu jakieś zdjecie z neta znalazłem:

 

http://www.r3vlimited.com/board/picture.php?albumid=2180&pictureid=14329

 

albo taki :)

 

http://thumbs.picclick.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/rgEAAOSwepJXbTtU/$/17-TSW-Imola-Alloy-Wheels-4x100-VW-_57.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jasna felga szprycha

Kolor auta podobny do twojego

Opona t1-r 195/45R15 i juz jest problem z maksymalnym skretem

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

 

ja mam więcej czarnego, chociażby zderzaki.

I tak te felgi misze odmalować, do wiosny mam czas na zastanowienie się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Seria przelatała cały sezon. Nowymi pomysłami pochwalę się, jak zostaną zrealizowane.

Odnośnie szpery, dogadałem się w Tomsonie. Fakt, dobry kurs funta zachęcił mnie do tego ruchu - zobaczymy...

Ok, ale szperę masz nie do seryjnej skrzyni?

Do 510 nie ma z tym problemu, ale do seryjnej c514 coś się przewijało jako dostępne, ale mało na ten temat wiadomo - chyba że coś więcej wiesz? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
  • 1 miesiąc później...
Dnia 25.11.2016 o 13:50, barkor napisał:

 

Dużo rzeźby jest żeby wsadzić c510 do seja?

 

odpowiadając na pytanie - aby to wszystko ładnie działało i wyglądało, to tak, dużo rzeźby. Przynajmniej, ja się robi pierwszy raz i chce się jak najbliżej ideału.

No i mam info z pierwszej ręki - szpera robi robotę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
  • 1 miesiąc później...

Przy okazji, krótkie podsumowanie sezonu.

 

Auto na obecnym setupie zrobiło jakieś 5000 km, ładuje 1,4 bara, robi sobie trasę Piaseczno-Kołobrzeg-Piaseczno, jeździ sobie po spotach lokalnych itd...

 

aż tu nagle, dwa dni temu "oczko odlepiło się temu misiu"... a miały być takie pancerne....

 

IMG_20171028_213637.jpg IMG_20171028_214329.jpg IMG_20171028_223728.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.