Skocz do zawartości

przekładnia kierownicza


jarczykbartek

Rekomendowane odpowiedzi

niestety moja przekładnia się poddała i dostała luzów. 

Do wyboru regenerowana czy nowa noname?

Znalazłem 2 wersje na śruby 10 i 12. Zależy to od rocznika, silnika, modelu?

Polecacie jakiś warsztat sprzedający regenerowane przekładnie?

Nie zgłębiałem jeszcze mocno tematu, bo jak na razie taki problem nie dotyczy mojego auta (oby jak najdłużej) ale coś takiego nie załatwiłoby sprawy?

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=stilo+przek%C5%82adnia+tuleja&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0613

Na forum Stilo coś tam pisali że luzy mogą być spowodowane zużyciem się tejże tulei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgłębiałem jeszcze mocno tematu, bo jak na razie taki problem nie dotyczy mojego auta (oby jak najdłużej) ale coś takiego nie załatwiłoby sprawy?

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=stilo+przek%C5%82adnia+tuleja&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0613

Na forum Stilo coś tam pisali że luzy mogą być spowodowane zużyciem się tejże tulei.

może masz rację, jednak niestety samochod dziennie wozi mnie do pracy i nie mam mozliwosci sie z tym zabawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chinola zapłacisz 500zł za TRW 1000zł (jeszcze niedawno trw chodziły po 650zł). Wiem, że w perspektywie wartości auta to bardzo dużo ale jak chcesz bezpiecznie jeździć i nie robić przekładni dwa razy może jednak warto dorzucić drugie tyle. Wymiana 2 godziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chinola zapłacisz 500zł za TRW 1000zł (jeszcze niedawno trw chodziły po 650zł). Wiem, że w perspektywie wartości auta to bardzo dużo ale jak chcesz bezpiecznie jeździć i nie robić przekładni dwa razy może jednak warto dorzucić drugie tyle. Wymiana 2 godziny.

Przechodzilem temat regeneracji przekladni (nie w stilo) ale ogolnie nie polecam regeneracji. Robilem to w polecanym zakladzie i przekladnia wytrzymala 26 kkm i 2 lata, po czym spektakularnie sie rozciekla. Kosztowala mnie regeneracja 500pln. A nowa wychodzila okolo 1500pln. Wiec jesli do stilona nowa z TRW kosztuje kobla to jedt dobra cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie w przekładni miałem duży luz na wałku po prawej stronie.

Byłem już nastawiony na kupno nowej przekładni, ale postanowiłem rozebrać starą i oglądnąć problem z bliska.

Winowajcą luzów była wyrobiona tulejka, tylko że wtedy nie było dostępnych zamienników.

Ostatecznie dorabiałem taką tulejkę z wałka teflonowego.

Po wymianie przejechałem trochę ponad 25 tysięcy i na obecną chwilę dalej jest cisza.

 

A tak wygląda stara tulejka:

 

https://zapodaj.net/c473973ec6b03.jpg.html

Edytowane przez cmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy czy po odkręceniu prawego drążka będzie można wjechać wałkiem/listwą w lewą stronę na tyle, że nie będzie blokować tulejki, a tego prawdę mówiąc nie wiem- nie sprawdziłem.

Swoją przekładnię miałem na stole i rozkręcałem po kolei wszystko co się dało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.