jarczykbartek Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 niestety moja przekładnia się poddała i dostała luzów. Do wyboru regenerowana czy nowa noname? Znalazłem 2 wersje na śruby 10 i 12. Zależy to od rocznika, silnika, modelu? Polecacie jakiś warsztat sprzedający regenerowane przekładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 Albo oryginał albo trw jrm407. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 Albo oryginał albo trw jrm407. ile za taki oryginał? wydaje mi się, że pakowanie części za 1500pln do samochodu wartego 5000 jest niezbyt uzasadnione ekonomicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 A może warto zregenerować obecną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TIMMY Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 niestety moja przekładnia się poddała i dostała luzów. Do wyboru regenerowana czy nowa noname? Znalazłem 2 wersje na śruby 10 i 12. Zależy to od rocznika, silnika, modelu? Polecacie jakiś warsztat sprzedający regenerowane przekładnie? Nie zgłębiałem jeszcze mocno tematu, bo jak na razie taki problem nie dotyczy mojego auta (oby jak najdłużej) ale coś takiego nie załatwiłoby sprawy? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=stilo+przek%C5%82adnia+tuleja&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0613 Na forum Stilo coś tam pisali że luzy mogą być spowodowane zużyciem się tejże tulei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Tylko jak to wyciagnac z maglownicy? Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez HARDTECHNO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 Nie zgłębiałem jeszcze mocno tematu, bo jak na razie taki problem nie dotyczy mojego auta (oby jak najdłużej) ale coś takiego nie załatwiłoby sprawy? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=stilo+przek%C5%82adnia+tuleja&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0613 Na forum Stilo coś tam pisali że luzy mogą być spowodowane zużyciem się tejże tulei. może masz rację, jednak niestety samochod dziennie wozi mnie do pracy i nie mam mozliwosci sie z tym zabawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 A może warto zregenerować obecną? jedyny minus tego rozwiązania to uziemione auto. Profesjonalna regeneracja to wymiana wszystkich zużytycz części, więc nie ma znaczenia jaka maglownica podlega regeneracji (moja czy cudza ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 Za chinola zapłacisz 500zł za TRW 1000zł (jeszcze niedawno trw chodziły po 650zł). Wiem, że w perspektywie wartości auta to bardzo dużo ale jak chcesz bezpiecznie jeździć i nie robić przekładni dwa razy może jednak warto dorzucić drugie tyle. Wymiana 2 godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TIMMY Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Tylko jak to wyciagnac z maglownicy? A tego to już nie wiem... Trzeba by popytać kogoś kto to robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Za chinola zapłacisz 500zł za TRW 1000zł (jeszcze niedawno trw chodziły po 650zł). Wiem, że w perspektywie wartości auta to bardzo dużo ale jak chcesz bezpiecznie jeździć i nie robić przekładni dwa razy może jednak warto dorzucić drugie tyle. Wymiana 2 godziny. Przechodzilem temat regeneracji przekladni (nie w stilo) ale ogolnie nie polecam regeneracji. Robilem to w polecanym zakladzie i przekladnia wytrzymala 26 kkm i 2 lata, po czym spektakularnie sie rozciekla. Kosztowala mnie regeneracja 500pln. A nowa wychodzila okolo 1500pln. Wiec jesli do stilona nowa z TRW kosztuje kobla to jedt dobra cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 TRW kosztują ok 800-900pln, a jak nie to używkę, która siedzi na aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 A co z zamiennikami? Np: http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-maglownica-fiat-stilo-nowa-i6395369326.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 witam, a jak rozpoznać zużycie maglownicy, jakieś typowe stukanie bicie czucie na kierownicy? pytam trochę z ciekawości, ale podejrzewam że przy twardszym zawiasie maglownica może mniej wytrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Stuki na drobnych nierównościach, pukanie przy kręceniu kierownicą na postoju. Ruszasz drążkiem przy przekładni i stuka w przekładni a nie na tzw. jabłku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cmat Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) U siebie w przekładni miałem duży luz na wałku po prawej stronie. Byłem już nastawiony na kupno nowej przekładni, ale postanowiłem rozebrać starą i oglądnąć problem z bliska. Winowajcą luzów była wyrobiona tulejka, tylko że wtedy nie było dostępnych zamienników. Ostatecznie dorabiałem taką tulejkę z wałka teflonowego. Po wymianie przejechałem trochę ponad 25 tysięcy i na obecną chwilę dalej jest cisza. A tak wygląda stara tulejka: https://zapodaj.net/c473973ec6b03.jpg.html Edytowane 13 Sierpnia 2016 przez cmat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 ~cmat, a jest szansa wyjecia tej tulejki na aucie ? tzn zeby nie rozktecac maglownicy i wyciagnac jej z auta[belki przedniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cmat Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 To zależy czy po odkręceniu prawego drążka będzie można wjechać wałkiem/listwą w lewą stronę na tyle, że nie będzie blokować tulejki, a tego prawdę mówiąc nie wiem- nie sprawdziłem. Swoją przekładnię miałem na stole i rozkręcałem po kolei wszystko co się dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.