Rychter Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Otóż jest problem z dopasowaniem paska w silniku z punta -Fabryczne kolo paska alternatora z drugą bierznia na wspomaganie -Fabryczny alternator Problem powstaje gdy zakładamy łapę z seja 1.1, łapa opiera się o koło alternator ( nie da się dosunac łapy do bloku) i przy okazji o pasek Po zmianie kółka na alternatorze na węższe z 1,1 łapę da się dosunac do bloku i przekręcić, natomiast robi się kąt na pasku. Czy założenie jakiegoś innego koła pasowego na wale rozwiąże ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Tak, kolo na wal z 1.1 bez wspomagania, do tego modyfikacja mocowania czunkila,polozenia walu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Tak, kolo na wal z 1.1 bez wspomagania, do tego modyfikacja mocowania czunkila,polozenia walu. Albo dystans na pojedyncze koło pasowe od altka tak żeby pasek szedł prosto - powinien na żyletkę zmieścić się koło łapy - ja tak miałem i śmigało wszystko, teraz jest kompresor od klimy i też koło pasowe na wale mam seryjne z 1.2 i czujnik wału nie modyfikowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.