Skocz do zawartości

Pasek alternatora w 1.2 16V Punto 1


Rychter

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż jest problem z dopasowaniem paska w silniku z punta

-Fabryczne kolo paska alternatora z drugą bierznia na wspomaganie

-Fabryczny alternator

Problem powstaje gdy zakładamy łapę z seja

1.1, łapa opiera się o koło alternator ( nie da się dosunac łapy do bloku) i przy okazji o pasek

Po zmianie kółka na alternatorze na węższe z 1,1 łapę da się dosunac do bloku i przekręcić, natomiast robi się kąt na pasku.

Czy założenie jakiegoś innego koła pasowego na wale rozwiąże ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kolo na wal z 1.1 bez wspomagania, do tego modyfikacja mocowania czunkila,polozenia walu.

Albo dystans na pojedyncze koło pasowe od altka tak żeby pasek szedł prosto - powinien na żyletkę zmieścić się koło łapy - ja tak miałem i śmigało wszystko, teraz jest kompresor od klimy i też koło pasowe na wale mam seryjne z 1.2 i czujnik wału nie modyfikowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.