Jump to content
Sign in to follow this  
analyzer64

Polerowanie końcówek wydechowych.

Recommended Posts

Mam nowy tłumik z kwasówki, o ile końcówki z zewnątrz są ładne to chciałbym je jeszcze wypolerować w środku (za jakiś czas pewnie i tak ściemnieją)

Nie mogę znaleźć żadnego pada na wiertarkę, na stosunkowo długim trzpieniu (jakieś 7cm trzpienia by się przydało).

Z czym do tego w ogóle podejść? Bo gąbkowym na pewno tego nie zrobię na początkowym etapie, może wełna metalowa?

 

Mile widziane jakieś linki do sklepów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@analyzer64

 

dorób sobie z pręta- z jednej strony gwint taki, żeby pada nakręcić- byle jaki zakład ślusarki "za piwo" to Tobie zrobi jak poprosisz, ewentualnie czegoś w metalowym poszukaj. Co do wełny to nie wiem czy nie za ostra będzie.

 

a to patrzał?

http://www.detailer.pl/sklep/polerowanie-felg/705-flexipads-100mm-wheel-polishing-ball.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krawędzie końcówek to będę musiał wyrównać papierem ściernym, wydech jest spawany ręcznie, wiadomo lepiej by było jakby końcówki były zawinięte do wewnątrz.

 

103eac7e34e144c7bf4bd3e6f0abe8d8.png

 

Tu zrobione tym stożkiem + pasta Autosol. Niestety wkrętarkę musiałem ładować dwa razy, tak to jest jak się robi pod blokiem. W przeciwnym razie robiłbym wiertarką i pewnie wyższe obroty wiertarki lepiej by się tu sprawdziły.

 

Tej wełny metalowej jeszcze poszukam ;]

Edited by analyzer64

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.