Skocz do zawartości

Astra H 1.9 cdti opinie


Matiq

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik swietny. Czasem problemy z klapami, egr i dpf ale do ogarniecia. Podatny do chiptuningu i ekonomiczny. Zadbane egzeplarze kreca spore przebiegi. Niestety bolaczka jezeli jest w tym aucie to skrzynia M32, w ktorejcpadaja lozyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm naprawa skrzyni ile mniej więcej $ ? i przy jakim przebiegu padają ? 

Znajomemu naprawiali jeszcze na gwarancji przy przebiegu około 90 000 km. Potem dojeździł tą Astrą do około 180 000 km bez problemów ze skrzynią :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomemu naprawiali jeszcze na gwarancji przy przebiegu około 90 000 km. Potem dojeździł tą Astrą do około 180 000 km bez problemów ze skrzynią :ok:

Znajomy parę lat temu kupił Zafirę B z tą skrzynią ode mnie z zakładu i ostatnio nawet zerkalismy- nakulane ma to 346kkm nie kręconego przebiegu i skrzynia nie była robiona i ma się dobrze. No chyba ze siedzi w tym 1.9 inna skrzynia 6 biegowa w co wątpie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego, że strasznie gumowo się prowadzi i ma bardzo wąskie wnętrze to jest ok.

Silnik, podobno, bardzo udany.

To chyba każdy Opel tak się prowadzi, jadąc vectrą c kumpla miałem podobne odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się Fordem lub vagiem

 

Jak dla mnie Astra H prowadzi się podobnie co Golf IV. Co tu wymagać po mcphersonie i belce z tyłu?  Prowadzi się poprawnie, na zakrętach nie podpiera się lusterkami, dobrze wybiera nierówności. Z IDS+ też fajnie to jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykły mały kompakt dla przeciętnego Kowalskiego, ale tutaj każdy oczekuje od auta osiągów Ferrari i przestronności Transita ;]

Nic z tych rzeczy. Tam układ kierowniczy jest bardzo gumowaty, kompletny brak czucia, skrzynia biegów również działa mało precyzyjnie. Zawieszenie bardzo nijakie i chyba słowo nijakie idealnie pasuje do Astry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jak działa zawieszenie,układ kierowniczy i skrzynia biegów. Fucus 2 jest o wiele lepszym samochodem niż Astra H.

 

Lepiej się prowadzi na zakrętach. Tylko tyle i nic więcej, w niczym więcej nie jest lepszy.

 

Sposób pracy skrzyni -> wolę w Oplu, zawieszenie? Fakt na zakrętach lepiej Ford, poza tym wole Opla(fajniej sprężyściej, tylko głośniej pracuje), układ kierowniczy mniej precyzyjny, ale zupełnie wystarczający! Przesadzasz. Fordem zrobiłem już >50kkm, AH blisko 50kkm.

 

Prawda jest taka że FFII jest takim samym zwykłym kompaktem jak AH, bo gdzie doszukujesz się efektu wow? W 1.6 TDCI? Czy 2.0 TDCI to już wow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Focusa, wcześniej miałem Astrę i wg. mnie Astrą lepiej się jeździ bo lepiej wybiera dziury i wszelkie nierówności. W Focusie czuję na kierownicy i fotelach każdą dziurę i dzięki temu lepiej się prowadzi w zakrętach bo jest twardy. A Ci co narzekają na plastiki w Astrze to chyba nigdy nie dotykali tych w Focusie. 

Edytowane przez rostex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Focusa, wcześniej miałem Astrę i wg. mnie Astrą lepiej się jeździ bo lepiej wybiera dziury i wszelkie nierówności. W Focusie czuję na kierownicy i fotelach każdą dziurę i dzięki temu lepiej się prowadzi w zakrętach bo jest twardy. A Ci co narzekają na plastiki w Astrze to chyba nigdy nie dotykali tych w Focusie.

Mówisz o focusie 2 czy 3? Jakie masz koła? Obecnie mam 15 i jest bardzo dobry komfort pracy zawieszenia. Na 16 było twardawo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o focusie 2 czy 3? Jakie masz koła? Obecnie mam 15 i jest bardzo dobry komfort pracy zawieszenia. Na 16 było twardawo

Ja w swoim Cruze utrzymuję w kołach 16" minimalne zalecane ciśnienie, by było komfortowo. Tylko w dłuższe trasy ciut dopompowuję. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :D kto jeździ ? jakie opinie ? jak z awaryjnością ?  Wersja 150 KM 

Mamy taką rocznik 2006 ale z silnikiem 8v 120KM. Przejechane chyba coś ze 170 tys. Nie pamiętam dokładnie bo to auto żony.  

Zwykłe bolączki typu 2masa, egr, 

Nie wiem o co chodzi z tą gumowatością w prowadzeniu. 

IMHO to auto daje lepsze czucie drogi nią Audi A4 którym jeżdzę. 

Problemem jest RDZA mimo ze auto niebite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd masz w nim takie tarcze?

 

Seryjne. Osobiście się przejechałem jak chciałem na zimę założyć o mało co kupione stalówki 15... dobrze, że gumiarz był przytomny i przed złożeniem koła zaczął przymierzać felgę do auta.

Do 1.8 TDCI najmniejszą felgę jaką wstawisz to 16. Pewnie podobnie jest w 2.0. W innych motorach np. 1.6 diesel i 1.6 benzyna bo z takimi miałem też do czynienia, 15 już wstawisz normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.