Jump to content

Fiat Seicento ( Białas )


roach
 Share

Recommended Posts

Godzinę temu, Grzechu46 napisał:

Odchudzanie SC z tyłu jest właśnie kiepskim pomysłem :)

ta wiem....skoro z przodu przybyło 20kg więcej.....maskę z laminatu już  zamówiona:oki:....ciekawe ile waza błotniki ???

Edited by roach
Link to comment
Share on other sites

20170722_124911.jpg.55ec58e9baa620ce2ce0fd7ab534b0fc.jpg

 

poskładane....czekam tylko na poliwęglan...zainstalowany komp z mocniejsza mapa :jem::jem: auto dostało skrzydeł po wstępnej przejażdżce :phi::phi:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
2 minuty temu, dawiddawidowski napisał:

@roach założone??:phi:

taaaaa założone:facepalm:......święta....nowy rok a teraz zona urodziła kolejnego bobsona :phi: czas czas brak czasu:(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

dolot założony....ciężko bo mało miejsca :znudzony:
57f19e7edc675a10gen.jpg

0326d96aac221513gen.jpg
c95ae71ef57aa960gen.jpg

dół slaby ale jak już wejdzie na obroty to jest pierdo#$cie....śliczne jedzie...zobaczę jak to wyjdzie na skrzyni abarth :wesoly:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
1 godzinę temu, blondas napisał:

Kiedy skrzynie montujesz? 

myślę ze w marcu go zawiozę tam gdzie pisałeś....moja obecna już grzechocze coś, myślałem ze tylko na jałowym ale na biegu  tez coś hałasuje:ogien: sorki ze tak długo ja trzymam

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
17 godzin temu, barkor napisał:

Trzeba było od razu wrzucać tarcze 257mm i większe zaciski :) 

serwo mam od 1.1....a zmiana tarcz oraz zacisków wiąże się z kasa....a ten zabieg miałem totalnie za free;)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
1 godzinę temu, HARDTECHNO napisał:

@roach chłodniczka ? Lub czujniki temp.i ciśnienia coś.mi swita

Czyli gdyby tak to nie muszę kupować adaptera po te czujniki...sprawdze to 😁

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Lesiu_Zett napisał:

One tam juz widze maja czujniki wkręcone. Tam normalnie są zaślepki, takie korki na imbus. A chlodnicy tam nie mozna podłączyć bo ominiesz filtr oleju.

jest sen w ogóle zakładać chłodnicę oleju ??

czyli w tym momencie kupić zegarki i montaż dodatkowych zegarów?

11 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

@roach już chyba wiem co to może być... Dodatkowe czujniki temp oleju i ciśnienia oleju.... Dokrecasz korpus z p1.7jtd i możesz dołożyć chłodnicze oleju... Gdzieś to już widziałem u @karan

jak to wygląda ??

Link to comment
Share on other sites

51 minut temu, CentoPassion napisał:

Nieźle pierwszy raz się spotykam z tym w Seju 👌

Sej to tylko buda😝reszta zależy od wyobraźni użytkownika😁

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@roach korpus podstawka jest z P1 1.7 td oprócz korpusu musisz mieć uszczelkę oring i śrubę króciec a później już tylko chłodnica oleju wg uznania... 

Tuner z Viga auto tuning że Sącza mówił że chłodnica musi być przy częstym katowaniu turbolota...

Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, HARDTECHNO napisał:

@roach korpus podstawka jest z P1 1.7 td oprócz korpusu musisz mieć uszczelkę oring i śrubę króciec a później już tylko chłodnica oleju wg uznania... 

Tuner z Viga auto tuning że Sącza mówił że chłodnica musi być przy częstym katowaniu turbolota...

Do turba mi daleko....ale jeżeli nawet nie upalam tak ostro czy chłodnica może powodować niedogrzanie????

Link to comment
Share on other sites

Zwykła chłodnica może mieć słaba wydajność. Lub termostat już się powoli zacina. Możliwy jest też kamień w nagrzewnicy... 

Jeżeli problem wystąpił po jakimś modzie w aucie. To szukałabym właśnie tam przyczyny. 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, HARDTECHNO napisał:

Zwykła chłodnica może mieć słaba wydajność. Lub termostat już się powoli zacina. Możliwy jest też kamień w nagrzewnicy... 

Jeżeli problem wystąpił po jakimś modzie w aucie. To szukałabym właśnie tam przyczyny. 

Nie, chodzi mi o tą chłodnice oleju...czy dodanie jej nie wpłynie na temp.silnika czy przy ogólnej kulturalnej jedzie nie będzie efektu który wplynie niekorzystnie...na silnik.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Gwint założony ( przy zakładaniu tego szitu trzeba dac podkładki by amor nie wchodził w poduchy ) mts jest miękki jak dla mnie😢 jestem rozczarowany.....no ale lepiej to niz popękane sprężyny przod i tył😅😅.....termostat wymieniony, nowe poduszki mcphersona .....rozrząd kompletny + uszczeleczka😉......nowe drążki kierownicze....i tyle na jeden miesiąc. Ehh pozdro

Edited by roach
Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, CentoPassion napisał:

Trochę tego zrobiłeś 😊 Dobra robota 💪😎

Poszło kupe kasy a prowadzi sie jak Megane żony😅😅😅😅

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, CentoPassion napisał:

Niestety do seja ciężko o dobre zawieszenie do sportu praktycznie bilstein do jazdy na codzień to kw lub gwint avo ale on nie ma homologacji drogowej tylko motosport. Dodatkowo ceny też są konkretne kw czy avo

W przyszłym roku wjedzie coś normalnego....teraz jest lipa z robotą😢.....myslalem nad tymi zawiasami co piszesz ale odpuściłem....ehh

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.