hipi Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Witam! Tydzień temu zmieliło mi alternator , czego konsekwencja było miedzy innymi spalenie czujnika prędkości . Czujnik jest wyciągnięty ... I tu moje pytanie - czy ma to wpływ na instalacje gazowa ? Czy jakaś wiązka zczytuje jakiś sygnał z prędkościomierza ? Problem polega na tym ze gaz bardzo późno sie włącza , czasem w ogóle . Auto to Cougar 2.5v6 a instalacja "czwórka" Pozdrawiam i dzięki z góry ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Jak spaliło czujnik prędkości, to może spaliło czujnik temperatury reduktora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hipi Napisano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Sprawdzę ! Tylko... Jakiś pomysł jak to zrobić ? Czy tylko gazownik da radę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Tylko kompem i interfejsem od gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Tydzień temu zmieliło mi alternator , czego konsekwencja było miedzy innymi spalenie czujnika prędkości . Czy awaria alternatora spowodowała wystąpienie zbyt wysokiego napięcia w instalacji samochodu? Co jeszcze poleciało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hipi Napisano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak dostal duze napięcie bo nawet wentylacja niesprawna od 3 miesięcy zaczęła nagle działać a żarówki świeciły blaskiem niebiańskim... Ucierpiał Wlasciwie tylko alternator i prędkościomierz ... No i dwie żarówki . Podczas jazdy przy wyprzedzaniu (wyższe obroty ) zaczęły wariować zegary i zrobiła sie choinka z kontrolek . Auto jechało wtedy na benzynie jeśli ma to znaczenie . Po naprawie alternatora auto nie odpalalo , wywalało bezpiecznik i leciał biały dym spod silnika (okazało sie ze wiązka z czujnika prędkościomierza sie wręcz topi ) . Po usunięciu czujnika wszystko wróciło do normy poza wskazaniem na prędkościomierzu i tym ze czasami auto gaśnie przy dojazdach na luzie było ok. Przez cała naprawę gaz był odpięty od akumulatora w ogóle ,teraz potrafi raz działać bez zarzutu a raz w ogóle sie nie włączyć przez 10 km gdzie temp. Oleju jest osiągnięta juz od dawna :/ Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez hipi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Tak, jak już jeden z Kolegów wspominał, najprościej podpiąć komputer do kontrolera LPG i zobaczyć, co tam się dzieje. Może być różnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.