Skocz do zawartości

Wymiana śrób na szpilki


proshotter

Rekomendowane odpowiedzi

szpilki są fajne boo masz możliwość zakładania rożnych wielkości dystansów....i nie musisz przy tym właśnie jak przy śrubach kupować dłuższych...ja osobiscie jestem zadowolony i polecam...ah i tak jak co roku problem z tym gdzie ja położyłem śruby do felg stalowych a gdzie do alusow :hmm:

ah wad - brak :oki:

Edytowane przez roach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szpilki są fajne boo masz możliwość zakładania rożnych wielkości dystansów....i nie musisz przy tym właśnie jak przy śrubach kupować dłuższych...ja osobiscie jestem zadowolony i polecam...ah i tak jak co roku problem z tym gdzie ja położyłem śruby do felg stalowych a gdzie do alusow :hmm:

ah wad - brak :oki:

 

a tak to, gdzie ja położyłem nakrętki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostając przy temacie...

Śmiga ktoś na dystansach przelotowych bez centrowania ?

Zawsze kupowałem z centrowaniem, bo ponoć felga nie może się opierać na samych śrubach. Gdyż nie są przystosowane do przenoszenia sił ścinających...

Ale już chyba Z 5 raz widzę rajdówkę tzn cc/sc do kjs która tak śmiga, i nic się nie dzieje...

Jak to jest :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel miał bez centrowania to koła trochę biły. Na mój rozum felga nie będzie już tak wycentrowana w osi bez kołnierza na dystansie, stąd to bicie  ;)

Edytowane przez Grzechu46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostając przy temacie...

Śmiga ktoś na dystansach przelotowych bez centrowania ?

Zawsze kupowałem z centrowaniem, bo ponoć felga nie może się opierać na samych śrubach. Gdyż nie są przystosowane do przenoszenia sił ścinających...

Ale już chyba Z 5 raz widzę rajdówkę tzn cc/sc do kjs która tak śmiga, i nic się nie dzieje...

Jak to jest :P

Sruby raczej wytrzymaja. Kolnierz jest po to, aby kolo bylo idealnie w osi piasty i nie bilo.

W rajdach nawet nie wywazaja kol, bo jedno dohamowanie i pozamiatane.

pozdrawiam,

Kuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak to, gdzie ja położyłem nakrętki :)

nakrętki mam tylko jedne :phi: ....

@@proshotter jeździłem bez centrowania....i każdy mi mówi ze kola falują...przy hamowaniu tragedia 8] czyli wygląda głupio i niebezpiecznie ah i chyba felgi się uszkadzają przy tym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem przez jakiś czas w Coupe dystans z centrowaniem ale felgę bez odpowiedniego pierścienia no i koło nie odpadło ale nie było to w pełni bezpieczne anu komfortowe. Centrowanie to jedno ale śrub generalnie lepiej na ścinanie nie obciążać i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ból ze szpilkami robi się jak trzeba piastę wymienić.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

 

Nie wiem czy będzie problem. Szpilki wkleja się na bardzo mocnych klejach do gwintów. Kleje te poddają się gdy element podgrzejemy np. lampa lutownicza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.