Jump to content

Tipo Kombi


Pado
 Share

Recommended Posts

A tipo kombi to juz jest w sprzedaży/możliwe do zamówienia?

Bo znalazłem już jakieś "oferty" w Szwajcarii i Niemczech :

 

http://zeughausgarage-spiez.ch/zhg/?p=1268

http://www.mayrhoermann.de/blog/2016/08/30/jetzt-neu-bei-uns-eingetroffen-fiat-tipo-kombi/

Link to comment
Share on other sites

A tipo kombi to juz jest w sprzedaży/możliwe do zamówienia?

Bo znalazłem już jakieś "oferty" w Szwajcarii i Niemczech :

 

http://zeughausgarage-spiez.ch/zhg/?p=1268

http://www.mayrhoermann.de/blog/2016/08/30/jetzt-neu-bei-uns-eingetroffen-fiat-tipo-kombi/

 

W PL jeszcze nie z tego co wiem, mialo byc jakos na jesieni razem z HTB.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ceny w DE, w PL powinny być niższe, gdzieś czytałem na stronie DE, że ceny kombi są u nich wyższe o ok 1000-2000euro niż sedana

Idąc tym tropem cena najtanszego kombi w PL powinna być ok 51-52 000 PLN...

 

 

Die Preise für den Fiat Tipo als Kombi (Stand September 2016):

• 1.4 16V; 70 kW/95 PS; Ausstattung Pop: 15.990 Euro; Ausstattung Easy: 16.990 Euro; Ausstattung Lounge: 17.990 Euro.

• 1.4 T-Jet; 88 kW/120 PS; Ausstattung Easy: 18.190 Euro; Ausstattung Lounge: 19.190 Euro.

• 1.3 MultiJet; 70 kW/95 PS; Ausstattung Pop: 17.990 Euro; Ausstattung Easy: 18.990 Euro; Ausstattung Lounge: 19.990 Euro.

• 1.6 MultiJet; 88 kW/120 PS; Ausstattung Easy: 20.190 Euro; Ausstattung Lounge: 21.190 Euro.

Edited by PaDo
Link to comment
Share on other sites

ceny w DE, w PL powinny być niższe, gdzieś czytałem na stronie DE, że ceny kombi są u nich wyższe o ok 1000-2000euro niż sedana

Idąc tym tropem cena najtanszego kombi w PL powinna być ok 51-52 000 PLN...

 

Czyli wychodzi na to, ze doplata do T-Jeta to ok 1kEUR.

Jest zatem szansa, ze za mniej niz 60kPLN bedzie pewnie jakas srodkowa wersja wyposazenia..

Konkurencja jest o jakies 10kPLN drozsza....

Link to comment
Share on other sites

motory słabe jakieś proponują, co to jest 120 kucy na dzisiaj ?

 

w rapidzie są chyba i 75-85KM i sie sprzedaja ;] , a ty narzekasz na 120 :skromny:

Link to comment
Share on other sites


motory słabe jakieś proponują, co to jest 120 kucy na dzisiaj ?

 

Moc wystarczająca do sprawnego poruszania się z pkt A do pkt B. Na co dzień jeżdżę AR z T-Jet 120 KM i nie widzę potrzeby posiadania auta o wyższej mocy.

Oczywiście zapewne tipo kombi będzie cięższe trochę od alfy, ale IMHO nie na tyle, żeby mocno stracił na osiągach.

Za to 95KM to będzie muł.

Link to comment
Share on other sites

Moc wystarczająca do sprawnego poruszania się z pkt A do pkt B. Na co dzień jeżdżę AR z T-Jet 120 KM i nie widzę potrzeby posiadania auta o wyższej mocy.

Oczywiście zapewne tipo kombi będzie cięższe trochę od alfy, ale IMHO nie na tyle, żeby mocno stracił na osiągach.

Za to 95KM to będzie muł.

Ja to czekam, aż to muzeum 95KM przestaną produkować i wreszcie zrobią coś np. z bezpośrednim wtryskiem np. A teraz co nie wchodzina rynek to obowiązkowo z 1.4 16v 95KM. Raz, że ten silnik rzadko kiedy trzyma te parametry na hamownii, po drugie pali sporo.
Link to comment
Share on other sites

Tipo hatchback i kombi są już w sprzedaży we Włoszech.

http://www.fiat.it

 

Hatchback kosztuje 15.700e, a kombi 17.100e. Tipo sedan to 15.000e.

 

miałem okazje z 2 tygodnie temu widzieć tipo w hatchbaku na a4 na bramkach w Gliwicach na Włoskich tablicach, o inne sedan jest dla mnie brzydki, to hatchback to coś pięknego  :ok: 

Link to comment
Share on other sites


Hatchback kosztuje 15.700e, a kombi 17.100e. Tipo sedan to 15.000e.

 

w Niemczech sa niższe ceny z tego co kojarzę z reklamy którą oglądałem.

 


to hatchback to coś pięknego:ok:

 

live nie widziałem, ale na fotkach faktycznie całkiem ładnie wygląda

Link to comment
Share on other sites

miałem okazje z 2 tygodnie temu widzieć tipo w hatchbaku na a4 na bramkach w Gliwicach na Włoskich tablicach, o inne sedan jest dla mnie brzydki, to hatchback to coś pięknego  :ok: 

Z tym "coś pięknego" to bym nie przesadzał, ale jest OK. Jednak Bravo robił swego czasu IMO lepsze wrażenie jak wchodził na rynek.

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj oglądałem Tipo kombi w POL-CAR Poznań, więc raczej jest już dostępne.

 

to sa egzemplarze do prezentacji, nie ma oficjalnego cennika, a dostepnosc jest na pierwszy kwartal 2017 - ale mozesz isc sprobowac zamowic ;)

Link to comment
Share on other sites

Z tym "coś pięknego" to bym nie przesadzał, ale jest OK. Jednak Bravo robił swego czasu IMO lepsze wrażenie jak wchodził na rynek.

 

ale przynajmniej tipo jest duże w środku , a nie jak to gówniane bravo z tyłu było mikroskopijne , mniej miejsca z tyłu było niż w GP , a wiem nie z gazet , tylko ja miałem bravo sporta 2.0 , a ojciec ma GP , więc mam porównanie , no i tipo jest w środku ładniejsze niż bravo z kilometrową deską rozdzielczą 

 

Ja to czekam, aż to muzeum 95KM przestaną produkować i wreszcie zrobią coś np. z bezpośrednim wtryskiem np. A teraz co nie wchodzina rynek to obowiązkowo z 1.4 16v 95KM. Raz, że ten silnik rzadko kiedy trzyma te parametry na hamownii, po drugie pali sporo.

 

mi szkoda silnika 1242 16v , taki porządny motor był , i mało palił , 

Link to comment
Share on other sites

 

mi szkoda silnika 1242 16v , taki porządny motor był , i mało palił , 

 

Dokładnie, na forum to są opinie że straszny muł i w ogóle nie jedzie.

Kolega który jeździ różnymi turanami i szaranami minimun 110KM raz wziął mojego stilacza 1.2 i po powrocie

był bardzo zdziwiony jak taki mały silnik tak dobrze sobie radzi w tym samochodzie 

i spalanie całkiem przyzwoite.

 

 

 

ładnie fiat je zrobił   , i dobrze , bo tipo kombi zastąpi moje stilo 

 

Też planuję wymianę stilo na tipo sedana lub hb  tylko raczej z silnikiem T-JET 120km.

Link to comment
Share on other sites

Oglądałem dzisiaj Tipo w wersji kombi i HB. Wnętrze capi jak w poprzednim i30, ale zapowiada się ciekawa oferta. Spoko jest ten nowy uconnect. Wersja hb miała kamerę cofania. Zdjęcia pojawia się na insta i blogu.

Jako produkt bravo lepsze od Tipo.

Edited by Lexsensei
Link to comment
Share on other sites

ale przynajmniej tipo jest duże w środku , a nie jak to gówniane bravo z tyłu było mikroskopijne , mniej miejsca z tyłu było niż w GP , a wiem nie z gazet , tylko ja miałem bravo sporta 2.0 , a ojciec ma GP , więc mam porównanie , no i tipo jest w środku ładniejsze niż bravo z kilometrową deską rozdzielczą

mi szkoda silnika 1242 16v , taki porządny motor był , i mało palił ,

Za to 1.4 chleje jakby turbo miał, do tego lubi się z olejem. Jeździłem tym 8. lat i uważam, że silnik taki sobie, nie za bardzo radził sobie z GP ;]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 A ja się mogę pochwalić, że jeździłem jednym i drugim icon_e_biggrin.gif w obu t-jet i tu małe rozczarowanie icon_e_surprised.gif w porównaniu do Bravo te auta nie jadą. Cennika jeszcze nie ma ale rzeczywiście ma się niebawem pojawić. Niedługo samochody będą pojawiały się na salonie w formie jednodniowej ekspozycji icon_e_wink.gif  Nieoficjalnie się mówi, że cena ma być skalkulowana tak by być tańszym od konkurencji . W dieslu 1.6 ma być dwusprzęgłowy automat  :jem:

033e026926ea9bed.jpg56412ca83a8d51e5.jpg42e168b6af8a829d.jpg817478aacb9c9bfa.jpg566fbdbbdfa8f0af.jpg

Edited by BartoSMK
Link to comment
Share on other sites

powiem wam ze ogladalem (w folderze) nowa dacie sandero ... w sumie nie wiem jak wymiarowo ale w akceptowalnych nieco sensowniejszych miejskich autkach zaczyna sie robic ciekawie ;)

 

jak tak dalej pojdzie to    :piekna:    bedzie miala dylemat na ktore miejskie auto 1+2  wydac niecale 50kpln ;)

 

zalozenia sa takie ze ma sie nadawac do jazdy w miescie z dwojka dzieci, byc latwo parkowalne, zmiescic zakupy, malo palic i byc tanie w uzytkowaniu, obsludze i zakupie ;) no i najchetniej czerwone z benzyna i (klasycznym lub cvt) automatem ;)

Edited by TJa
Link to comment
Share on other sites

 A ja się mogę pochwalić, że jeździłem jednym i drugim icon_e_biggrin.gif w obu t-jet i tu małe rozczarowanie icon_e_surprised.gif w porównaniu do Bravo te auta nie jadą. 

 

Czy z nie jechaniem jest bardzo źle, czyli dane katalogowe nie są prawdziwe.

Link to comment
Share on other sites

A ten silnik 120KM to co to jest? To samo co w fiacie bravo? Widze, ze to jest rozsadnie skalkulowane auto ot taki ceed 8 lat temu. Mysle ze za nieco ponad 60k mozna wyjechac fajnym wozem. Na forum pisza ze to pali 11 w miescie to chyba jedyny minus.

Link to comment
Share on other sites


Na forum pisza ze to pali 11 w miescie to chyba jedyny minus.

Mi ARG z tym silnikiem pali 10-11 w 100% miasto + zakład

Przy jeździe autostradowej (ok 130 kph) jest ok 8-8,5

Jazda międzymiejska ale płynna z vśr ok 70 kph - ok 6,5

Link to comment
Share on other sites

Mi ARG z tym silnikiem pali 10-11 w 100% miasto + zakład

Przy jeździe autostradowej (ok 130 kph) jest ok 8-8,5

Jazda międzymiejska ale płynna z vśr ok 70 kph - ok 6,5

 

To tyle co mi 2.0 noPB z poprzedniej epoki ;]

Edited by Maciej__
Link to comment
Share on other sites

Mi ARG z tym silnikiem pali 10-11 w 100% miasto + zakład

Przy jeździe autostradowej (ok 130 kph) jest ok 8-8,5

Jazda międzymiejska ale płynna z vśr ok 70 kph - ok 6,5

Kurcze bardzo duzo. Hultaj mi palil 5,5 :phi: Teraz BMW ponad 6 w miescie. 

Link to comment
Share on other sites

A ten silnik 120KM to co to jest? To samo co w fiacie bravo? Widze, ze to jest rozsadnie skalkulowane auto ot taki ceed 8 lat temu. Mysle ze za nieco ponad 60k mozna wyjechac fajnym wozem. Na forum pisza ze to pali 11 w miescie to chyba jedyny minus.

 

dużo coś

mi bravo z 1.4 tjet 120KM pali w korkach do 10l wg kompa max, przy zwyklej jezdzie miejskiej 8.5, w trasie zalezy jak oszczednie 90-100 to ci spali 6, przy 150 spali z 9l, przy 170 12l

Link to comment
Share on other sites

dużo coś

mi bravo z 1.4 tjet 120KM pali w korkach do 10l wg kompa max

 

No to dodaj do tego ok 1 l więcej do realnego spalania.

Poniżej masz zestawienie z 2 lat tankowania 1.4 tjet 120 KM, od lewej zuzycie paliwa, zużycie wg kompa, różnica

9,65 8,70 0,95
9,64 8,40 1,24
8,55 7,80 0,75
9,85 8,80 1,05
8,94 8,60 0,34
10,56 9,20 1,36
10,23 9,10 1,13
9,64 8,90 0,74
10,30 9,00 1,30
10,41 9,40 1,01
10,02 9,60 0,42
11,22 9,60 1,62
10,00 9,40 0,60
10,51 9,30 1,21
10,33 9,60 0,73
10,77 9,50 1,27
10,36 9,50 0,86
9,73 8,80 0,93
7,56 7,00 0,56
9,95 9,40 0,55
10,69 9,10 1,59
10,09 9,80 0,29
11,57 10,00 1,57
11,01 9,80 1,21
8,93 8,10 0,83
8,08 7,50 0,58
10,68 9,60 1,08
10,64 9,50 1,14
10,42 9,70 0,72
10,78 9,70 1,08
10,52 9,50 1,02
10,73 9,70 1,03
11,10 10,00 1,10
9,35 8,50 0,85
Link to comment
Share on other sites

No to dodaj do tego ok 1 l więcej do realnego spalania.

Poniżej masz zestawienie z 2 lat tankowania 1.4 tjet 120 KM, od lewej zuzycie paliwa, zużycie wg kompa, różnica

9,65 8,70 0,95

9,64 8,40 1,24

8,55 7,80 0,75

9,85 8,80 1,05

8,94 8,60 0,34

10,56 9,20 1,36

10,23 9,10 1,13

9,64 8,90 0,74

10,30 9,00 1,30

10,41 9,40 1,01

10,02 9,60 0,42

11,22 9,60 1,62

10,00 9,40 0,60

10,51 9,30 1,21

10,33 9,60 0,73

10,77 9,50 1,27

10,36 9,50 0,86

9,73 8,80 0,93

7,56 7,00 0,56

9,95 9,40 0,55

10,69 9,10 1,59

10,09 9,80 0,29

11,57 10,00 1,57

11,01 9,80 1,21

8,93 8,10 0,83

8,08 7,50 0,58

10,68 9,60 1,08

10,64 9,50 1,14

10,42 9,70 0,72

10,78 9,70 1,08

10,52 9,50 1,02

10,73 9,70 1,03

11,10 10,00 1,10

9,35 8,50 0,85

Zgodzę się. Jak mierzyłem spalanie bak kontra komp to u mnie było koło 0.5 0.7 różnicy. Duże rozbieżności powyżej litra były jak na baku różne wariacje jazdy był np 100km spokojnie 100km z butem itd.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.