Skocz do zawartości

Dojazdowka...


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

Prawidłowa dojazdówka powinna mieć średnicę koła fabrycznego, grubość nie przekraczać kilku centymetrów i mieścić się w "martwej" części pojazdu - ideał! Pełne koło zapasowe to idiotyzm, spraye i zestawy naprawcze z kompresorem jeszcze większy  :hehe:  :facepalm: . Ale muszę o tym napisać - złapałem gumę w rowerze naście km od domu, miałem łatki więc dętkę załatałem ale jak napompować? Nikt nie miał pompki. Trafił się gość  :oki:  w Aveo - wyciągnął kompresor z bagażnika i nabił mi kiszkę . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowa dojazdówka powinna mieć średnicę koła fabrycznego, grubość nie przekraczać kilku centymetrów i mieścić się w "martwej" części pojazdu - ideał! Pełne koło zapasowe to idiotyzm, spraye i zestawy naprawcze z kompresorem jeszcze większy :hehe::facepalm: . Ale muszę o tym napisać - złapałem gumę w rowerze naście km od domu, miałem łatki więc dętkę załatałem ale jak napompować? Nikt nie miał pompki. Trafił się gość :oki: w Aveo - wyciągnął kompresor z bagażnika i nabił mi kiszkę .

Volvo p1800

Ta dojazdowka pompuje sie do wielkości fabrycznego kola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafił się gość  :oki:  w Aveo - wyciągnął kompresor z bagażnika i nabił mi kiszkę . 

Też sobie kupiłem kompresor i wożę w aucie.

Już dwa razy mnie poratował. Zamiast zmieniać koło, to po prostu napompowałem i podjechałem do wulkanizacji :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sobie kupiłem kompresor i wożę w aucie.

Już dwa razy mnie poratował. Zamiast zmieniać koło, to po prostu napompowałem i podjechałem do wulkanizacji :oki:

:oki:

Tez robię tak samo.

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat nie zmieniałem nigdy koła na drodze, zawsze wystarczyło napompować i stykło na dojechanie do wulkanizatora. Oczywiście normalne zapasowe koło jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w oplu astrze kombi K opel daje możliwość w opcji koła zapasowego pełnego, ale nie pisze o tym, ze jak bierzesz pełne koło dojazdowe to nie ma gdzie położyć rolety..., a przy dojazdówce mieści się pod podłogę bagażnika.... Fakt, przez ostatnie 15 lat przejechałem z milion km i ani razu nie zmieniałem koła na trasie, ale zamawiając nową Astrę K zamówiłem z pełnym kołem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w oplu astrze kombi K opel daje możliwość w opcji koła zapasowego pełnego, ale nie pisze o tym, ze jak bierzesz pełne koło dojazdowe to nie ma gdzie położyć rolety..., a przy dojazdówce mieści się pod podłogę bagażnika.... Fakt, przez ostatnie 15 lat przejechałem z milion km i ani razu nie zmieniałem koła na trasie, ale zamawiając nową Astrę K zamówiłem z pełnym kołem...

Ja w bliźniaczym Cruze woziłem przez chwilę pełne koło, bo fabrycznie był tylko spray i pompka.

Potem kupiłem dojazdówkę i mieści się pod podłogą.

Pełne koło powoduje, że podłoga podnosi się i bagażnik robi się mały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Były też w innych autach, m.in. w Audi Allroad do 2005r. Wsadziłem coś takiego sobie na zapas zamiast pełnego koła. Zajmuje znacząco mniej miejsca, zarówno w poprzek, jak i na wysokość. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.