dawiddawidowski Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Bry, orientuje się ktoś może jakie moce/moment może wytrzymać napęd 4x4?? Plan jest taki by kupić pandę 4x4 i swapnąć na 1.4 t-jet i dmuchnąć na +300KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 @@dawiddawidowski jakiś miesiąc temu jak byłem w UK, widziałem na Santa Pod Raceway CC. Właśnie z motorem Tjeta i skrzynią z pandy...jakie to moce miało nie mam pojęcia, ale robiło 13sec na ćwiarę. Więc pewnie te 200+ miało Szukałem w necie jakieś info o projekcie ale chyba nic nie ma :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 byly rozne roznicowki w zaleznosci od versji silnika... od 1.3 jtd byly dla wersji van, cross, i kiedys monster , dla 1.4 metan, dla 1.2 metan i zwyklej... wersje 60,70,80,90,110 i 120 , te liczby to koncowe numery roznicowki. Dokladnie nie pamietam ale 120 byla najmocniejsza pod 1.3 cross Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Ciekawe, ciekawe. Może ktoś coś więcej w temacie powiedzieć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Dnia 4.09.2016 o 09:39, HARDTECHNO napisał: byly rozne roznicowki w zaleznosci od versji silnika... od 1.3 jtd byly dla wersji van, cross, i kiedys monster , dla 1.4 metan, dla 1.2 metan i zwyklej... wersje 60,70,80,90,110 i 120 , te liczby to koncowe numery roznicowki. Dokladnie nie pamietam ale 120 byla najmocniejsza pod 1.3 cross A wiesz cos na temat tylnego dyfra. Jak one dokładnie działają bo zastanawiam się czy dało by się dorobić sterowanie do tego nowszego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Nie wiem czy w ogóle była jakąkolwiek blokada. Bo na roznicowce był tylko czujnik lub elektromagnes który zalaczal dyfet. Ale na 100% nie pamiętam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Nie o blokade mi chodzi. Z tego co wiem w tym starszym dyfrze jestvsprzeglo, ktore powyzej 30 km/h jezeli dobrze pamietam odlacza tyl a w tym nowszym jest elektryczne sterowane z absu i potrzebuje informacji czy trudno jest to wysterowac bo jezeli tak jak piszesz jest tam elektromagnes ktory dziala zalacz/wylacz to o to mi chodzi tyle ze widzialem dwa zastosowania tylnego dyfra z pandy i oba nyly starszego typu, chyba ze przerabiali je na sztywno bo dlanie traci to sens jezeli powyzej 30 mialby zostawac sam przedni naped. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Z informacji doglebnych od kolegów to 4x4 był załączony cały czas. Nie było możliwości odłączania tył od przodu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Cytat z motofakty.pl Na próżno będziemy szukali czegoś, co pozwala nam włączyć napęd na wszystkie koła. Odbywa się to bez naszej ingerencji. Decyduje o tym sprzęgło lepkościowe zamontowane przy osi tylnej. Jeśli jedziemy po suchej, równej nawierzchni wtedy ponad 90% momentu napędowego przenoszone jest na koła przednie. Jeśli koła te zaczną się ślizgać i wystąpi różnica prędkości obrotowej kół przednich i tylnych, wówczas sprzęgło lepkościowe zacznie przekazywać część napędu na oś tylną, czyli włączy napęd 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Ni czyli ponad 90% na przod czyli do 10% na tyl caly czas. A sprzeglo lepkosciowe czy tam visko nie wlacza napedu tylko zwieksza jego udzial na tyl. Do tego dziala to mechanicznie bez elektronicznych wspomagaczy. To w starszej wersji, nowa panda3 moze to miec inaczej rozwiazane bo ma esp. Starsza panda2 esp nie miala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Ale nowszy dyfer byl juz w pandzie 2, ktora ma czujniki ABS i to dziala tam tak ze jak z czujnikow sterownik zczyta ze tylne kola kreca sie wolniej niz przednie to zalacza sprzeglo w dyfrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 To po co jest ten czujnik? Zaznaczony na foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 12 minut temu, HARDTECHNO napisał: To po co jest ten czujnik? Zaznaczony na foto? To jest dyfer nowszego typu. Na belce z foto jest zle opisane. On idzie od 2009 roku w pandzie 2 i pozniej w pandzie 3 i jest sterowany elektrycznie. Jeszcze nie wiem po co jest ale po weekendzie bede mial dyfer to sie dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 Przyszedl dyfer. Z pierwszych ogledzin wynika ze jest to elektromagnes zamykajacy kanal olejowy. Wychodzilo by ze w dyfrze jest jakas pompka oleju i olej steruje sprzeglem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.