RedSeicento Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 Witam, mam Sejo 1.1 i mam pytanko czy wogóle są dostępne kolektory 4-2-1? Gdzie to można kupić, ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 Irka Górnego zapytaj http://gorny-sport.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 4-2-1 u Irka to dość dużo kasy zapewne tyle samo co do 1.2 itp ale jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RedSeicento Napisano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2016 Dziękuje bardzo za info. A z innej beczki wie ktoś może jak skrócić skrzynie w 1.1 sporting, nie zmieniając na inną. Zmienia się główne przłożenie czy jak? PS. Przepraszam za tak głupie pytania, ale dopiero zaczynam przygodę z autami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 19 Września 2016 Udostępnij Napisano 19 Września 2016 (edytowane) jesli narazie jezdzisz seria lub bedziesz zmienał czapkę na 1.2 zwykly kolektor od 1.2 8V w zupełnosci Ci wystarczy http://allegro.pl/fiat-punto-i-1-2-kolektor-wydechowy-i5305885876.html + dwururka oczywiscie zmiana głownego przelozenia to jeden ze sposobów ale w cenie nowego głównego zapewne upolujesz całą skrzynię Edytowane 19 Września 2016 przez ar2rek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 2 Października 2016 Udostępnij Napisano 2 Października 2016 (edytowane) Witam, mam Sejo 1.1 i mam pytanko czy wogóle są dostępne kolektory 4-2-1? Gdzie to można kupić, ktoś coś? Są tylko 800zł za kolektor ze stali aluminiowanej, z min. fi 45mm zewn. do serii, gdzie musiał byś przerabiać dalszą część wydechu i bez zmiany w kompie(strojenie) taki kolektor obniża do 3tys moment wyczuwalnie i dodaje może 2km powyżej 5tys. Do tego koroduje na potęgę. J.w kol. pseudo 4-2-1 punto 1.2 75 Tyle tylko, że wydech w sc 1.1 jest elementem który wymaga najwięcej pracy i kosztów a zyski zazwyczaj w lekko dłubanych żadne...a najczęściej spadki nm. W dłubanym 1.1 na innym wałku, przepustnicy, obróbce czapki dolocie i strojony na końcu z kolektorem i wydechem ma to sens. A jeżeli to ma być kolektor plug&play to polecam supersprint z nierdzewki-400zł więcej i nie zamienia się w kupę rdzy po miesiącu-chyba, że oba będą szły w bandaż to pozostaje kwestia czy zmieniasz dalej wydech po końcowy na za dużym fi czy chcesz p&P. 4-2-1 liczone jest ok.-wygładza moment w dłubanym silniku szczególnie i gdzieś na górze podnosi leciutko moc(wystrojonym)-i to cała magia wzięta z artykułów mam kolektor 4-2-1:-) Głowne możesz zastosować z abartha-ciut krócej, albo 13/64 kałuży pod 5 biegową skrzynię(samoróba) lub 13/64 doblo-1.2.8v tylko będzie krótko i drogo. Edytowane 2 Października 2016 przez Jasper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.