Jump to content

Szerszeń czyli Fiat Seicento Schumacher 1.4 16v T-jet od Mario83


Recommended Posts

Seicento w moich rękach 10 lat więc na okrągłą rocznicę wypadałoby założyć wątek :phi:

Poprzedni 2 właściciele zafundowali mu swapy 1,1 8v -> 1,2 8v -> 1,1 8v a ja dołożyłem jeszcze 1,1 8v -> 1,2 16v -> 1,4 16v T-jet,więc chyba żółtek ma we krwi podatność na swapy ;l

W latach 2006-2012 użytkowany do codziennej jazdy a w 2012-2014 kompletnie odbudowany a może raczej ''odrestaurowany'' w około 80% na nowych częściach.

Ale nie przynudzając trochę specyfikacji popartej dokumentacją zdjęciową :bzik:

 

MARKA/MODEL:    Fiat Seicento 2001 rok z limitowanej wersji  Schumacher nr. 2489

 

ZAWIESZENIE: Przód Gwint MTS, tył sprężyny obniżające FK –70 mm
 

SILNIK: 1.4 16v T-Jet seryjnie 150 KM

 

SKRZYNIA BIEGÓW: seryjna ''S''

 

TURBINA: Holset hx 25/27
 

MOC: W normalnym trybie boost 0,8 bar – 198 KM , tryb sport boost 1,2 bar -228 KM

 

UKŁAD HAMULCOWY: Przednie tarcze wentylowane 240 mm z tłoczkiem 52 mm i klocki hamulcowe z wersji 257 mm, Tylne tarcze lite 240 mm z tłoczkiem 34 mm

 

UKŁAD WYDECHOWY: Ze stali nierdzewnej 2,5′, customowy kolektor + strumienica + końcowy tłumik przelotowy

 

NADWOZIE: 

Po kompleksowej odbudowie, zakonserwowane, pomalowane indywidualnym lakierem 3-warstwowym z palety motocyklowej (Harley Davidson)

-wygładzona karoseria (usunięte znaczki, listwy, antena, spryskiwacze) oraz poszerzone błotniki przód i tył

-reflektory przednie z palnikami biksenonowymi

-przednie kierunkowskazy black prosto z DE

-tylne lampy Black Carello j/w z DE

-komora w białej perle + osłona silnika z Fiata Grande Punto Evo, wygładzona bez nagrzewnicy i akumulatora

 

WNĘTRZE: 

-brak kanapy, tył i podsufitka wyklejone na czarno
 

-fotele kubełkowe Abarth Corse by Sabelt z limitowanej wersji Fiat 500 Sabelt

-pasy 4 punktowe 3” OMP

-kierownica zamszowa 350 mm OMP + naba

-kosz zmiany biegów wewnątrz kabiny-Górny

-rollbar w białej perle

-flockowana deska rozdzielcza oraz wszystkie plastikowe elementy
 

-boczki obite skórą + żółta nić

-3 dodatkowe wskaźniki-BOOST, EGT, TEMPERATURA OLEJU

-zamiast radia dodatkowy panel sterowania-Fuel Pump, Launch Control, Flat Shift, Sport

-akumulator żelowy 16Ah za fotelem pasażera

 

KOŁA: BBS RS 001 7×15 & 8×15, opony: Przód Bridgetone Potenza RE 040 165/50/15, Tył Nankang Ultra Sport NS-II 185/45/15 oraz TH Line 8 x 14 & 9 x 14 na Rainsportach 2 195/45/14

 

AUDIO:  Brak, podróż umila dźwięk wydechu wraz z Blow Off-em
 

 

 

Prace blacharsko-lakiernicze 2012r:

 

362e80566f4359a5med.jpg

ab49540b1c7ff8c0med.jpg

c1b662969626c084med.jpg

f4b3219efc450cd5med.jpg

4584c876f99f54bdmed.jpg

ee68cbab6c64c926med.jpg

45d7ba4170b751c8med.jpg

d765006b26cb4ac7med.jpg

ce2b33978e344052med.jpg

797e4d134f6a8ba1med.jpg

Edited by Mario83
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

dałem parę lajkow bo co tu pisać....świetnie połączone dwa rodzaje tuningu....tak myślę :hmm:  nisko & szeroko  plus surowo jak w rajdówce :jem: ( co mi bardzo leży )

Link to post
Share on other sites

No nie wierzę :) tyle lat walenia po głowie, na zmianę "choć się napić" i "załóż kutfa wątek", czyli teraz zostało tylko iść na wódkę.

 

Co ja tam będę Ci pisać, sam wiesz, zaangażowałem się jak mogłem a i tak zrobiłeś 3/4 po tajniacku.

 

Łogień w szopie na wsi, wpadnę zedrzeć trochę gumy z opon, bo prędzej sparcieją jak się zużyją :)

Link to post
Share on other sites

Kutwa nie strasz bo myślałem że na sprzedaż gonisz :) a pytanko,skąd takie ładne fotele masz :) ?

 

Na sprzedaż :totalszok: nieeee no co Ty auto u mnie przecież ma dożywocie :phi:

A fotele udało się wyrwać nówki na abarthforum,w używce ani sztuki nawet na ebay de czy uk :(

Te są z limitowanej wersji 500 Abarth ale są również z Grande Punto Abarth Evo więc do Twojego Grandziaka jak znalazł :jem:

Link to post
Share on other sites

To jest chyba najbardziej idealny projekt cento jaki kiedykolwiek widziałem:) Wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegółach i co najważniejsze pod maską siedzi konkretny silnik. A te fotele są jakby robione pod to cento:) No ale faktycznie jest jedna rzecz do jakiej można by się przyczepić, a o której wspomniał w poprzednio przez Ciebie założonym wątku bodajże Kita czyli tylna klapa z badassem. Moim zdaniem skoro, z przodu z jakiś względów nie zrobiłeś badlooka to i z tym samych względów nie koniecznie trzeba było ruszać tylną klapę. Nie wygląda to wcale źle, ale wg mnie seryjny kształt klapy zdecydowanie powinien pozostać w takim projekcie, bo patrząc na przód i tył auta, wychodzą dwa różne style, tył jest agresywny a przód nie, myślę, że tylna klapa to jest to co jeszcze można poprawić w tym projekcie, nawet największy malkontent chyba nie znalazłby nic więcej do przyczepienia się, bo Twój sej jest naprawdę wyjątkowy :)

Edited by barkor
Link to post
Share on other sites

Na sprzedaż :totalszok: nieeee no co Ty auto u mnie przecież ma dożywocie :phi:

A fotele udało się wyrwać nówki na abarthforum,w używce ani sztuki nawet na ebay de czy uk :(

Te są z limitowanej wersji 500 Abarth ale są również z Grande Punto Abarth Evo więc do Twojego Grandziaka jak znalazł :jem:

Tylko trafić to graniczy z cudeeem :)

Link to post
Share on other sites

Ten wydech na fotce to oryginał od jakiegos auta czy musiałes cos doginac przerabiac itp

Jaka masz szerokosc felgi z tyłu i jaka szeroka opone

Wydech składany od podstaw,gięty,spawany po kawałku:)

Z tylu Bbs-y są 15 x 8" na oponie Nankang Ultra Sport NS-II 185/45/15 oraz TH Line 14 x 9" na Rainsportach 2 195/45/14;)

Link to post
Share on other sites

Masz może gdzies fotki tych TH Line 14 x 9" na Rainsportach 2 195/45/14ale od tyłu na aucie  i z bliska Chodzi mi głownie o to jak wyglada opona na takiej szerokiej feldze i jak to wyglada w praktyce bo chyba rant ochronny na oponie w tym przypadku raczej nie zdaje egzaminu przy takim naciagu foty moga byc na PW [email protected]

Link to post
Share on other sites

Masz może gdzies fotki tych TH Line 14 x 9" na Rainsportach 2 195/45/14ale od tyłu na aucie  i z bliska Chodzi mi głownie o to jak wyglada opona na takiej szerokiej feldze i jak to wyglada w praktyce bo chyba rant ochronny na oponie w tym przypadku raczej nie zdaje egzaminu przy takim naciagu foty moga byc na PW [email protected]

 

Ogólnie opona bardzo fajna i niedroga w zakupie :oki:

Przy 8'' jest jeszcze względnie ale przy 9'' rant ochronny nie istnieje co potwierdzają foty:

 

Ta sama opona na 8'' :

 

40f121ca85c8cd12med.jpg

291a71617233aea8med.jpg

 

i na 9'' :

 

ba5bcd11d0ac8a39med.jpg

c4948f7fabc6b0b5med.jpg

 

i na aucie :

 

baa3ed35b63910edmed.jpg

dab7315329a0a6e9med.jpg

f0331584d28cf52fmed.jpg

aa3149f90f4d5841med.jpg

58fc66a62d88bb69med.jpg

5c99f9616f206938med.jpg

Link to post
Share on other sites

Dzieki

na 8 to wiem ze jeszcze jest jakos ok bo sam mam 195/45 na 8 calach z tyłu  tylko dunlop 2000 ale z racji ze opony umieraja zastanawiałem sie nad zmiana konfiguracji tzn tył dac 185/50 na 8 calach  a przód 165/55lub60 na 7 calach dlatego chciałem zobaczyc 195 ma 9 calcha bo to mniej wiecej bedzie to samo co 185 na 8 Patrzac na twoje foty widze ze nie bedzie źle bo stosunek szrokosci felgo do szerokosci opony jest mniej wiecej tan sam wiec chyba przerzuce swoje przednie 185 na tył bo maja przelatane z 10 tys a na przód kupie nówki 165 tylko ze musze pomyslec 55czy60 profil 

Jeszcze raz dzieki za foty 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.