Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

vqsoft

modne ostatnio elektryczne lusterka

Recommended Posts

ten post nie ejst zadna reklama

poprostu znalazlem zakladzik a zarazem producenta zwierciadełek i podgrzewaczy.

oto cennik!

wierciadlo plaskie--niewielkie pole widzenia,widziany obiekt rzeczywisty.

Zwierciadlo sferyczne--wycinek kuli--powiekszone pole widzenia,widziany

obiekt pomniejszony.(takie wystepuje fabrycznie) Koszt 10 zl/szt.

Zwierciadlo asferyczne--w czesci zasadniczej sferyczne,koniec zewnetrzny

troche podgiety co daje zwiekszenie pola widzenia--likwiduje martwe

pole.Koszt 15 zl/szt

Podgrzewacz do zwierciadla 10 zl/szt.

Montaz w zakladzie 5 zl/szt,wysylka 10 zl

co wy na to??? jakie wy zancie ceny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena waytogo.gif szkoda ze tak pozno, bo troszke nerwow mnie kosztowalo zrobienie tego sciana.gif i kaski tez troszke frown.gif ale przynajmniej jest to moj prawdziwy HAND MADE zlosnik.gifwink.gif i mam satysfakcje ze wykonalem to sam yay.gif bo nie sztuka jest oddac do fachowca i zaplacic bo to kazdy potrafi smile.gif

Pozdrawiam

Pio84

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Cena szkoda ze tak pozno, bo troszke nerwow mnie kosztowalo zrobienie tego i kaski tez

> troszke ale przynajmniej jest to moj prawdziwy HAND MADE i mam satysfakcje ze

> wykonalem to sam bo nie sztuka jest oddac do fachowca i zaplacic bo to kazdy potrafi

> Pozdrawiam

> Pio84

heh no mnie nie musisz mowic co oznacza zrobic cos samemu. sam robie co moge przy swoim cc i powiem ci ze do mechanika oddaje go w krytyczncyh sytuacjach, co do tego postu to zamiescilem go z mysla o tym ze ceny sa jak najbardziej OK i moze sporo ludkow skorzysta! bo same cześci to 50pln ( 2 lustra asferyczne) + 2 podgrzewacze. wiec super tanio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> heh no mnie nie musisz mowic co oznacza zrobic cos samemu. sam

> robie co moge przy swoim cc i powiem ci ze do mechanika

> oddaje go w krytyczncyh sytuacjach, co do tego postu to

> zamiescilem go z mysla o tym ze ceny sa jak najbardziej OK i

> moze sporo ludkow skorzysta! bo same cześci to 50pln ( 2

> lustra asferyczne) + 2 podgrzewacze. wiec super tanio.

No cena naprawde super smile.gif i jesli ktos niechce ryzykowac pociecia sobie rak przy wyjmowaniu luster smile.gif to napewno skorzysta bo cena naprawde super smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A ten zakładzik to gdzie sie znajduje??

w warszawie

tu (0-22) 678-51-70

ul. Świdnicka 4c

03-509 Warszawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

> w warszawie

tego sie domyślałem zlosnik.gif - a moze jakis adresik masz??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SYSTEM

Adres już znam, cenę też, smile.gif a może wiesz w jaki sposób podłączają kable do zasilania i gdzie jest włącznik/wyłącznik ? screwy.gif

thx waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Adres już znam, cenę też, a może wiesz w jaki sposób podłączają kable do zasilania i gdzie jest

> włącznik/wyłącznik ?

> thx

ja to sobie cykne tak!

+ wezme po stacyjce a najlepiej prosto z zasialania tylniej szbki. wstawie przelacznik i jakiegos LEDa cobym wedzial co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja to sobie cykne tak!

> + wezme po stacyjce a najlepiej prosto z zasialania tylniej szbki.

> wstawie przelacznik i jakiegos LEDa cobym wedzial co i jak.

ja LEDa juz mam ale brak czasu na podlaczenie frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

a to info o podgrzewaczach to skad masz, nie ma tego na ich stronie...? albo jestem slepy icon_eek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skąd Ty wziąłeś te ceny confused.gif ?!

Ja tam widzę jak byk 25 pln za sztukę zwierciadełka (asferyczne) no i nic nie ma o podgrzewaczach, dzwoniłeś tam może ?!

271459623-Image1.gif

Pozdrawiam smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

stad tez bylo moje pytanie... bije sie z myslami, czy jechac tam jutro rano czy nie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to zapodaj z barbary w blat kuchenny... i jedź... w ten sposób wygrasz z myślami rotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No to zapodaj z barbary w blat kuchenny... i jedź... w

> ten sposób wygrasz z myślami

niooooooo, mam do przelecenia cala W-we z Janek na Swidnicką zlosnik.gif jak dzis nikt nic nie napisze to jutro dzwonie ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Skąd Ty wziąłeś te ceny ?!

> Ja tam widzę jak byk 25 pln za sztukę zwierciadełka (asferyczne) no i nic nie ma o

> podgrzewaczach, dzwoniłeś tam może ?!

> Pozdrawiam

poprostu meilowalem z gosciem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Skąd Ty wziąłeś te ceny ?!

> Ja tam widzę jak byk 25 pln za sztukę zwierciadełka (asferyczne) no i nic nie ma o

> podgrzewaczach, dzwoniłeś tam może ?!

> Pozdrawiam

pozatym jakbys zjechal nizej to masz tam

Ceny netto zwierciadeł produkowanych wielkoseryjnie:

hurt detal

POLONEZ CARO/TRUCK/ATU (sferyczne) 4.00zł 10.00zł

POLONEZ CARO/TRUCK/ATU (asferyczne) 10.00zł 15.00zł

POLONEZ (wersja włoska) 4.00zł 10.00zł

CINQUECENTO 6.00zł 10.00zł

SEICENTO S 5.00zł 10.00zł

SEICENTO SX 5.00zł 10.00zł

WARTBURG (płaskie) 2.50zł 10.00zł

WARTBURG (sferyczne) 3.50zł 10.00zł

SKODA FAVORIT (lewe) 3.00zł 10.00zł

SKODA FAVORIT (prawe) 3.50zł 10.00zł

SKODA FELICJA 4.00zł 10.00zł

DAEWOO TICO 6.00zł 10.00zł

LADA SAMARA (płaskie) 3.00zł 10.00zł

LADA SAMARA (sferyczne) 3.50zł 10.00zł

i z tego co widze to cena sie zgadza! jesli chodzi o sferyczne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pozatym jakbys zjechal nizej to masz tam

> Ceny netto zwierciadeł produkowanych wielkoseryjnie:

> CINQUECENTO 6.00zł 10.00zł

> i z tego co widze to cena sie zgadza! jesli chodzi o sferyczne!

Tak... jak chodzi o sferyczne to się zgadza smile.gif Mnie chodziło o asferyczne smile.gif

Pozdrawiam wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> (...) Mnie chodziło o asferyczne

no dobre pytanie: jak cena? bo przydały by się asferyczne... hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 25 sztuka... tak jak na stronie.

kfa ikss czy ty zawsze musisz byc alfa i omega? kufa zapodalem wam zywcem emaila od goscia a ty jeszcze kurde masz wonty i sprzeciwy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 25 sztuka... tak jak na stronie.

hmm... to trzeba się zastanowić na kupnem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie... nie musże... chill out meen wink.gifok.gif Tylko to napisz wyraźnie... bo najpierw dajesz jedno, potem piszesz ze ceny sferycznych się zgadzają, i nic więcej już o tych asferycznych nie wspominasz... a ze stronki wynika że15 pln/sztuka to one i owszem kosztują ale w hurcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie... nie musże... chill out meen Tylko to napisz wyraźnie... bo najpierw dajesz jedno,

> potem piszesz ze ceny sferycznych się zgadzają, i nic więcej już o tych asferycznych nie

> wspominasz... a ze stronki wynika że15 pln/sztuka to one i owszem kosztują ale w hurcie.

ja zapodalem email od goscia i to traktuje jako skarbnice wiedzy smile.gif a nie stronke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozmawialem z gosciem i do SC nie maja podgrzewaczy, te co posiadaja sa za duze i nie pasują frown.gif

kuszą mnie jednak te lusterka asferyczne, jak doślą mi w koncu te grzalke z Krakowa to jade do nich rano, kupuje lustra i od razu mi zamontują zlosnik.gif

Jogi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SYSTEM

> rozmawialem z gosciem i do SC nie maja podgrzewaczy, te co posiadaja sa za duze i nie pasują

> kuszą mnie jednak te lusterka asferyczne, jak doślą mi w koncu te grzalke z Krakowa to jade do nich rano, kupuje lustra i od razu mi zamontują

> Jogi

Z Krakowa??? A może kolega ma jakiś adresik, nie www(chciaż tez moze byc) a tam w sumie studiuje wiec moge sobie podskoczyć. Dzięki.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

icon_eek.gif

to 5 min na nogach ode mne z domu zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jeszcze moze powiedz ktore trzeba zamowic do SC ?? i ile wynosi koszt kompletu + przesyłka bow.gif

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie kosztow jeszcze nie znam, zlozylem zamowienie, ale nie maja w magazynach podgrzewaczy i czekam na jakis kontakt od nich...

do sc zamow fl12-0

BTW - co do cen to moze powiedziec Ci Pio84, on niedawno dostal

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasne, wiec moze dasz znac jak juz beda miec te cacka na skladzie food.gifzebym ich juz mailami nie meczyl wink.gif

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaraz do nich zadzwonie, bo mialy byc pod koniec tego tyg ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to czekamy yay.gif aa no i moze cene.... powiedza

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dzwonilem to juz lecial do mnie od nich mejl smile.gif

oto krotka tresc:

Aktualna cena podgrzwaczy w sprzedaży detalicznej:

- typ "FL 12-0" - 10zł/szt. ( cena dla "autokącika")

Przy zamówieniach poniżej 20 sztuk należy doliczyć

koszt przesyłki w wysokości 4zł przy przedpłacie na

konto lub 8zł przy przesyłce za pobraniem.

zdeklarowalem sie na jednorazowa oplate i juz przelalem 24zeta za cala impreze smile.gif przy wysylaniu do nich zamowienia wpiszcie gdzies na poczatku, ze jestescie z AK ok.gif

Pozdro

Jogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki super yay.gif dzieki za info, juz sie zamawia food.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak dzwonilem to juz lecial do mnie od nich mejl smile.gif

> oto krotka tresc:

> Aktualna cena podgrzwaczy w sprzedaży detalicznej:

> - typ "FL 12-0" - 10zł/szt. ( cena dla "autokącika")

> Przy zamówieniach poniżej 20 sztuk należy doliczyć

> koszt przesyłki w wysokości 4zł przy przedpłacie na

> konto lub 8zł przy przesyłce za pobraniem.

> zdeklarowalem sie na jednorazowa oplate i juz przelalem 24zeta za cala impreze smile.gif

Kurna, mnie wyszlo 25,10 ... frown.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

> przy wysylaniu do nich zamowienia wpiszcie

> gdzies na poczatku, ze jestescie z AK ok.gif

> Pozdro

> Jogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Kurna, mnie wyszlo 25,10 ... frown.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

> > Jogi

no to ladnie jestes w plecki biglaugh.gif, ja bym sie pochlastal sciana.gifhehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

niebede nic mowi bo mi same podgrzewazce wyszly 28zl a do tego pekniete lusterko kture musialem kupic na szybko w norauto za 39.99 frown.gif pochlastac sie mozna frown.gif ale efekt jest oki smile.gif i niezaluje smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> niebede nic mowi bo mi same podgrzewazce wyszly 28zl a do tego

> pekniete lusterko kture musialem kupic na szybko w norauto za

> 39.99 frown.gif pochlastac sie mozna frown.gif ale efekt jest oki smile.gif i

> niezaluje smile.gif

obym nie mial takich przygod ze szklami sciana.gif choc z drugiej strony nie bardzo wierze ze te lustereczka tak sobie lekko wyjda po podgrzaniu crazy.gif

Ale podgrzewacze juz zamowione waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odrazu mowie ze ja robilem to w CC a w SC podobno jest trdniej... Napewno jak rozgrzejesz to klej troche puszcza i jest latwiej ale nikt nie obiecuje CI ze pojdzie gladko... jak mawia moj kumpel "Ofiary musza byc... W ludziach albo w sprzecie... " wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi jak pierdykną to jade po asferyczne 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasne wiec radze nie rob tego w niedziel gdy w poniedzialek musisz jechac smile.gif bo wtedy to zostaje tylko Norauto i wydatek na zwykle 39.99 sciana.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ja zaczne od prawego, bez niego da sie jezdzic grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mi jak pierdykną to jade po asferyczne 270751858-jezyk.gif

Uważaj, jak bylem w środę to byl wlaściciel i pieprzony byznesmen-cffaniaczek kcial mnie skosić na 15 PLN/sztuka wpysk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ciesz sie smile.gif Ja zaczalem od prawego i poszlo miodzio smile.gif szybko i bez bolesnie smile.gif zajalem sie lewym i bum beksa.gif patrze a tu szkielko sklada sie z kilku elementow sciana.gif ,ale to moze wiana tego ze przy pierwszym bylem ostrozny ,a przy drugim myslalem ze pojdzie tez latwo ,bylem hojrak i ksztowalo mnie to ... kaski na nowe lusterko. Przy tej robocie to nie mozna niestety na 100 % zaplanowac sobie kosztow... Tak czy inaczej poraz kolejny stwierdzam ze warto smile.gif Dzis jak wyszdlem ze szkoly padal deszczyk wink.gif wsiadam do autka patrze a tu lusterka cale w kropelkach wody frown.gif wiec ja pstryk i po ok 1.5-2 minutkach zaczelo obsychac i po kolejnej minucie suchutkie smile.gif Tak wiec uwazam to za dobry wynalazek smile.gif I polecam montaz tego urzadzenia waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie ciesz sie smile.gif Ja zaczalem od prawego i poszlo miodzio smile.gif szybko

> i bez bolesnie smile.gif zajalem sie lewym i bum beksa.gif patrze a

> tu szkielko sklada sie z kilku elementow sciana.gif ,ale to

> moze wiana tego ze przy pierwszym bylem ostrozny ,a przy

> drugim myslalem ze pojdzie tez latwo ,bylem hojrak i

> ksztowalo mnie to ... kaski na nowe lusterko. Przy tej

> robocie to nie mozna niestety na 100 % zaplanowac sobie

> kosztow... Tak czy inaczej poraz kolejny stwierdzam ze warto

> smile.gif Dzis jak wyszdlem ze szkoly padal deszczyk wink.gif wsiadam do

> autka patrze a tu lusterka cale w kropelkach wody frown.gif wiec ja

> pstryk i po ok 1.5-2 minutkach zaczelo obsychac i po kolejnej

> minucie suchutkie smile.gif Tak wiec uwazam to za dobry wynalazek smile.gif

> I polecam montaz tego urzadzenia waytogo.gif

ale prosze mnie tu nie zniechecac grinser006.gif

a tak apropo to to lusterko 3ma sie tylko na kleju tak?? i nic mu sie nie stanie jak naleje do srodka goracej wody (mam lakierowane lusterka ale seryjnie)hmm.gif a jak mu sie cos stanie to pojde do szklaza niech mi wytnie takie jajko wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale prosze mnie tu nie zniechecac grinser006.gif

> a tak apropo to to lusterko 3ma sie tylko na kleju tak?? i nic mu

> sie nie stanie jak naleje do srodka goracej wody (mam

> lakierowane lusterka ale seryjnie)hmm.gif a jak mu sie cos

> stanie to pojde do szklaza niech mi wytnie takie jajko wink.gif

U mnie trzymalo sie tylko kleju smile.gif ale takim mocnym frown.gif Oczywiscie pamietaj o zaopatrzeniu sie w jakis dobry klej bo jak na nowym lusterku przykleisz podgrzewacz to trzeba to jeszcze zamontowac w obudowie i tu potrzeba mocny klej lub jak mi polecil znajomy szklarz silikon odporny na temperature albo taki do montarzu luster na glazurze smile.gif bo wtedy sklejasz ze soba 2 gladkie powierznie i to musi byc mocny silikon0 klej smile.gif tubka kosztuje podobno 10zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak ale samo szklo i tak bedzie sie trzymalo tylko na tym podgrzewaczu ktory bedzie pomiedzy obudowa a samym lusterkiem, wiec mam nadzieje ze ten klej na podgrzewaczu jest w miare solidny

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no tak ale samo szklo i tak bedzie sie trzymalo tylko na tym podgrzewaczu ktory bedzie pomiedzy obudowa a samym lusterkiem, wiec

> mam nadzieje ze ten klej na podgrzewaczu jest w miare solidny

O to martwić się nie musisz waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.