Jump to content
Sign in to follow this  
Lesiu_Zett

wałki 16v...

Recommended Posts

Cześć majstry :)

 

Kiedyś dawno był już o tym temat, sam nawet tam się udzielałem, ale wątku nie potrafię się dokopać...

 

Chodzi o informację jakie oznaczenia mają poszczególne walki rozrządu do 16v.

Nie numery katalogowe z epr tylko te numerki nabite na walkach typu:

oznaczenie wałków 593 ssący 594 wydech

 do tego jeszcze były jakieś oznaczenia typu 2A lub pdobne...

 

Dysponuje ktoś wiedzą lub wałkami na stole i jest w stanie ze 100% dokładnością określić jakie ma wałki (jaki dawca) i jakie mają oznaczenie??

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wyje te z T-Jet 150KM. Jak takie też Cię interesują to jutro mogę zrobić foty co tam na nich jest wybite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeżeli nie zapomnę jutro w garażu to mogę 1.2 86KM sprawdzić

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 16V 86KM

 

pierwszy:

 

"128" i "10A"

zfdpqbl6nksy.jpg

 

"593"

0we1t8v3io7y.jpg

 

i drugi:

 

"9A"

xlevse1pje4u.jpg

 

"03"

j8bpszykm8s9.jpg

 

"594"

7fai0kpotoj2.jpg

Edited by rusala
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupiłem walki maja byc z tjeta 150, mam nadzieje ze tak jest ;]

593-8b
043-0b

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ktos wymiary walków tjeta? mozliwe ze 120 a 150 jest tylko 0.6mm roznicy :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

120KM:

- ssący od 2° po TDC do 27° po BDC,

- wydechowy od 17° przed BDC do 2° przed TDC.

 

gdkbr5ckndyz.png

 

150KM:

- ssący od 2° pod TDC do 34° po BDC,

- wydechowy od 27° przed BDC do 2° przed TDC.

qgwvursh9fqa.png

 

A tak z ciekawości wie ktoś może jak to wygląda w wersji 135KM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziekuje pieknie :piwko:
ale 135 multiair czy 500 abarth?

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 Abarth, A było multiair 135KM? Myślałem, że tylko 140. Ale tych wariantów jak mrówków :phi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 Abarth, A było multiair 135KM? Myślałem, że tylko 140. Ale tych wariantów jak mrówków :phi:

mito ma 1.4 135 no ale tam walkow to niema co przekladac hahah. a wedlug epera to 500 abarth ma takie cos jak tjet150

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw z oznaczeniami walkow jest jak z oznaczeniami skrzyn czyli nic nie wiadomo ;]
srodkowe 120Km, skrajne 150

post-133515-0-49961700-1482055431_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jakieś od 1.4 jak Ci jeszcze potrzeba mogę zerknąć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy rozważaniach na temat wałków się coś posunęło?

Wczoraj rozebrałem Abartha GP 155KM

zgodnie z podaniem przez guttka:


593-8b
043-0b

 

Dla porównania 1.2 80KM

 

Dolotowy również 593 - kółko pasowe inna śr osadzenia wg pomiarów krzywki te same

Wydechowy 594 - o 0,5-0,6mm wyższy wznios od Abartha. 

 

Jak się do tego mają wałki z np 1.4 100KM i PI 86KM

 

I ostatnia kwestia, jak się mają wałki z 86 w T-jet na Gt1443 w codziennej eksploatacji?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.