Skocz do zawartości
Lesiu_Zett

wałki 16v...

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć majstry :)

 

Kiedyś dawno był już o tym temat, sam nawet tam się udzielałem, ale wątku nie potrafię się dokopać...

 

Chodzi o informację jakie oznaczenia mają poszczególne walki rozrządu do 16v.

Nie numery katalogowe z epr tylko te numerki nabite na walkach typu:

oznaczenie wałków 593 ssący 594 wydech

 do tego jeszcze były jakieś oznaczenia typu 2A lub pdobne...

 

Dysponuje ktoś wiedzą lub wałkami na stole i jest w stanie ze 100% dokładnością określić jakie ma wałki (jaki dawca) i jakie mają oznaczenie??

 

Pozdro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam wyje te z T-Jet 150KM. Jak takie też Cię interesują to jutro mogę zrobić foty co tam na nich jest wybite.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nie zapomnę jutro w garażu to mogę 1.2 86KM sprawdzić

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.2 16V 86KM

 

pierwszy:

 

"128" i "10A"

zfdpqbl6nksy.jpg

 

"593"

0we1t8v3io7y.jpg

 

i drugi:

 

"9A"

xlevse1pje4u.jpg

 

"03"

j8bpszykm8s9.jpg

 

"594"

7fai0kpotoj2.jpg

Edytowane przez rusala
  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

kupiłem walki maja byc z tjeta 150, mam nadzieje ze tak jest ;]

593-8b
043-0b

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ma ktos wymiary walków tjeta? mozliwe ze 120 a 150 jest tylko 0.6mm roznicy :hmm:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

120KM:

- ssący od 2° po TDC do 27° po BDC,

- wydechowy od 17° przed BDC do 2° przed TDC.

 

gdkbr5ckndyz.png

 

150KM:

- ssący od 2° pod TDC do 34° po BDC,

- wydechowy od 27° przed BDC do 2° przed TDC.

qgwvursh9fqa.png

 

A tak z ciekawości wie ktoś może jak to wygląda w wersji 135KM?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

dziekuje pieknie :piwko:
ale 135 multiair czy 500 abarth?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

500 Abarth, A było multiair 135KM? Myślałem, że tylko 140. Ale tych wariantów jak mrówków :phi:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

500 Abarth, A było multiair 135KM? Myślałem, że tylko 140. Ale tych wariantów jak mrówków :phi:

mito ma 1.4 135 no ale tam walkow to niema co przekladac hahah. a wedlug epera to 500 abarth ma takie cos jak tjet150

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

btw z oznaczeniami walkow jest jak z oznaczeniami skrzyn czyli nic nie wiadomo ;]
srodkowe 120Km, skrajne 150

post-133515-0-49961700-1482055431_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Stilo 1.4 16V 843 A1.000

Ssący

eisa2trvxr94_t.jpg

 

Wydechowy

mofpyw0y483s_t.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mam jakieś od 1.4 jak Ci jeszcze potrzeba mogę zerknąć

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy rozważaniach na temat wałków się coś posunęło?

Wczoraj rozebrałem Abartha GP 155KM

zgodnie z podaniem przez guttka:


593-8b
043-0b

 

Dla porównania 1.2 80KM

 

Dolotowy również 593 - kółko pasowe inna śr osadzenia wg pomiarów krzywki te same

Wydechowy 594 - o 0,5-0,6mm wyższy wznios od Abartha. 

 

Jak się do tego mają wałki z np 1.4 100KM i PI 86KM

 

I ostatnia kwestia, jak się mają wałki z 86 w T-jet na Gt1443 w codziennej eksploatacji?

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.