Jump to content

Recommended Posts

Auto ma w 3/4 nowe blachy, nowy większy slnik, skrzynie, zawieszenie z pełna regulacją, nowe wnętrze i zewnętrze. Jako ciekawostkę dodam że przewiezienie auta na lawecie z Kielc do okolic Edynburga kosztuje mniej niż laweta z Londynu do Edynburga :-)

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

A czemu na PL blachach? Nie czepiają się już o to? Dobrze wygląda, jaki silnik?

 

 

Jest na chodzie ze 2 tygodnie to i blachy jeszcze nie zaczęły nikogo kłuć w oczy jeszcze. Potrzymam go na nich do wiosny gdy skonczy się polskie ubezpieczenie a potem przerejestruję. Silnik oryginalnie 998 zmieniony na 1275 z mg metro (wyremontowany).

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Auto ma w 3/4 nowe blachy, nowy większy slnik, skrzynie, zawieszenie z pełna regulacją, nowe wnętrze i zewnętrze. Jako ciekawostkę dodam że przewiezienie auta na lawecie z Kielc do okolic Edynburga kosztuje mniej niż laweta z Londynu do Edynburga :-)

ile mniej więcej to kosztowało bo ja bym potrzebował w drugą stronę Londyn - Białystok

Link to post
Share on other sites

ile mniej więcej to kosztowało bo ja bym potrzebował w drugą stronę Londyn - Białystok

 

zamawialem przez clicktrans.pl - tam wystawiasz trase i termin i przewoźnicy składają oferty, na "mojej trasie" najpierw mialem oferte 1800pln, ale miałem obsuwe z terminem i potem najtansza była 2200pln, co i tak było atrakcyjne

 

z Londynu bedziesz miał sporo taniej

Edited by _Majkel_
Link to post
Share on other sites

zamawialem przez clicktrans.pl - tam wystawiasz trase i termin i przewoźnicy składają oferty, na "mojej trasie" najpierw mialem oferte 1800pln, ale miałem obsuwe z terminem i potem najtansza była 2200pln, co i tak było atrakcyjne

 

z Londynu bedziesz miał sporo taniej

dzięki bardzo

Link to post
Share on other sites

40 lat produkcji to dla tego samochodu za malo. Kupilbym go dzisiaj, ale urodzilem sie za pozno. :klnie:

 

Jak nie masz co z pieniędzmi robić to mogę polecić ci conajmniej dwóch specjalistów w Polsce, którzy zbudują ci mini "lepsze niż nowe"

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W końcu mój "klasyk" wrócił na drogę:

Foto po zakupi

 

i zrobione kilka dni temu (auto kompletne w 95%)

zawsze mialem slabosc do Mini. pamietam jak na studiach "prawie" kupiłem miniaka (byloby to moje drugie auto), bylem juz po jazdach próbnych i rozpoznaniu tematu. wystarczyło zadzwonic i się zdecydować, ale ojciec wtedy zadzwonil i powiedzial ze jest GOlf II 1.6TD od klienta wieloletniego do wziecia - i poszedłem w VAGa... a tak blisko było ;)

Link to post
Share on other sites

Wygląda super... 2 tysie cię kosztował a ile w niego włożyłeś ?

 

??? wspomniane wcześniej 2 tys. to tylko przewiezienie go   ;]  ale za wydane na Mianiaka pieniądze mógłbym z pewnością kupić X5 w Radomiu "w młodym roczniku"     :hehe:

Edited by _Majkel_
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Dnia 13.11.2016 o 13:17, Majkel777 napisał:

 

Jak nie masz co z pieniędzmi robić to mogę polecić ci conajmniej dwóch specjalistów w Polsce, którzy zbudują ci mini "lepsze niż nowe"

 

Jestem na etapie budowy jednego samochodu i obawiam sie, ze psychicznie mam juz dosc. 

Zapytam tylko z ciekawosci - w jakim sensie "lepsze"? 

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, maagog napisał:

 

Jestem na etapie budowy jednego samochodu i obawiam sie, ze psychicznie mam juz dosc. 

Zapytam tylko z ciekawosci - w jakim sensie "lepsze"? 

 

po prostu technologia poszła do przodu, lepsze materiały: zamiast ciężkiego żeliwnego odlewu nowa część zrobiona z aluminium, regulowane elementy zawieszenia zamiast sztywnych, ale podejście do tego zależy czy odbudowujesz ortodoksyjnie klasyka, czy robisz custom żeby się nim cieszyć

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Dnia 07/02/2017 o 14:04, Qulek napisał:

???

 

Fajny projekt :) 

 

Marek Kwinta-spec na forum Mini, ma taki warsztat garażowy, nie widziałem człowieka, tylko rozmowy telefoniczne i maile. Wysłałem mu auto w kawałkach na lawecie a po jego pracach (swap silnika i duperele małe i duże) inna laweta je odebrała. Po oststecznym złożeniu do kupy działa do dziś. Ogólnie pozytywnie, troche obsuwy z terminami, trochę innych aut robił w "moim czasie", no i standard przy "cenach umownych": zgrzyt przy końcowym rozliczeniu :)

Edited by Majkel777
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
21 godzin temu, bielaPL napisał:

uuu blachy się zmieniły

skonczyło się ubezpieczenie i przegląd i czas było przerejestrować-wypełniasz formularz z danymi osobistymi, podstawowe dane auta i wysyłasz w kopercie razem z polskimi dokumentami i opłatą 55 funtów i za 2 tygodnie dostajesz listem papiery UK;] z tym idziesz do sklepu motoryzacyjnego który wyrabia tablice i za dodatkowe 20 funtów masz tablice (za mam co prawda ciut droższe, tłoczone z alu blachy zamiast zwykłych plastikowych):ok: Easy ;] Lubię te uproszczone procedury na życie w UK:hehe:

Link to post
Share on other sites
Dnia 27.10.2017 o 13:18, bielaPL napisał:

uuu blachy się zmieniły

 

Jak oglądałem to zdjęcie, to autentycznie miałem kłopot z ustaleniem po której stronie właściwie mam kierownicę w aucie. Niby wydawało mi się, że po tej co w tym Mini, ale przecież oni jest na brytyjskich numerach, więc powinna byc po drugiej stronie ;l

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Dnia 28/10/2017 o 18:36, kravitz napisał:

 

Jak oglądałem to zdjęcie, to autentycznie miałem kłopot z ustaleniem po której stronie właściwie mam kierownicę w aucie. Niby wydawało mi się, że po tej co w tym Mini, ale przecież oni jest na brytyjskich numerach, więc powinna byc po drugiej stronie ;l

taka zmyłka:hehe: - najczęściej jestem jedynym autem lhd na spotach i różne śmieszne sytuacje wychodzą przy tym. Są też niedogodności - np. w drive thru;]

 

w moim przypadku dla ubezpieczyciela nie ma znaczenia po której stronie jest kierownica

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Dnia 7.11.2017 o 19:58, kenickie napisał:

No bez przesady, to nie Lincoln. ;)

 

 

Ale opłata za autostrade już by była problemem, bo te okienka są z reguły raczej na wysokości okna dostawczaka, a nie niskiej osobówki.

W UK w ogóle są płatne autostrady, takie z okienkiem do płacenia?

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, _Majkel_ napisał:

 

Chciałem jedynie wiedzieć, czy występuje trudność w obsłudze pani z okienka, a nie poznawać zasady funkcjonowania w Zjednoczonym Królestwie.

 

Odpowiem zatem "whatever" :phi:

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, kravitz napisał:

 

Chciałem jedynie wiedzieć, czy występuje trudność w obsłudze pani z okienka, a nie poznawać zasady funkcjonowania w Zjednoczonym Królestwie.

 

Odpowiem zatem "whatever" :phi:

u mnie na północy kilka lat temu znieśli budki opłaty za przejazd przez mosty i teraz nie płacisz nigdzie w moim regionie. Raz miałem okazję płacić na południu UK za przejazd przez most (nr 2. na mapce z linka) po przysłaniu upomnienia przyslanego przez zarządce mostu (z fotką na której widać auto ) i bez opłat dodatkowych jeśli zapłacę myto w przeciągu iluś tam dni

Edited by _Majkel_
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.