Skocz do zawartości

Seicento 900 - wymiana silnika


alan78

Rekomendowane odpowiedzi

Czeka mnie wymiana silnika, powiedzcie prosze czy w  SC900 moge wymontowac silnik bez wyciagania skrzyni ? Chodzi mi o odkrecenie skrzyni od silnika w aucie i wyjeciu samego silnika, bez zabawy z polosiami. Czy moze od razu brac calosc i nie bawic sie z tym sposobem ?

 

Samo wyjmowanie silnika lepiej pojdzie od spodu czy targać go do góry ? ( chodzi o przygotowanie wczesniej zaplecza w garazu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kilka dni wrzucę video z wyciągania 1.1, może Ci to cokolwiek pomorze :phi: Wyciągaliśmy w całości dołem razem z półosiami. Jakby się uprzeć dałoby się bez skrzyni to może i 900 się da. Ale jak dla mnie łatwiej złożyć do kupy na zewnątrz i założyć w całości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie ciężko. Najlepiej opuścić wszystko na dół. Ja wymieniałem skrzynię i się umordowałem cały dzień... Szybciej mi poszła później zmiana z 900 na 1.1

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7041D przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia lepiej wyjąć całość :) i wkładać późnej też oczywiście całość

 

 

Ok, bede brał całość. Wyciagne  półosie ze skrzyni zeby zostaly w aucie - przy wyciaganiu powinno byc bez nich latwiej. Dobrze kombinuje ? Skrzynie z auta wyciaglem juz kilka razy ( z roznych aut ) , ale zestawu silnik + skrzynia jeszcze nie wytargiwalem, dlatego moje obawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, bede brał całość. Wyciagne  półosie ze skrzyni zeby zostaly w aucie - przy wyciaganiu powinno byc bez nich latwiej. Dobrze kombinuje ? Skrzynie z auta wyciaglem juz kilka razy ( z roznych aut ) , ale zestawu silnik + skrzynia jeszcze nie wytargiwalem, dlatego moje obawy...

Tylko w 900 są mokre półosie... przed wyjmowaniem trzeba spuścić olej ze skrzyni :) czy jest dużo łatwiej w ten sposób - niekoniecznie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mokre czy suche ja i tak odkręciłem od piast i wyjąłem razem z półosiami :phi: Wystarczy górną śrubę od amorka wykręcić albo dla ułatwienia obie tylko uważać na przewód hamulcowy. Może to trochę "przekombinowane" albo "trudniejsze" ale przynajmniej się nic nie zasyfi ;) No ale to już zależy jakie warunki i jak komu wygodniej.

Edytowane przez rusala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienione, odpalił ;l

 

Wytargałem wszystko razem z półosiami - odkrecilem nakretki piast, dwie sruby amora i polos wysunela sie ladnie z kola. ( wystarczyło wtedy odchylić koło )

To był mój debiut w wymianach silnika - zabawa trwała równe 12 godzin, operacja zakończona skucesem ;] ;] ;]

Edytowane przez alan78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.