Skocz do zawartości

Do mechaników i obeznancych


wodzu

Rekomendowane odpowiedzi

Niebieskie - podgrzanie przepustnic, potrzebne tylko jeśli jeździ się także w ujemne temperatury.

Czerwone - obieg powietrza dla biegu jałowego przez np. silnik krokowy.

pzdr

 

Czyli odnośnie czerwonego te dwa dolne otwory muszą wchodzić w kolektor dolotowy żeby cały czas zasysać powietrze ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie za nimi, po drodze do kolektora będzie jeszcze zawór wolnych obrotów.

Z jakiego to silnika?

 

P.S. Już wiem, oplowskie V6.

 

Tak to Omega V6 ale ma być zainstalowane w innym silniku i kolektor będzie do niego spawany i nie wiem jak zrobić te wolne obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz poprostu do kolektora to będzie lewe. Musisz dorobić po drodze zawór typu ktokowy lub pwm, lub jak to sportówka to i jałowe nie mają znaczenia i mogą być np. 1000RPM to zaślep i przepustnicą ustaw stałą wartość jałowego

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.