wodzu Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Mam taką przepustnicę jak na zdjęciach. Do czego służą te elementy zaznaczone strzałkami: obydwa zaznaczone niebieskimi strzałkami są ze sobą połączone. Podobnie czerwone też są ze sobą połączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Niebieskie zapewne podoiete pod ucklad chlodzenia w celu podgrzewaniap rzepustnicy, a czerwona to do utrzymania biegu jalowego przy zamknietych przepustnicach - chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Niebieskie - podgrzanie przepustnic, potrzebne tylko jeśli jeździ się także w ujemne temperatury. Czerwone - obieg powietrza dla biegu jałowego przez np. silnik krokowy. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Niebieskie - podgrzanie przepustnic, potrzebne tylko jeśli jeździ się także w ujemne temperatury. Czerwone - obieg powietrza dla biegu jałowego przez np. silnik krokowy. pzdr Czyli odnośnie czerwonego te dwa dolne otwory muszą wchodzić w kolektor dolotowy żeby cały czas zasysać powietrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Pewnie za nimi, po drodze do kolektora będzie jeszcze zawór wolnych obrotów. Z jakiego to silnika? P.S. Już wiem, oplowskie V6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2016 Pewnie za nimi, po drodze do kolektora będzie jeszcze zawór wolnych obrotów. Z jakiego to silnika? P.S. Już wiem, oplowskie V6. Tak to Omega V6 ale ma być zainstalowane w innym silniku i kolektor będzie do niego spawany i nie wiem jak zrobić te wolne obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 30 Października 2016 Udostępnij Napisano 30 Października 2016 Jak zrobisz poprostu do kolektora to będzie lewe. Musisz dorobić po drodze zawór typu ktokowy lub pwm, lub jak to sportówka to i jałowe nie mają znaczenia i mogą być np. 1000RPM to zaślep i przepustnicą ustaw stałą wartość jałowego pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.