Skocz do zawartości

Witam! Nowy. Passat GTE.


HelixSv

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś odebrałem Passata GTE kombi hybrydę plug-in.

Detale/wypasy:

- biały

- jasna skóra

- asystent parkowania

- 3-strefowa klima

- elektrycznie wysuwany hak

- czujniki przód i tył

- kamera cofania

Auto w leasingu, na 3 lata.

Zasięg elektryczny 40 km (praktycznie ze 30), na benzynie pewnie z 600.

W komplecie dwa kable, na normalne gniazdko i drugi do stacji ładowania.

Pełnowymiarowy bagażnik, brak koła zapasowego i miejsca na niego.

Daje kilka fotek z garażu. Robię i dodaje telefonem, nie wiem, jak z jakością, w razie czego powtórzę normalnie za dnia.

Będę informował o wrażeniach.

post-129897-0-56548700-1478036908_thumb.jpg

post-129897-0-17078700-1478036946_thumb.jpg

post-129897-0-90762500-1478036999_thumb.jpg

post-129897-0-36401800-1478037045_thumb.jpg

post-129897-0-23817700-1478037110_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna zabawka :ok:

Raportuj spalania i inne dane, obserwacje.

Są u Was jakieś ulgi na zakup hybrydy?

Ile jest na haku w papierach?

Nie wiem, jak z ulgami przy normalnym zakupie.

Chyba jest jakieś 20000 czy 40000 koron (ale zgaduje).

Ja za leasing będę płacił 4300 koron miesięcznie (2000 pln) w tym serwisy, podatek, ubezpieczenie, zimówki i ich wymiana.

Na haku 1600 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za leasing będę płacił 4300 koron miesięcznie (2000 pln) w tym serwisy, podatek, ubezpieczenie, zimówki i ich wymiana.

 

 

Po 3 latach oddajesz auto do dealera? 

Bo raczej na calkowita splate to chyba nie starczy tych 36 rat ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny pastuch :ok::) szkoda ze taki mikry zasieg na aku. Jest opja ze laduje sie w czasie jazdy i hamowania? Jak dlugo laduje sie z gniazdka?

B8 jest piekne

Zawsze się ładuje podczas hamowania. Czasem nawet wystarczy tylko zdjąć nogę z gazu (do ustawienia).

Można też ustawić, aby silnik lądował baterię podczas jazdy, ale, w moich warunkach, to bez sensu.

Czas ładowania - 2:15 ze stacji ładowania, 4:15 z gniazdka domowego.

Najfajniejsze jest ta cisza na postoju i przy małych prędkościach. No i ma kopa w trybie GTE (dwa silniki na raz - 215 KM).

Zasięg elektryczny mały, ale lepszy niż Prius plugin (około 12km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo za odwagę, ładnie się prezentuje !

Masz normalne zegary czy LCD (wyglądają na normalne) ? Masz navi ?

Dzięki!

Normalne zegary. Tańsze i mnie zagmatwane.

Testowałem egzemplarz z zegarami LCD przez weekend.

Nie mam navi. Sporo za drogo.

Wkrótce ma być dostępny w Szwecji AndroidAuto umożliwiający wyświetlanie ekranu komórki na ekranie w samochodzie (przynajmniej dla kilku applikacji).Ciekawe, jak to zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

Normalne zegary. Tańsze i mnie zagmatwane.

Testowałem egzemplarz z zegarami LCD przez weekend.

Nie mam navi. Sporo za drogo.

 

 

Fajne autko :ok:

Nie biorąc navi wiele nie straciłeś, mapy przynajmniej w PL są beznadziejne :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne autko. Też mi po głowie chodzi jako następne.

Daj znać jak ta hybryda spisuje się na autostradzie. Jeździ to jak 1.4 TSI czy inaczej?

Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne autko. Też mi po głowie chodzi jako następne.

Daj znać jak ta hybryda spisuje się na autostradzie. Jeździ to jak 1.4 TSI czy inaczej?

Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

Nie jeździłem zwykłym 1.4 tsi. Na autostradzie Phev poradzi sobie nieznacznie gorzej niż zwykłe 1.4 (kilka kilo więcej), poza momentami kiedy trzeba przyspieszyć; wtedy uruchamiają się dodatkowe elektryczne konie, które potem się doładują podczas jazdy.

W każdym razie, na autostradzie diesel czy zwykły benzyniak są bardziej sensowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem zwykłym 1.4 tsi. Na autostradzie Phev poradzi sobie nieznacznie gorzej niż zwykłe 1.4 (kilka kilo więcej), poza momentami kiedy trzeba przyspieszyć; wtedy uruchamiają się dodatkowe elektryczne konie, które potem się doładują podczas jazdy.

W każdym razie, na autostradzie diesel czy zwykły benzyniak są bardziej sensowne.

No właśnie tego się obawiam że takie 1.4 nie pociągnie na autostradzie.

Mój tryb jazdy to ok 40-50 km dziennie w mieście plus dwa trzy razy na miesiąc autostrada 2x400km.

Taki elektryk do miasta byłby idealny. W pracy bym go ladowal na szybkim złączu. W domu na noc też byłoby gdzie podłączyć do 230v. Tylko te autobahny pewnie były by męczące hak to zachowuje się jak typowe 1.4

Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tego się obawiam że takie 1.4 nie pociągnie na autostradzie.

Mój tryb jazdy to ok 40-50 km dziennie w mieście plus dwa trzy razy na miesiąc autostrada 2x400km.

Taki elektryk do miasta byłby idealny. W pracy bym go ladowal na szybkim złączu. W domu na noc też byłoby gdzie podłączyć do 230v. Tylko te autobahny pewnie były by męczące hak to zachowuje się jak typowe 1.4

Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

Chyba nie będzie tak źle. 154 konie pozwolą się przyzwoicie przemieszczać, a prąd daje dodatkowego kopa, kiedy potrzeba.

Musisz spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra. 2 tygodnie minęły.

Raporty spalania, pierwsze wrażenia, pierwsze plusy i minusy? :)

Spróbuję...

Na razie 600 km głównie w moim miasteczku (10000 ludzi). Jeden wypad za miasto - ze 150 km.

Elektryczny zasięg 40 km jest teoretyczny, może prawdziwy przy stałej prędkości 60 km/h. Przy 100 km/h spada pewnie do 25 km. Średnio to jakieś 30 km.

Bateria ma 10 kWh, to wystarcza na 30km, czyli na 100 km potrzebuje 33 kWh. Koszt takiego prądu w SE równa się około 2,5 litra benzyny. Staram się ładować pod pracą, ale dopchanie się do jednej z 12 ładowarek graniczy z cudem.

Auto ma porządnego kopa. E-Mode (elektryk) jest bardzo dynamiczny. Poza miastem można włączyć GTE (dwa silniki na raz) i wtedy, przy lekko wilgotnej nawierzchni zrywa przyczepność nawet jadąc 40 km/h.

Generalnie auto jest świetne. Ma tylko dwie wady - mały zasięg i długi czas ładowania (4:15 w domu, 2:30 na mieście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. :ok:

Ale przez ten zasięg sens ekonomiczny chyba znika ?? No chyba że typowo jazda dom-praca kilkanaście km dziennie.

Ja robię dziennie około 20-30km. Mi się opłacało, bo kosztuje mnie tyle, co zwykły Pasek a może i mniej (leasing).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.