Skocz do zawartości

Mazda czy Kia


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jesteś przygluchy to może nie słyszysz szumów, albo przyslepy to nie widzisz falujacej maski. A jak nie masz czucia w nogach to może nie czujesz, że tarcze się zwichrowaly. Itd itp

A może to wszytko po prostu uważasz za normalne...

Wolałbym dacie, szczerze

Zapomniałem o latającej masce, ale w serwisie mówią że to grubszy problem i nic z tym nie może a zrobić... Dalej przypomniała mi się zepsuta kamera cofania, bo sie zalala woda. Ah do tego wymiana prowadnic fotela i poszycia skóry fotela i kierownicy bo się przetarla skóra przy 60 czy 70kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche rzeczy w 3 poprawili.

Mam przejechane niecale 40 tys i odpukac nic sie nie dzieje. Ale fakt jakos materialow..lipa. Boje sie pomyslec co bedzie z tymi autami jak beda mialy po 5 i wiecej lat.

Ja mazde gonie. Tylko kwestia czy teraz czy za rok.

Temat zalozylem aby zobaczyc wasza reakcje

Myslalem ze mazda bedzie oh i ah a kia polegnie...jednak glosy rozladaja sie po rowno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś przygluchy to może nie słyszysz szumów, albo przyslepy to nie widzisz falujacej maski. A jak nie masz czucia w nogach to może nie czujesz, że tarcze się zwichrowaly. Itd itp

A może to wszytko po prostu uważasz za normalne....

Wolałbym dacie, szczerze

Z rzeczy które wymieniłeś potwierdzić mogę tylko słabe hamulce. Nie, nie zwichrowały się. Jednak tarcze są za małe i szybko się grzeją.

Szumów nie mam, a maska mi nie faluje. A jeździć mi się zdarza i po 200. Wiem że ludzie mają takie przypadłości, bo czytam forum mazdy. Ale sypaniem się bym tego nie nazwał.

mar00ha

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój Golf tez był bezawaryjny... Może masz po prostu farta.

To nieprawda. Nigdy nie pytałem że mój golf był bezawaryjny. Miał 3 awarie: moduł elektryki kierownicy i dwa razy cewki zapłonowe się popsuły.

Nic nie poradzę na to, że nie chciały mi spłynąć tłoki przez wydech.

mar00ha

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rzeczy które wymieniłeś potwierdzić mogę tylko słabe hamulce. Nie, nie zwichrowały się. Jednak tarcze są za małe i szybko się grzeją.

Szumów nie mam, a maska mi nie faluje. A jeździć mi się zdarza i po 200. Wiem że ludzie mają takie przypadłości, bo czytam forum mazdy. Ale sypaniem się bym tego nie nazwał.

mar00ha

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Na szczęście Twoja złożyli lepiej, użyli lepszych materiałów i elementów niż kol dunkina.

Poza tym pewnie masz pb a nie on to nie było Ci dane doświadczyć komunikatu o oleju i wracać na lawecie. Choć niektórzy, po telefonie do ASO kontynuowali jazdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście Twoja złożyli lepiej, użyli lepszych materiałów i elementów niż kol dunkina.

Poza tym pewnie masz pb a nie on to nie było Ci dane doświadczyć komunikatu o oleju i wracać na lawecie. Choć niektórzy, po telefonie do ASO kontynuowali jazdę.

To prawda, mam benzynę.

mar00ha

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Insignia - ale to też stary i ciężki kloc.

Niby dlaczego? Renault ostatnio baaardzo się poprawił w jakości. Na temat jakości sieci serwisowej wypowiedzieć się nie mogę.

Za duzo elektroniki. Do tego serwis nie potrafi usunac usterek w dacii gdzie najbardziej skomplikowane jest radio. Generalnie ten typ tak ma prosze pana....

Po tym wnosze ze jezeli nagle zrobili przeskok z ursusa na prom kosmiczny bez szczebli po drodze to bedzie klops

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nieprawda. Nigdy nie pytałem że mój golf był bezawaryjny. Miał 3 awarie: moduł elektryki kierownicy i dwa razy cewki zapłonowe się popsuły.

Nic nie poradzę na to, że nie chciały mi spłynąć tłoki przez wydech.

mar00ha

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Cewki Ci zatrzynały tego Golfa, czy doturlałeś się na 3. cylindrach do serwisu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście Twoja złożyli lepiej, użyli lepszych materiałów i elementów niż kol dunkina.

Poza tym pewnie masz pb a nie on to nie było Ci dane doświadczyć komunikatu o oleju i wracać na lawecie. Choć niektórzy, po telefonie do ASO kontynuowali jazdę.

W dieslach SkyActive w czasie wypalania DPF sterownik leje tak dużo paliwa, że to, mimo prawidłowego zakończenia regeneracji, rozrzedza olej.

Mazda nigdy nie umiała zrobić dobrego diesla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki Ci zatrzynały tego Golfa, czy doturlałeś się na 3. cylindrach do serwisu?

Pobocze, laweta, auto zastępcze.

Gdybym pojechał sam, nie dostałbym auta zastępczego. Takie warunki Assistance miałem.

mar00ha

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobocze, laweta, auto zastępcze.

Gdybym pojechał sam, nie dostałbym auta zastępczego. Takie warunki Assistance miałem.

Podobnie było z Chevroletami. Zapalała się kontrolka, należało wzywać lawetę. Wjazd o własnych siłach do serwisu i wyjście na piechotę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem ze mazda bedzie oh i ah a kia polegnie...

 

 

odebralem w niemcowni swoje auto sluzbowe i jest to optima kombi tu sie nazywa sportwagon

niska wersja w chusteczkowym zielonym kolorze    :chory:

diesel dsg czy jak tam dual clutch calkiem dobrze pracuje skrzynia ale silnik mocy ma tyle zeby bardzo spokojnie sie poruszac

raz dopiero jechalem a7 do fuldy i pod kazde gorke tempomat podnosi obroty o 500-600 i silnik mocno halasuje

za to spalanie zadne 5.5 do 6 litrow  a ma dopiero 1500 przebiegu

w nocy kolory wala po oczach bo nie ma zciemniacza

no i nie wiedzialem ze jeszce produkuja auta ze skajem na drzwiach   ;)

podsuma: jak ktos nie musi niech raczej kupi cos innego no chyba ze wyzsze wersje sa lepiej wykonane

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odebralem w niemcowni swoje auto sluzbowe i jest to optima kombi tu sie nazywa sportwagon

niska wersja w chusteczkowym zielonym kolorze    :chory:

diesel dsg czy jak tam dual clutch calkiem dobrze pracuje skrzynia ale silnik mocy ma tyle zeby bardzo spokojnie sie poruszac

raz dopiero jechalem a7 do fuldy i pod kazde gorke tempomat podnosi obroty o 500-600 i silnik mocno halasuje

za to spalanie zadne 5.5 do 6 litrow  a ma dopiero 1500 przebiegu

w nocy kolory wala po oczach bo nie ma zciemniacza

no i nie wiedzialem ze jeszce produkuja auta ze skajem na drzwiach   ;)

podsuma: jak ktos nie musi niech raczej kupi cos innego no chyba ze wyzsze wersje sa lepiej wykonane

 

tapatalked

O widze nowy rekord. Fura za 90k albo i lepiej i nie ma sciemniania zegarow. Ta Optima jest na rybki Azjatyckie i USA nie wiem po co to sprzedaja w EU. Pierwszy lepszy pasnik bije to na glowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widze nowy rekord. Fura za 90k albo i lepiej i nie ma sciemniania zegarow. 

U  mnie jest tak, że gdy mam światła w automacie, to nie można ściemnić. Gdy włączę światła ręcznie, to działa pokrętło ściemniania podświetlenia.

Więc po zmroku przełączam światła i zegary ściemniają się, rozwidnia się - wyłączam (światła i tak świecą), a zegary, pokrętła, radio dostają dzienne, mocniejsze podświetlenie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U  mnie jest tak, że gdy mam światła w automacie, to nie można ściemnić. Gdy włączę światła ręcznie, to działa pokrętło ściemniania podświetlenia.

Więc po zmroku przełączam światła i zegary ściemniają się, rozwidnia się - wyłączam (światła i tak świecą), a zegary, pokrętła, radio dostają dzienne, mocniejsze podświetlenie ;]

To jest normalne rozwiazanie. W nowej astrze widze, ze jest normalny suwaks do regulacji. Ale w koreancach to zalezy od wersji pare pierwszych od dolu nie ma. Dopiero w wiekszym wypasie sa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bmw f10 chyba tez nie ma automatycznego sciemniania zegarow ale fakt kia z at to padaka.

W F25 mam klasyczne pokrętełko i takie rozwiązanie jest IMHO najlepsze.

Jadąc za miastem lubię przyciemnić mocno bo mam chyba jakieś uczulenie ;) I ta regulacja przyciemnia całą deskę z radiem itp. Podświetlanie dzień/noc zmienia się automatycznie ze światłami a w dzień podświetlenie liczników jest białe.

Proste, przyjazne rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag ma regulacje poprzez menu w radiu, w czasie jazdy ciężko zmienić.

 

Ja w kia magentis miałem ręczną regulacje i szczerze nigdy jej nie używałem. Jakoś nigdy mnie zegary w nocy nie raziły.

 

Właśnie sprawdziłem w moim wypasionym kia rio też mam ręczną regulację. Ustawioną na max od nowości czyli 33tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż... po raz kolejny kącikowa brać, z grupy: w doopie byłeś, goowno widziałeś, ma najwięcej do powiedzenia. Optima ma regulację podświetlenia. Ma też opcje wyłączenia ekranu centralnego.

Nie rozumiem po co zabieranie głos skoro nawet nie do końca wiecie jak to auto wygląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Optima ma regulację podświetlenia  

 

myslisz o instrumentendimmer i to u mnie nie dziala

radio moge tylko on/off nie znalazlem wylaczania ekranu

juz pytali wiec nie ma xenonow i spryskiwaczy

jest kamera nie ma czujek

tapicerka jest szmaciak na drzwiach skaj

kola 16 stalowe zimowki na wiosne mam dostac letnie alu

jest teraz chlodno i dieselek dlugo sie nagrzewa

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslisz o instrumentendimmer i to u mnie nie dziala

radio moge tylko on/off nie znalazlem wylaczania ekranu

juz pytali wiec nie ma xenonow i spryskiwaczy

jest kamera nie ma czujek

tapicerka jest szmaciak na drzwiach skaj

kola 16 stalowe zimowki na wiosne mam dostac letnie alu

jest teraz chlodno i dieselek dlugo sie nagrzewa

tapatalked

Wersja l ma raczej czujniki ,xenony a navi sie sama sciemnia.

Kurcze sky na dzwiach nie widzialem. Na boczkach jest material.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest normalne rozwiazanie. W nowej astrze widze, ze jest normalny suwaks do regulacji. Ale w koreancach to zalezy od wersji pare pierwszych od dolu nie ma. Dopiero w wiekszym wypasie sa.

 

U mnie jest regulacja osobna dla trybu jasnego (dzienny) i ciemnego (przy włączonych światłach mijania).

:oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U  mnie jest tak, że gdy mam światła w automacie, to nie można ściemnić. Gdy włączę światła ręcznie, to działa pokrętło ściemniania podświetlenia.

Więc po zmroku przełączam światła i zegary ściemniają się, rozwidnia się - wyłączam (światła i tak świecą), a zegary, pokrętła, radio dostają dzienne, mocniejsze podświetlenie ;]

Hmmm skoro masz pokrętło z AUTO, to musisz mieć czujnik zmierzchu. Ja mam cały czas na AUTO i zegary się w nocy same ściemniają. Żeby to ustawić musisz po prostu kiedy jest ciemno ustawić sobie małe oświetlenie zegarów, a w dzień mocne, potem będzie się to robiło automatycznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.