Skocz do zawartości

Nowe auto - gdzie największe rabaty? LONG


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

Nie lepiej kupic Tipo lub Puga 301/C-Elysee?

Z 10kPLN zostanie w kieszeni :ok:

 

Do Tipo nie mam zaufania bo to nowy model i dodatkowo na forum użytkownicy narzekają na branie oleju. 301/C-elysee to jedna z alternatyw, którą rozważam. Podobno z rabatami jest słabo, a to jednak model mniejszy i gorzej wykonany. Dodatkowo Fluence jest wyprzedawany z salonów więc nadal biorę pod uwagę te wszystkie modele oprócz Tipo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ktore z tych aut mozna kupic z dieslem i automatem za mnie niz 80kPLN?

Jak zwykle produkujesz te swoje madrosci w watkach zakupowych :facepalm:

Idź do salonu i się dowiedz jakie można uzyskać oferty, mając tez na uwadze wyprzedaż rocznika i 5/7 lat gwarancji.

Czyli jednak jest diesel z automatem? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.7 crdi kosztuje 128 tys zł, tak? Naprawdę postaraj się pomyśleć, zanim znowu będziesz chciał się wykazać złośliwością :)

 

 

 

1.7 crdi nie wystepuje w cenniku z automatem dla KIA, a w Hyundaiu 110kPLN za wersje Comfort, czyli 2 od dolu...

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.7 crdi nie wystepuje w cenniku z automatem dla KIA, a w Hyundaiu 110kPLN za wersje Comfort, czyli 2 od dolu...

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Dobra, skoro chcesz mielić dalej, to proszę bardzo.

Nie rozumiem po co podajesz cenę wersji Comfort? dlaczego nie podasz dla jeszcze wyższej wersji?

Wersja classic za 99 tys zł ma wszystko czego potrzeba. Na dzień dobry masz 11 tys zł rabatu za dosyć spore i nowoczesne auto z diesle i automatem.

Mój błąd polegał na tym, iż byłem przekonany, że 1.6 gdi jest z automatem. Wydaje mi się, że była taka opcja. Mogło to dotyczyć poprzedniego modelu. Za 86 tys zł jest Niro i masz wszystko czego potrzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem bo mam sentyment do Renault, ale to auto ma trzy zasadnicze wady.

 

1. Silnik nie gazowalny. Sąsiad ma to samo auto z wcześniejszym tce, 1.4 też 130KM, pali mu to średnio 9 litrów, za dużo jeżdżę żeby tyle benzyny przepuścić.

silnik dość dobrze gazowalny, kolega Lysy ma taki w SCIII i jakoś nie narzeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na odbiór Focusa 1,5 150KM benzyna. Z automatyczną klimą, pełną elektryką, grzanymi fotelami i kierownicą, skrzynia manual. Cena 70500PLN. Odbiór w grudniu. Wydaje mi się, że to dobra cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobiłem temat taniego i nowego w zeszłym tygodniu....

 

Inne wymagania, niż twoje:

Tani

Klima

Radio

 

W każdym salonie od razu pytałem o demówki (wywalają 2016r.).

W VW Rowiński był UP golas (klima + radio) z przebiegiem 2017km. Cena salon 42kpln. Cena za demo 37kpln.

W Skoda była jakaś citygo z przebiegiem 1000km, ale oferta na tyle nieciekawa, że nawet już nie pamiętam.

W Fiacie Carserwis Piaseczno była Panda (prawie full wersja - klima, radio, szyby i lusterka w prądzie, trakcja i duperele) z przebiegiem 801km. Cena Salon 44kpln. Cena za demo 37,6kpln.

 

Kupiłem Pande, w Poniedziałek odbieram....

 

Jeśli rabat ma wynosić ok. 20% to naprawdę warto pod koniec roku pytać o demówki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się kołacze, że @@Mars_wrc dostał dobry rabat na Astrę J.

 

Co za pamięć :)

Zgadza się, w zeszłym roku na Astrę J kombi 1.4T A/T oczywiście do produkcji dostałem coś 23-24% rabatu. Z 92kzł na 70kzł.

I na koniec coś pokićkali z FV i dostałem czujnik parkowania za free.

 

Salon w Raszynie, jakby co mam kom do fajnej sprzedawczyni ;) Zrobiła mi powyższą ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik dość dobrze gazowalny, kolega Lysy ma taki w SCIII i jakoś nie narzeka

 

1.4 130KM jeszcze się gazuje, aktualny 1.2 130KM czyli formalny następca - już nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobiłem temat taniego i nowego w zeszłym tygodniu....

 

Inne wymagania, niż twoje:

Tani

Klima

Radio

 

W każdym salonie od razu pytałem o demówki (wywalają 2016r.).

W VW Rowiński był UP golas (klima + radio) z przebiegiem 2017km. Cena salon 42kpln. Cena za demo 37kpln.

W Skoda była jakaś citygo z przebiegiem 1000km, ale oferta na tyle nieciekawa, że nawet już nie pamiętam.

W Fiacie Carserwis Piaseczno była Panda (prawie full wersja - klima, radio, szyby i lusterka w prądzie, trakcja i duperele) z przebiegiem 801km. Cena Salon 44kpln. Cena za demo 37,6kpln.

 

Kupiłem Pande, w Poniedziałek odbieram....

 

Jeśli rabat ma wynosić ok. 20% to naprawdę warto pod koniec roku pytać o demówki....

 

 

Jak na małe auto to świetna cena, sam bym kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na odbiór Focusa 1,5 150KM benzyna. Z automatyczną klimą, pełną elektryką, grzanymi fotelami i kierownicą, skrzynia manual. Cena 70500PLN. Odbiór w grudniu. Wydaje mi się, że to dobra cena.

 

 

Bardzo dobra cena - hatchback?

 

Jak długo czekasz na auto? Obawiam się, że gdybym chciał zamawiać do produkcji, to do połowy stycznia nie zdążą, a dość mi zależy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, skoro chcesz mielić dalej, to proszę bardzo.

Nie rozumiem po co podajesz cenę wersji Comfort? dlaczego nie podasz dla jeszcze wyższej wersji?

Wersja classic za 99 tys zł ma wszystko czego potrzeba. Na dzień dobry masz 11 tys zł rabatu za dosyć spore i nowoczesne auto z diesle i automatem.

Mój błąd polegał na tym, iż byłem przekonany, że 1.6 gdi jest z automatem. Wydaje mi się, że była taka opcja. Mogło to dotyczyć poprzedniego modelu. Za 86 tys zł jest Niro i masz wszystko czego potrzeba

 

Wersja Classic nie ma tak podstwych rzeczy jak: tempomatu, klimy aut, SKORZANEJ KIEROWNICY, i to wszystko za promocyjne 99kPLN.

Przestan strugac wariata, palnales bzdure i brniesz dalej...

Te auta do jazdy po autostradzie to nieporozumienie, a Ty nawet nimi nie jechales w takich warunkach...

Jak na kogos, kto probuje swoic sil w recenzowaniu aut to wypisujesz piramidalne bzdury...

Chyba, ze to Twoja forma rewanzu dla firm za udostepnienie aut o testow  :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 130KM jeszcze się gazuje, aktualny 1.2 130KM czyli formalny następca - już nie

 

Można to zagazować, są nawet oferty nowych furek na allegro z LPG. Widziałem takiego Kadjara. Ale ile w cenie auta to cena instalacji to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to zagazować, są nawet oferty nowych furek na allegro z LPG. Widziałem takiego Kadjara. Ale ile w cenie auta to cena instalacji to nie wiem.

 

Tam jest wtrysk bezposredni, wiec pewnie jakas droga instalacja lub pomylka  w ogloszeniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i teraz dodaj do tego jakiś szklany dach, pseudoskórzaną tapicerkę, reflektory LED i wyjdzie ponad 100 tys pln. Niektórzy lubią takie gadżety ;]

Kolega taka powozi bo pozycza z fabryki na testy. Silnik diesla 1.6BiT reflektory led, dvd, panoramiczny dach, fotele grzane, klikatyzowane, z masazem, kamery, czujniki, no full wypas, koszt auta powyzej 120kPLN a dalej jest tylko astra... do trgo mega niewygodna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to zagazować, są nawet oferty nowych furek na allegro z LPG. Widziałem takiego Kadjara. Ale ile w cenie auta to cena instalacji to nie wiem.

 

nie, nie... dalej mylicie, 1.2 Tce się nie gazuje... poprzedni, 1.4 a i owszem - to są dwa różne silniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Classic nie ma tak podstwych rzeczy jak: tempomatu, klimy aut, SKORZANEJ KIEROWNICY, i to wszystko za promocyjne 99kPLN.

Przestan strugac wariata, palnales bzdure i brniesz dalej...

Te auta do jazdy po autostradzie to nieporozumienie, a Ty nawet nimi nie jechales w takich warunkach...

Jak na kogos, kto probuje swoic sil w recenzowaniu aut to wypisujesz piramidalne bzdury...

Chyba, ze to Twoja forma rewanzu dla firm za udostepnienie aut o testow  :facepalm:

 

Ja się nawet do tego nie odnoszę, pomimo że bardzo mi się podoba nowa Sportage a jeszcze bardziej Tucson który cennikowo zaczyna się od 75kpln, to jednak auto kupuję do jazdy, a nie do oprawienia w obrazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brałem salonową, dokładnie to "demówkę", ale przebieg 130 km. Salon musi wziąć auto na siebie, po trzech miesiącach mogą sprzedać i to właśnie takie auto. W Hornet Wrocław mają całkiem nową, taką na mega wypasie 1,4 140 KM z LPG za 84 kPLN, ale sądzę, że przy takim wyposażeniu klientów jest mało i elastyczność cenowa może być duża. Aha, jakbym chciał do produkcji to auto na luty, co mnie w ogóle nie urządzało.

Tutaj to autko: http://otomoto.pl/oferta/opel-astra-sedan-1-4-turbo-140km-lpg-navi-bixenon-afl-fotele-agr-szyberdach-ID6ygRSN.html

 

Aha, są dwa salony w Polsce, jeden w Mikołowie, drugi Szpot w Poznaniu, gdzie sprzedają pracownicze demówki. Pracownicy mają auta na pół roku, potem zdają do dealera i do sprzedaży idą. Poszukaj jeszcze tam.

 

No i byłem, jeździłem, rozmawiałem. 

 

Zalety -

 

- świetny silnik, auto braliśmy zimne z placu i widać że długo stało, po odpaleniu przełączył się na gaz w może 1,5 minuty. Żadnej różnicy benzyna/LPG, auto tak samo przyspiesza, może delikatne odczucie że słabiej, ale równie dobrze mogła psychika zadziałać, bo z reguły zawsze na gazie jest gorzej.

- świetna skrzynia, idealnie spasowana pod ten silnik, aczkolwiek nie tworzą tak idealnego zestawu jak 1.4 TSI w grupie VAG, 

- tak jak pisałem wcześniej, wsiadam i czuję jakbym tym autem już wcześniej jeździł

- tanie przedłużenie fabrycznej gwarancji i właśnie dokładnie gwarancji, a nie jakiegoś ubezpieczenia - dokładnie 2249 PLN na kolejne 3 lata i 150 tys km.

- tani serwis, byłem pogadać z chłopakami, przeglądy co 30 tys km ok 550 zł przegląd z olejem, co 15 tys km wymiana filtra gazu ok 350 zł, przy czym sami z siebie zalecają olej wymieniać też co 15kkm - ponoć żaden ten silnik im jeszcze z awarią nie wrócił, w przeciwieństwie do Astry J 1.4 150KM. Aaa, no i ponoć silnik 1.4 140KM jest specjalnie wzmacniany pod gaz - nie wiem, nie orientuję się

 

Wady:

 

- nie ma podgrzewanych foteli, nie chcą domontować, samodzielny upgrade = utrata gwarancji

- bagażnik - niewygodne zamykanie, albo jesteś brudny, albo musisz nim trzasnąć

- widoczność do tyłu - brak, auto bez czujników mega niewygodne do parkowania, ten egzemplarz chyba ma, nie sprawdzałem, sprzedawca twierdził że nie ma, ale na zdjęciach są i czujniki z tyłu i włącznik w środku, więc może przeoczył

- podświetlenie na czerwono - nie cierpię tego, wygląda okrutnie, no ale cóż, ciężko z tym dyskutować jak nie można zmienić

- sedan, zarzekałem się że nie kupię sedana, ale chyba się złamię, ma na szczęście tunel na narty...

- światła - w moim odczuciu kiepskie, ale był zmierzch a to najgorsza pora do sprawdzania świateł, musiałbym w nocy pojeździć

 

Póki co wysyłam zapytania o auto do produkcji z podgrzewanymi fotelami i biksenonem, jak mi napiszą że do połowy stycznia nie ma szans, to chyba kupię to... 

 

Dla zainteresowanych - w tej chwili mają 3 sztuki, co pół roku spływa ich około 70, są po pracownikach Opla = półrocznym leasingu pracowniczym, wszystkie sedany, 1.4 turbo LPG, ten sam pakiet, cena ok 61 brutto, przebiegi 6-9 kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nawet do tego nie odnoszę, pomimo że bardzo mi się podoba nowa Sportage a jeszcze bardziej Tucson który cennikowo zaczyna się od 75kpln, to jednak auto kupuję do jazdy, a nie do oprawienia w obrazek.

 

Mnie tez sie podobaja ale nie spelniaja praktycznie zadnych wymagan postawionych w temacie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega taka powozi bo pozycza z fabryki na testy. Silnik diesla 1.6BiT reflektory led, dvd, panoramiczny dach, fotele grzane, klikatyzowane, z masazem, kamery, czujniki, no full wypas, koszt auta powyzej 120kPLN a dalej jest tylko astra... do trgo mega niewygodna

 

taka typowa konfiguracja dla gadżeciarza. Ja tam astrę bym brał z silnikiem 1.6 turbo benzyna 200KM i najniższą możliwą wersją wyposażenia, byle by klima była i w miarę dobrze się to prowadziło. Ale niektórzy wolą odwrotnie. Sąsiad teraz dostał służbowe megane. Sam sobie wybierał. Silnik to jakiś dychawiczny diesel 1.6, ale w środku podświetlenie LED, wielki tablet, śmierdząca imitacja skóry, wyświetlacz zamiast zegarów i nawet można wybierać kolory tych LEDów. A w trybie SPORT wszystko jest czerwone i wyświetla na czerwono duży obrotomierz i mały prędkościomierz. Takie bajery. Jeżeli wszystkie auta będą podążać w tym kierunku, to normalnie chyba odezwę się do kolegi koNika jak będę kupował następny samochód ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Praktycznie nieosiągalne podgrzewane siedzenia, a to jest jedyny wymóg żony i nie mogę tego obejść.

.

Weź sobie życie uprość i jak nie ma grzania w std lub w opcji dokupienia to się dokupuje coś takiego i po kłopocie:

 

http://allegro.pl/maty-grzewcze-grzejne-mata-podgrzewanie-foteli-12v-i6564641031.html#thumb/5

 

http://allegro.pl/maty-grzewcza-pod-tapicerke-mata-grzejna-komplet-i5279780110.html?reco_id=c81f00b8-a653-11e6-b9be-0282ffdcfb68&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=9

 

lub markowe   http://allegro.pl/karbonowe-maty-grzewcze-waeco-msh-300-magiccomfort-i6579047122.html 

http://allegro.pl/mata-grzewcza-waeco-msh60-12v-2-kpl-pod-tapicerke-i6237256241.html  różnią się sposobem sterowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka typowa konfiguracja dla gadżeciarza. Ja tam astrę bym brał z silnikiem 1.6 turbo benzyna 200KM i najniższą możliwą wersją wyposażenia, byle by klima była i w miarę dobrze się to prowadziło. Ale niektórzy wolą odwrotnie. Sąsiad teraz dostał służbowe megane. Sam sobie wybierał. Silnik to jakiś dychawiczny diesel 1.6, ale w środku podświetlenie LED, wielki tablet, śmierdząca imitacja skóry, wyświetlacz zamiast zegarów i nawet można wybierać kolory tych LEDów. A w trybie SPORT wszystko jest czerwone i wyświetla na czerwono duży obrotomierz i mały prędkościomierz. Takie bajery. Jeżeli wszystkie auta będą podążać w tym kierunku, to normalnie chyba odezwę się do kolegi koNika jak będę kupował następny samochód ;]

 

właśnie z powodu tego wyświetlacza i tabletu to auto jest u mnie spisane na straty, mimo że fajnie jeździ, w nocy dostałbym szału.. niby przyciemniasz, ale nadal bije w gały, szczególnie przy trasach całonocnych...

 

brakuje mi jednego przycisku wygaszającego wszystko prawie do zera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuść, Insignia nawet z 220 konnym silnikiem nie jedzie, to badzo ciężki samochód, spalanie i przyspieszenie sa koszmarne   :(

 

Ale przez Was teraz myślę o AV 1.4T. ;] Kurde za rok/dwa trzeba pomyśleć. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Classic nie ma tak podstwych rzeczy jak: tempomatu, klimy aut, SKORZANEJ KIEROWNICY, i to wszystko za promocyjne 99kPLN.

Przestan strugac wariata, palnales bzdure i brniesz dalej...

Te auta do jazdy po autostradzie to nieporozumienie, a Ty nawet nimi nie jechales w takich warunkach...

Jak na kogos, kto probuje swoic sil w recenzowaniu aut to wypisujesz piramidalne bzdury...

Chyba, ze to Twoja forma rewanzu dla firm za udostepnienie aut o testow :facepalm:

Owszem nie ma, ale znajdź lepsza ofertę w tej cenie? 11 tys zł rabatu masz z automatu, a często i więcej jak divrze zagadasz.

Dobre masz myślenie, skoro z informacji o braku testowania spalania w warunkach autostradowych wywodzisz, iż nie jeździłem w takich warunkach :)

Tak, jeszcze dodatkowo sprzątam im salony za udostępnienie aut. Nie mierz innych swoją miarą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nawet do tego nie odnoszę, pomimo że bardzo mi się podoba nowa Sportage a jeszcze bardziej Tucson który cennikowo zaczyna się od 75kpln, to jednak auto kupuję do jazdy, a nie do oprawienia w obrazek.

Przejrzyj sobie auta w liniach na poprzedniej stronie.

W wypadku sportsvana masz wszystko, a 1.4 tsi pali tak mało, że nie ma co myśleć o gazie. Auris kombi w hybrydzie tez spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem nie ma, ale znajdź lepsza ofertę w tej cenie? 11 tys zł rabatu masz z automatu, a często i więcej jak divrze zagadasz.

Dobre masz myślenie, skoro z informacji o braku testowania spalania w warunkach autostradowych wywodzisz, iż nie jeździłem w takich warunkach :)

Tak, jeszcze dodatkowo sprzątam im salony za udostępnienie aut. Nie mierz innych swoją miarą :)

 

Tak, Kodiaq   ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i byłem, jeździłem, rozmawiałem. 

 

Zalety -

 

- tanie przedłużenie fabrycznej gwarancji i właśnie dokładnie gwarancji, a nie jakiegoś ubezpieczenia - dokładnie 2249 PLN na kolejne 3 lata i 150 tys km.

 

Wady:

 

- widoczność do tyłu - brak, auto bez czujników mega niewygodne do parkowania, ten egzemplarz chyba ma, nie sprawdzałem, sprzedawca twierdził że nie ma, ale na zdjęciach są i czujniki z tyłu i włącznik w środku, więc może przeoczył

- podświetlenie na czerwono - nie cierpię tego, wygląda okrutnie, no ale cóż, ciężko z tym dyskutować jak nie można zmienić

 

Ja właśnie dokupiłem sobie gwarancję żeby mieć spokój na pięć lat jeżeli w ogóle będę nim tak długo jeździł. Ale to wyjdzie w czasie. Czujniki na bank są, jeżeli była klima automatyczna, alufelgi, srebrne ramki drzwi to w tym pakiecie są również czujniki z tyłu. A co do podświetlenia to jak miałem jazdę próbną to myślałem, że mnie szlag trafi od tej czerwieni. Na szczęście jest regulacja natężenia światła i przy minimalnych ustawieniach nadal jest wyraźnie a zdecydowanie lepiej dla oczu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem nie ma, ale znajdź lepsza ofertę w tej cenie? 11 tys zł rabatu masz z automatu, a często i więcej jak divrze zagadasz.

Dobre masz myślenie, skoro z informacji o braku testowania spalania w warunkach autostradowych wywodzisz, iż nie jeździłem w takich warunkach :)

Tak, jeszcze dodatkowo sprzątam im salony za udostępnienie aut. Nie mierz innych swoją miarą :)

 

Kolego, nijak Twoje propozycje nie spełniają moich wymagań, w najmniejszym wręcz stopniu. Po co mi SUV na autostradę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzyj sobie auta w liniach na poprzedniej stronie.

W wypadku sportsvana masz wszystko, a 1.4 tsi pali tak mało, że nie ma co myśleć o gazie. Auris kombi w hybrydzie tez spoko.

 

Help...

 

Pokaż mi sportsvana który ma wszystko czego potrzebuję w cenie poniżej 80kpln. Skoro LPG albo diesel to podstawa, to dlaczego podrzucasz mi TSI? 

Silnik jest rewelacyjny, owszem, najlepiej z wszystkich benzyn mi się nim jeździło, ale nie ma szans na spalanie poniżej 6 litrów na autostradzie, na tempomacie ustawionym na 130-140, no nie ma bata. A taki Focus tdci pali przy 130 5,5 litra ropy, a Astra turbo 8,5 litra gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie dokupiłem sobie gwarancję żeby mieć spokój na pięć lat jeżeli w ogóle będę nim tak długo jeździł. Ale to wyjdzie w czasie. Czujniki na bank są, jeżeli była klima automatyczna, alufelgi, srebrne ramki drzwi to w tym pakiecie są również czujniki z tyłu. A co do podświetlenia to jak miałem jazdę próbną to myślałem, że mnie szlag trafi od tej czerwieni. Na szczęście jest regulacja natężenia światła i przy minimalnych ustawieniach nadal jest wyraźnie a zdecydowanie lepiej dla oczu. 

 

Też jeździłem z ustawioną na minimum, zastanawiam się czy ogarnięty elektronik nie jest w stanie zwiększyć zakresu tego ściemniacza, żeby przygasało całkiem. 

 

Jest to nadal wkurzające, ale w porównaniu do Megane, to nie ma o czym mówić, tam masz jakby lampkę nocną skierowaną w twarz... 

 

Też chcę dokupić gwarancję, też się zastanawiam czy wytrzymam 5 lat z jednym autem, do tej pory mi się to nie udawało ;)

 

Czekam na ofertę leasingu, znalazłem jeszcze jedną identyczną ale z fotelami ergonomicznymi za 57 kpln, wysłałem zapytanie. Jeszcze dzisiaj jedno auto Forda ma dojechać, 15 listopada cennik Tipo kombi i można zamykać temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Help...

Pokaż mi sportsvana który ma wszystko czego potrzebuję w cenie poniżej 80kpln. Skoro LPG albo diesel to podstawa, to dlaczego podrzucasz mi TSI?

Silnik jest rewelacyjny, owszem, najlepiej z wszystkich benzyn mi się nim jeździło, ale nie ma szans na spalanie poniżej 6 litrów na autostradzie, na tempomacie ustawionym na 130-140, no nie ma bata. A taki Focus tdci pali przy 130 5,5 litra ropy, a Astra turbo 8,5 litra gazu.

1.4 tsi weźmie przy takiej jeździe ok 7. Na daswetauto był golf varisny 1.6 tdi z dsg za 70 tys zł demo z 2016 roku. Może jeszcze jest.

Skoro jesteś zdecydowany na focusa to nie ma nad czym deliberować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 tsi weźmie przy takiej jeździe ok 7. Na daswetauto był golf varisny 1.6 tdi z dsg za 70 tys zł demo z 2016 roku. Może jeszcze jest.

Skoro jesteś zdecydowany na focusa to nie ma nad czym deliberować.

Dobrze, ze paliwa sam nie produkuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 tsi weźmie przy takiej jeździe ok 7. Na daswetauto był golf varisny 1.6 tdi z dsg za 70 tys zł demo z 2016 roku. Może jeszcze jest.

Skoro jesteś zdecydowany na focusa to nie ma nad czym deliberować.

 

nie jestem - czekam na Tipo kombi, błądzę za Astrą... w tej chwili na prowadzenie zdecydowanie wysunęła się Astra 1.4 turbo LPG, ale TSI ma się nijak do ekonomiczności czy Astry czy Focusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem - czekam na Tipo kombi, błądzę za Astrą... w tej chwili na prowadzenie zdecydowanie wysunęła się Astra 1.4 turbo LPG, ale TSI ma się nijak do ekonomiczności czy Astry czy Focusa

Jeżeli dla Ciebie największe znaczenie ma ekonomia to nie mam nad czym się rozwodzić. Nowe tsi 1.4 125 na pasku pewnie spali średnio ok 1 do w porywach 1.5 l/100 więcej niż diesel.

1.4 120 nie jest oszczędnym silnikiem, wiec średnia 8.5 na gazie wydaje być wartością bardzo ambitna.

Tipo nie dorównuje jakością ani astre ani focusowi. Taka współczesna Albea, o całkiem ładnym wyglądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dla Ciebie największe znaczenie ma ekonomia to nie mam nad czym się rozwodzić. Nowe tsi 1.4 125 na pasku pewnie spali średnio ok 1 do w porywach 1.5 l/100 więcej niż diesel.

1.4 120 nie jest oszczędnym silnikiem, wiec średnia 8.5 na gazie wydaje być wartością bardzo ambitna.

Tipo nie dorównuje jakością ani astre ani focusowi. Taka współczesna Albea, o całkiem ładnym wyglądzie.

 

no to niech spali średnio 11 litrów gazu, uznajmy że będę jeździł tylko na drugim biegu... wychodzi 20zł/100km

 

gdzie zatem uplasuje się 1.4 tsi, przed nim czy za nim? bo jak spali średnio 7 w co i tak nie wierzę, to masz 32 zł, 12 zł na 100km przy przebiegu 30 tys rocznie, choć w zeszłym roku zrobiłem 40kkm, ale przy samych 30tyś km to jest 3600zł minus dwa filtry gazu w tym czasie - 3000 zł oszczędności. A ja jeżdżę więcej niż 30tyś, auto nie spali na bank 11 litrów tylko raczej wspomniane 8,5 a po 5 latach będę miał na wkład własny na kolejne nowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to niech spali średnio 11 litrów gazu, uznajmy że będę jeździł tylko na drugim biegu... wychodzi 20zł/100km

 

gdzie zatem uplasuje się 1.4 tsi, przed nim czy za nim? bo jak spali średnio 7 w co i tak nie wierzę, to masz 32 zł, 12 zł na 100km przy przebiegu 30 tys rocznie, choć w zeszłym roku zrobiłem 40kkm, ale przy samych 30tyś km to jest 3600zł minus dwa filtry gazu w tym czasie - 3000 zł oszczędności. A ja jeżdżę więcej niż 30tyś, auto nie spali na bank 11 litrów tylko raczej wspomniane 8,5 a po 5 latach będę miał na wkład własny na kolejne nowe auto.

 

wiadomo, że lpg wyjdzie najtaniej, ale 1.4 TSI przy jeździe takiej jak Twoja, czyli dużo w trasie, nie powinien spalić więcej niż 7 litrów, jeśli tylko nie masz zero-jedynkowego stylu jazdy.

Zobacz TUTAJ spalanie mojego bravo 1.4 turbo, który to silnik jest niby dużo bardziej paliwożerny niż TSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.