Jump to content
Sign in to follow this  
karolchyla

Budżetowo 195/65/15

Recommended Posts

Cena za komplet ok 600 zł.

Które ewentualnie beda najpewniejsze?

1. Apollo Alnac 4G Winter

2. Viking Snowtech2

3. Dayton dw510.

A moze coś innego w tej cenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena za komplet ok 600 zł.

Które ewentualnie beda najpewniejsze?

1. Apollo Alnac 4G Winter

2. Viking Snowtech2

3. Dayton dw510.

A moze coś innego w tej cenie.

dayton na śnieg

apollo na wodę

vikingi odpuść

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena za komplet ok 600 zł.

Które ewentualnie beda najpewniejsze?

1. Apollo Alnac 4G Winter

2. Viking Snowtech2

3. Dayton dw510.

A moze coś innego w tej cenie.

A moze LingLong Green-Max Winter UHP? Edited by Antoine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumpla ostatnio się pytałem to polecał Matadory Sibir Snow MP92 i mówił o cenie 185zł/szt z montażem, Dębica 5zł taniej na sztuce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za lekko ponizej 600 pln mozesz zamówić Nexen winguard snow g wh2, napewno bedzie lepsza od tych które bierzesz pod uwagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podaj link do tych nexenow.

Boruch twierdzisz że apollo będą lepsze od wikingów na mokrym? Jak w sniegu beda sie plasowaly wzglegem siebie?

Pytam o te opony bo kolega potrzebuje na juz do zafiry. Di tego w tym rozmiarze tata moze by wziął do starego merca.

Sam osobiście w xp mam właśnie vikingi. W normalnym uzytkowaniu juz dwa sezony daja radę. Powiem nawet ze lepiej sobie daja radę na mokrym niz ich poprzedniczki czyli debice frigo 2.w prawdziwym polskim śniegu jeszcze nie mialem okazji sprawdzić. Po prostu takiego śniegu nie spitkalem jeszcze.

I uważam ze jesli apollo nie będą gorsze od vikingow to juz jest dobra opcja zwyklego dupowozu przeciętnego kowalskiego czy nowaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumpla ostatnio się pytałem to polecał Matadory Sibir Snow MP92 i mówił o cenie 185zł/szt z montażem, Dębica 5zł taniej na sztuce

Bida z nędzą te matadory. Gumiarz mnie na to namówił i nie byłem zadowolony. Na szczęście szybko się skończyły. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena za komplet ok 600 zł.

Które ewentualnie beda najpewniejsze?

1. Apollo Alnac 4G Winter

2. Viking Snowtech2

3. Dayton dw510.

A moze coś innego w tej cenie.

Jak chcesz budżet to Barum Polaris 3 masz w Norauto po 162 zł./szt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym brał Apollo, jeśli są z produkcji holenderskiej (w tym rozmiarze chyba są).

Poza tym mają gwarancję z ubezpieczeniem na 2 lata w cenie.

Edited by Duny

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolega jednak zamówił daytony. Tak chciał tak zrobil.

Tata natomiast jeszcze sie nie zdecydował czy bedzie zakładał nowe czy znowu używek bedzie szukał.

Ja jestem za apollo. Wychodzą najtaniej.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do wikingów mam z deka inną opinię. Drugi sezon mam na lato citytech2 i podobnie na zimę snowtech2. Jak juz pisałem zakladam do xp wiec rozmiar typowy 185/65/15. Letnie w lecie spisuja sie dobrze. Natomiast pod koniec października przy pierwszych chlodach i mokrej drodze abs stal sie bardzo nerwowy. Wies pojechalem z zimowkami do gumiarza. Wracajac od niego w tych samych miejscach gdzie letnie jakby slabiej hamowaly te zimowe zatrzymywaly auto w miejscu. Zaznaczam że nie jeżdżę wyscigowo i raczej nie więcej jak 12tys km rocznie. Wiec myślę ze przekladka na zime tych opon ma sens. Rozumiem także ze opony po 150 zl/szt moga odstawac od takich za 300 zl/szt.ogolnie jestem z nich zadowolony. Niestety nie wiem jeszcze jak snowtech2 bedzie się zachowywal w sniegu i pelnych warynkach zimowych. Jakos przez dwa lata zima taka pezplciowa.wiec w moim mniemaniu jako opony na jesien sa ok. W warunkach zimowych nie przetestowane w pełni.

I jeżeli np apollo zimowe beda sie tak zachowywaly jak zimowe vikingi to juz jest dobrze. Przez 4 sezony jeździły debice frigo 2 na przedniej osi i na tylnej jakies barumy. Na mokrym jesiennym asfalcie obie były jakotakie ale z pelna odpowiedzialnością napiszę ze vikingi u mnie lepiej sie spisuja. Natomiast w sniegu debice byly dobre. Jako os napiedowa swietnie sie spisywaly. Jadace za nimi barumy w sniegu czy ubitej koleinie byly fatalne. Nie moglem ich wyczuć. Oby vikingi w sniegu tak nie zachowywaly sie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moze coś innego w tej cenie.

 

Widzę, że jesteś z Połańca. Może będziesz miał po drodze do Kraka, bo w Norauto na Bora jest teraz promocja na Bridgestone LM32 195/65R15 91T -169,99PLN sztuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sklep bardzo długo realizuje zamówienia, mi wyszło 14dni. Odpisuje wprawdzie szybko, ale nie zawsze z sensem. Moje Continentale zostały nadane prosto z Niemiec, Nie wiem, jaką drogę jeszcze pokonały, ale zostały nadane 8.11, a dostałem je dopiero 16.11. Kasę księgują bardzo długo. Wpłatę nocną z czwartku na piątek zaksięgowali sobie dopiero we wtorek. Ostatnio robiłem taki klasyczny przelew do innego sklepu internetowego i księgowanie zajęło ok. 13 godzin. Od momentu wpłaty nikt nie wie co się dzieje z kasą, ani na jakim etapie wysyłki są opony. Jest zatem kilkanaście dni oczekiwania, które nie wiadomo kiedy się skończy. Sklep odpowiada, że realizuje zamówienia 1-10 dni. To 1 to nie wiem jak to możliwe. Co do potwierdzeń wpłąty, to na razie mam tylko f-re proforma, dziś wysłałem zapytanie o klasyczną fakturę zakupu, zobaczymy co odpowiedzą. Do czasu otrzymania faktury nie montuję opon, bo pogrążę się i nie będę ich w stanie w razie czego reklamować.

Edited by Jogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

odpuść ten sklep, totalny brak kontaktu z nimi, zero reakcji na @, coś więcej może @@volcan napisać jak wróci.

 

Dokładnie tak jest - praktycznie brak kontaktu - jedynie automatyczne powiadomienie o szczegółach transakcji, ale nie ma kompletnie możliwości kontaktu telefonicznego (ikonka "infolinia" i brak numeru telefonicznego) czy odbioru osobistego ("nie mamy opon w swoim magazynie"). Odpowiedź na pytanie o termin realizacji dopiero po kilku dniach i do tego wymijająca - typu "jak będą, to dojadą". Ze względu na fakt, że firma niedawno zarejestrowana i nie ma możliwości kontaktu bezpośredniego - odpuściłem zakup. Kupiłem opony na inopony.pl - akurat mój model i rozmiar mieli najtaniej w Polsce. Opony szły co prawda 5 dni roboczych (nie deklarowane 4 - a z długim weekendem zrobił się ponad tydzień od zamówienia), ale za to są świeżutkie - z połowy 2016 roku. Kupowałem Vredesteina Quatrac 3 225/70R16.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie @@volcan, @@Jogi, @, macie rację.

Poszperałem troche w sieci i właściciel sklepu logistykaopon to prawdopodobnie ta sama osoba/firma, ktora zarzadza (albo tez zarządzała) sklepem polskihurtopon (a jakie oni opinie mają, to wystarczy kliknąć tu http://www.opineo.pl/opinie/polskihurtopon-pl,negatywne)

Widać formuła tamtego sklepu sie wyczerpała, to załozyli nowy twór w postaci logistykiopon.

Jak sie wejdzie na obie strony, to widac znaczace podobieństwa w ich układzie, szacie graficznej, regulaminy brzmią podobnie i co najistotniejsze, mają dokładnie te same opony i w bardzo podobnych cenach

 

Lepiej trzymać sie z daleka.

 

 

edit

poszperałem dalej i wszystko sie potwierdza.

Niejaki Sebastian Krupa otwera różne spółki zoo z kapitałem zakładowym 5kzł i kręci lewe biznesy.

i zarówno w tym polskimhurcieopon jak i logistyceopon to on jest prezesem zarządu.

Edited by nunu7
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@nunu7 jak przeczytałem opinie o poprzednim biznesie właściciela logistykiopon, to myślę, że mogę w podzięce za dostarczenie opon na głos odczytać apel smoleński :D

sprawdziłem jeszcze w inopony continentala i tam jest 40pln/szt więcej, więc nie wszystko mają najtaniej. Ale tak to jest, jedną markę mają w supercenie, inną w wyższej i biznes się kręci. Swoje jutro instaluję, fakturę przysłali mailem, więc póki co, to u mnie jedynie te dwa tygodnie nerwówki. Kilku miesięcy, jak inni opisują, nie zniósłbym, osobiście bym się do nich wybrał :ogien:

Edited by Jogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz budżet to Barum Polaris 3 masz w Norauto po 162 zł./szt.

 

mam dokładnie taki sam rozmiar tej opony i tylko czekam aż bede mógł je zutylizować... szału nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam dokładnie taki sam rozmiar tej opony i tylko czekam aż bede mógł je zutylizować... szału nie ma

Jak ma być, skoro to najtańszy nie chińczyk chyba?

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam dokładnie taki sam rozmiar tej opony i tylko czekam aż bede mógł je zutylizować... szału nie ma

A wg. testów jest wporzadku, możesz to wytłumaczyć ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sava Eskomo 3+?

Posiadam i polecam. Ciche, świetnie trzymają się drogi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.