Rafaolo Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 I to jest słuszna koncepcja Pamiętaj tylko że taki skuter waży 160-180 kg,więc nie ma żadnego porównania z Simsonem Do pracy latam YP 400 Majesty. Ponad 220 kg masy własnej - miałem kilka motocykli, żaden nie ma startu w dziedzinie komfortu i osłony przed deszczem czy śniegiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaolo Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 looz, moj Zephyr wazy ponad 220kg wiec i tak bedzie mi sie takim burgmanem jezdzilo jak rowerem Czyli przy skuterku YP 400 Yamahy to lżejszego brata masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Suzuki Burgman,Kymco Downtown,Sym GTS125,Yamaha Xmax,Yamaha Nmax,Kawasaki J125.Honda S-wing...Jeszcze Piaggio X7 oraz Xevo. X8 starsze ale też jest ok.A z tych co powyżej chyba Swing'a bym chciał Wysłane z bulbutora z przyczłapami ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Jeszcze Piaggio X7 oraz Xevo. X8 starsze ale też jest ok. A z tych co powyżej chyba Swing'a bym chciał Wysłane z bulbutora z przyczłapami ! O widzisz,zapomniałem o Piaggio a przecież przez 2 lata mialem Beverly . Ja niestety musze uwzględniać swój mikry wzrost więc chyba następnym będzie Burgman-mimo że podoba mi się Downtown. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 looz, moj Zephyr wazy ponad 220kg wiec i tak bedzie mi sie takim burgmanem jezdzilo jak rowerem nie kumam tego kultu burgmana. ja rozumiem ze burgman stworzył wzorzec metra - maksiskutera. ale konkurencja juz dawno nadgoniła... i ja nie widzę w Burgmanie przewagi która uzasadniałaby cenę. Pomijam wersję topową (bo tutaj konkurencji niewiele) - piszę o popularniejszych: 2 niższych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 nie kumam tego kultu burgmana. ja rozumiem ze burgman stworzył wzorzec metra - maksiskutera. ale konkurencja juz dawno nadgoniła... i ja nie widzę w Burgmanie przewagi która uzasadniałaby cenę. Pomijam wersję topową (bo tutaj konkurencji niewiele) - piszę o popularniejszych: 2 niższych. potraktuj moj pomysl na pozyczenie burgmana jak stwierdzenie ze na silownie chodze w adidasach albo po paliwo jezdze na cpn po prostu zadna inna marka nie kojarzy mi sie z maxi skuterem, stad pierwsze co mi przyszlo do glowy w kwestii sprobowania sie z takim jezdzidlem to wlasnie burgman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 A co powiecie o chińsko-polskim Junaku albo Romecie? Warto czy lepiej dać spokój, pytam bo temat 2 kółek jest mi całkiem obcy. Nie siedzę w tym temacie. widzę że kasę liczysz, sensowne tylko kymco agility city 125. Ma kufer w standardzie więc w miarę ładowny jest. Ochrona jako tako, idealna nie jest, wielkością też średni, ale za to jeździł i się nie rozkręcał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 widzę że kasę liczysz, sensowne tylko kymco agility city 125. Ma kufer w standardzie więc w miarę ładowny jest. Ochrona jako tako, idealna nie jest, wielkością też średni, ale za to jeździł i się nie rozkręcałA ile autor ma wzrostu bo tym kymkaczu to dosc istotna kwestia jesli przy kazdym hamowaniu nie chcesz zaliczac zjazdu z kanapy i zapierania sie nogami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 widzę że kasę liczysz, sensowne tylko kymco agility city 125. trochę liczę, trochę nie. Czasem kupno jakiś 4 kółek wyjdzie taniej. po prostu rozważam wszystkie za i przeciw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 A ile autor ma wzrostu bo tym kymkaczu to dosc istotna kwestia 186 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 186 cmTo imho odpuść małe sprzęty.Dopiero na większych nie będziesz wyglądał jak na przy małej muszli klozetowej. Wysłane z bulbutora z przyczłapami ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 To imho odpuść małe sprzęty. Dopiero na większych nie będziesz wyglądał jak na przy małej muszli klozetowej. Wysłane z bulbutora z przyczłapami ! To ma wyglądać czy ma jeździć? Przecież skuter jest do jeżdżenia a nie lansowania się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 Co doradzicie na dojazdy do pracy. W klasie 125 ccm motocykl można nazwać "eLką", sprzętem do nauki jazdy i pierwszym krokiem w stronę wyższych pojemności, mocy i mas. Skuter 125 natomiast jest sprzętem docelowym, który z takiego zadania jak dojazdy do pracy wywiązuje się idealnie. Małe wymagania co do ubioru, duże możliwości transportowe, ekonomiczna eksploatacja. Nowy chinol czy używany prestiż? Bez konkretnych egzemplarzy i konkretnego miejsca użytkowania odpowiedź niemożliwa z mojej strony. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 W klasie 125 ccm motocykl można nazwać "eLką", sprzętem do nauki jazdy i pierwszym krokiem w stronę wyższych pojemności, mocy i mas. Skuter 125 natomiast jest sprzętem docelowym, który z takiego zadania jak dojazdy do pracy wywiązuje się idealnie. Małe wymagania co do ubioru, duże możliwości transportowe, ekonomiczna eksploatacja. Nowy chinol czy używany prestiż? Bez konkretnych egzemplarzy i konkretnego miejsca użytkowania odpowiedź niemożliwa z mojej strony. Powodzenia. nie. 125 to nie jest sprzęt docelowy. piszę to z doświadczenia kolegi, który w ostatnich 5 latach, miał 6 skuterów i 2 motocykle... kupił PCX - chwalił coniemiara (zwłaszcza spalanie), ale po sezonie wrócił do 300, bo jednak "bezpieczniej". i w 100% sie z nim zgadzam - najezdzilem sie 125 i IMHO to najmniejsze zło, dla kogoś kto nie ma A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 To ma wyglądać czy ma jeździć? Przecież skuter jest do jeżdżenia a nie lansowania się.Dobra. To może inaczej napiszę.Za mały sprzęt będzie niewygodny. Ja mam 175 cm i dla mnie na PCX brakuje około 5-10 cm żeby komfortowo go dosiąść. Tyle że ja kupiłem drugą kanapę żeby ją przerobić pod siebie. Wysłane z bulbutora z przyczłapami ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 186 cm to ciasno bedzie na kymco agility, ja mam 180 i było jako tako... szukaj jak już czegoś większego, a 4 kolka moga wcale nie byc takie drogie (sej z gazem) jesli nie ma korkow i jest miejsce do parkowania to nawet bym skuter wykluczyl, wielkich oszczednosci nie bedzie, a jak sie wywalisz to bedzie bardziej boleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 nie kumam tego kultu burgmana. ja rozumiem ze burgman stworzył wzorzec metra - maksiskutera. ale konkurencja juz dawno nadgoniła... i ja nie widzę w Burgmanie przewagi która uzasadniałaby cenę. Pomijam wersję topową (bo tutaj konkurencji niewiele) - piszę o popularniejszych: 2 niższych. duży burgman te specjalnie konkurencji nie ma, dla tej pojemności nowego kupisz tylko integre albo bmw (najfajniejszy chyba maxi ale i najdroższy ) yamaha ma 500tke w ofercie i tez sporo droższa od suzuki. no i burgman ma fajne wyposażenie, grzane ręce, siodło, bodaj regulowana szyba bym mial 40k na zbyciu szedłbym w burgmana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 To imho odpuść małe sprzęty. Dopiero na większych nie będziesz wyglądał jak na przy małej muszli klozetowej. Wysłane z bulbutora z przyczłapami ! przecież to są identyczne budy: downtown 125/300 identyko, kawa j125/j300 identyko, yamahy tmaxy identyczne, burgmany identyczny, chyba ze mówimy o pcx czy innych nie mających większych braci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 przecież to są identyczne budy: downtown 125/300 identyko, kawa j125/j300 identyko, yamahy tmaxy identyczne, burgmany identyczny, chyba ze mówimy o pcx czy innych nie mających większych braci Mowa była o Agility CityWysłane z bulbutora z przyczłapami ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 przecież to są identyczne budy: downtown 125/300 identyko, kawa j125/j300 identyko, yamahy tmaxy identyczne, burgmany identyczny, chyba ze mówimy o pcx czy innych nie mających większych braci Burgman ma siodlo ok. 5 cm niżej niż przykladowo j125/downtown.To czyni ogromną różnicę dla niskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.