Dumbl Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Witam, Prosze o sugestie jakie firmy brac pod uwagę? Potrzebuje takie które spokojnie dadzą sobie rady doładowaniem na poziomie 1.3bar. Silnik urzywany bedzie na codzień a nie na zawodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumbl Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Silnik to punto I 1.216v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 spokojnie to sobie seria daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumbl Napisano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Ok ale chce zmienić bo bedzie szlif najprawdopodobniej z tad pytanie o firme. Jeden z sprzedawców polecił mi Tłoki z Mahle Pierscienie Sm Panewki i glyco lub king Co myslicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Tłoki sprawdź z tjeta. Jeśli i tak robisz rozwiert, to może to być trop. Wytrzymają więcej, niż nowe do wolnego ssaka. Reszta ok, choć panwy glyco bym brał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumbl Napisano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 O to mnie teraz zastrzeliłeś. Chodzi o tłoki z 1.4 t-jet? Jest tyle mięsa na cylindrach?-hehe Szczerze to nawet o tym nie myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 a 1.2 i 1.4 nie maja takich samych srednicy a roznica pojemnosci jest z dlugosci korby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Wieksze sa ale spokojnie mozna 1.2 rizwiercic pod nie. Wlasnie robilem cos takiego rylko tloki z wolnossacego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumbl Napisano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 A nie wymaga to zmian w osprzecie? Ma kupić tłoki z pierścieniami do 1.4 t-jet i pod nie zrobic szlif? To wszystko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Tloki maja srednice wieksza chyba o 0.8 mm tak ze nie wiele to zmieni. Plusem jest to ze nie musisz potem dawac przekladki zebu odprezyc bo tloki z 1.4, a przynajmniej te z wolnossacego sa o 2mm nizsze. Podobnie jak tloki z 1.2 w stosunku do 1.1. Zakladasz wtedu uszczelke z t-jeta i ogien Ja tak robilem pod turbo bloki bez przekladek tylko szlif na wieksze tloki. K9szt 40zl od cylindra plus uszczelka a wydaje mi sie to pewniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumbl Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Tłoki z t-jet nie sa dostępne. Przynajmniej ja nie moglem odnaleźć. Allego/Olx brak. bzyczek00 z jakiego Ty silnika montowałes te tłoki? Bo widze ze sie różnią srednica. Jeszcze jedno korbowodow nie trzeba zmieniać? Najważniejsze; Co tym zyskam? Za wyjatkiem tego ze przekładki nie trzeba robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 na 1005 znaczną większą wytrzymałość tłoka i pierścieni, bo są dobierane do turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumbl Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Tak jesli mówimy t-jet ale nie znalazłem takich części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 tloki: mahle lub K$ Pierscienie NPR Panewki glyco lub K$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Tłoki z t-jet nie sa dostępne. Przynajmniej ja nie moglem odnaleźć. Allego/Olx brak. bzyczek00 z jakiego Ty silnika montowałes te tłoki? Bo widze ze sie różnią srednica. Jeszcze jedno korbowodow nie trzeba zmieniać? Najważniejsze; Co tym zyskam? Za wyjatkiem tego ze przekładki nie trzeba robić. Ja dawalem tloki z wolnossacego 1.4 bo mialem taki silnik na czesci a i mozna taki blok za pare zlotych wyhaczyc i wychodzi to taniej niz kupowanie nowych tlokow. korby pasuja od 1.2, a ja jakos mam przekonanie do uzywanych, oryginalnych i sprawnych tlokow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.