Skocz do zawartości

[KzAK] Honda HR-V 1gen, wszelakie za i przeciw?


fenix8

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

zastanawiam się nad zakupem tego wozidła, raczej z końcówki produkcji pierwszej generacji, 5drzwiowej.

miałem okazję jechać w tym aucie dawno temu jako pasażer i nie było źle.

auto do codziennego użytkowania, czasami zjazd na drogi szutrowe i piaszczyste. użytkowanie zarówno w trasach jak i w mieście, czasami wioski zabite dechami.

raczej z LPG

jakieś opinie osób które mają/jeździły?

chyba że coś innego w budżecie 10-15kzł proponujecie o podobnych gabarytach, niedużym silniku, 4x4 i większym prześwicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

zastanawiam się nad zakupem tego wozidła, raczej z końcówki produkcji pierwszej generacji, 5drzwiowej.

miałem okazję jechać w tym aucie dawno temu jako pasażer i nie było źle.

auto do codziennego użytkowania, czasami zjazd na drogi szutrowe i piaszczyste. użytkowanie zarówno w trasach jak i w mieście, czasami wioski zabite dechami.

raczej z LPG

jakieś opinie osób które mają/jeździły?

chyba że coś innego w budżecie 10-15kzł proponujecie o podobnych gabarytach, niedużym silniku, 4x4 i większym prześwicie?

 

Już tu kiedyś był temat, ale.... Napęd podobny do CRV I - II tzn dual pomp. Działa automatycznie gdy przednie koła buksuja to zapina sie tyl. Silniki tylko 1,6 wiec troszku male wg mnie. Zwróć uwagę na ilość miejsc w samochodzie są wersje 4i 5 osobowe w zalesności od ilości drzwi  ale jkos nie mogełm nigdy dojśc ) reszta jak to w Hondach - uważaj na rdze, Pobór oleju. Osobiście dla mnie za mały dlatego wybrałem CRV I teraz II

Poleciłbym szukać jak już egzemplarzy z Włoch - mało rdzy.  Co do wycieczek patrząc na to co amerykańce wyrabiaja z crvkami to to nadaje sie do niewielkiego off..... z resztą YT pokaże co da się zrobic.

 

A dlaczego nie CRV ? Większe motory moc od 128 KM w 2.0 16V / 150 KM 20 VTEC . 2,4 chyba 165KM

 

W tej kasie to moze jeszcze Suzuki Vitarkę ale to juz mniej cywilizowane, ale bardziej terenowe.

 

Jaki silniki tylko 1,6, mniejsze to JiMMY, koło 2,o to jeszcze frontery w tej kasie ale tylko A bo B to juz od 2,2.

 

 

BTW widdze ze jestes z KRK tam jest kilku posiadaczy CRV możesz się umówić na oględziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 dla mnie to już za dużo (ubezpieczenie, spalanie, gabaryty)

na mocy mi tak bardzo nie zalezy, bardziej na zwinności

hr-v 3d jest 4o i mniejsza.

jak v-tek znosi gaz i przebiegi rovczne 25-40 kkm?

a suzuki ignis/subaru justy (chociaż jest mniejsze)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 dla mnie to już za dużo (ubezpieczenie, spalanie, gabaryty)

na mocy mi tak bardzo nie zalezy, bardziej na zwinności

hr-v 3d jest 4o i mniejsza.

jak v-tek znosi gaz i przebiegi rovczne 25-40 kkm?

a suzuki ignis/subaru justy (chociaż jest mniejsze)??

 

Rozumiem ze wiesz ze palowane 1,6 spali tyle co normalnie 2.0. Jedynie ceny ubezpieczenia będą inne. częsci raczej na podobnym poziomie.

Nie wiem jak 1,6 VTEC ale moje 2.0 VTEC znosi dobrze. Co około 10-15ooo zrobić regulacje zaworów i zamontować LPG u dobrego gaziarza. Pod Krakowem masz jednego dobrego polecanego na forum LPG.  Co do suzuki to dawno temu miałem vitare z 92 i tam był jeszcze gaz II gem. Dawało to rade. O subaru to juz nasz forumowy fachowiec się wypowie. Z tego co sam szukałem to wersja I i II z silnikami 2.0 16V 125 KM ma dobre opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 dla mnie to już za dużo (ubezpieczenie, spalanie, gabaryty)

na mocy mi tak bardzo nie zalezy, bardziej na zwinności

hr-v 3d jest 4o i mniejsza.

jak v-tek znosi gaz i przebiegi rovczne 25-40 kkm?

a suzuki ignis/subaru justy (chociaż jest mniejsze)??

Gaz przy takim przebiegu ? W aucie pełnoletnim ? Zastanowiłbym się jeszcze raz..

Zwinność ? Na parkingu czy w trasie? Tu bez znaczenia. Axit ma rację. CRV lepiej wyjdzie. No 2.0 żeby chociaż troszkę chciał jechać. Tak uważam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz przy takim przebiegu ? W aucie pełnoletnim ? Zastanowiłbym się jeszcze raz..

Zwinność ? Na parkingu czy w trasie? Tu bez znaczenia. Axit ma rację. CRV lepiej wyjdzie. No 2.0 żeby chociaż troszkę chciał jechać. Tak uważam .

 

Dlatego właśnie proponuje mu CRV bo miałem 1.6 w witarze i na trasie - jeszcze w automacie to była tragedia.

Pod Krakowem może się przymierzyć do CRv I i II ,a pewnie gdzieś w komisie znajdzie HRV to i od razu do tego sie przymierzy. Co do zwinności to moja wyposażona w kamere cofania wciskana jest w takie dziury że normalnie bym nawet nie myślał że tam się zmieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

chyba że coś innego w budżecie 10-15kzł proponujecie o podobnych gabarytach, niedużym silniku, 4x4 i większym prześwicie?

Na Teriosa II zabraknie raczej a jedynka toporna jak Terrano.

;)

Jeździłem kiedyś Civic Shuttle i to było zajefajne ale dziś to już zabytki klasy zerowej. No i Vtec 1.6 palił tyle samo co 2.0 w CRV II.

Grand Vitara też fajna ale 1.6 żłopie tyle samo albo więcej niż CRV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Dnia 15.01.2017 o 21:18, SAMIR napisał:

A ja powiem krótko

Mam to jako drugie auto ponad 6 lat i jest bardzo ok.  

Teraz chcemy sprzedać żeby kupić coś nowszego bo nasz jest 99 ale gdyby nie to to pewnie jeszcze długo by z nami był

 

Ale co sypie się ze chcesz sprzedawać czy tylko dlatego ze stary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.