Jump to content

gaśnie


Recommended Posts

Witam, przeczytałem wiele tematów o tematyce gaśniecia.

Mam problem taki od jakiegoś czasu gdy odpalałem zimny silnik samochód uruchamiał sie i gasł. Wiec zawsze uruchamiałem slinik zimny dodając gazu. Auto zawsze odpalało wtedy od pierwszego strzału.

 

Stojąc wczoraj na światlach nagle silnik dwa razy  obniżył obroty silnika jakby chciał zgasnać, reszte dnia samochód jeździł bez problemu. A dzisiaj podczas jazdy zgasł lecz potem odpalił . 50m i znowu zgasł, chwila postoju zapalił, przegazówa silnika silnik chodzi , przegazówa druga- silnik zgasł. Znowu odczekałem 2-3 min odpalił silnik. Zajechałem do domu po klucze do garażu i pojechałem zrobić runde przejchałem ponad 10km i nic, zatankowałem wyjechałem ze stacji benzynowej i znowu silnik zgasł.

 

Check sie świeci jak silnik zgaśnie a pompa paliwa zabuczy gdy silnik zgaśnie (podaje paliwo jakby ledwo co stacyjkę się przekręciło). Sprawdzałem czy pompa paliwo pompuje no i podaje paliwo. Czy ktoś spotkał się z czymś takim?

Link to post
Share on other sites

kod 0110 , 1500 termistor -to wiem ze nie dziala mi, i 0320. Jutro sprawdze stacyjkę bo czasem jak auto wylaczy się to radio sie uruchamia. Dzisiejszy test po zgasnieciu samochodu po 30min pracy na posotju wyklazał brak iskry.

Link to post
Share on other sites

Aparat zaplonowy cos szwankuje. Z tego co pamietam kod 320 i 340 byly od aparatu. Nie wiem jak teraz ale kiedys wymienialo sie cale aparaty bo z czesciami dobrej jakosci bylo ciezko. Teraz mysle ze podobnie albo gorzej.

Link to post
Share on other sites

Hejo. Powiem wam , że szopki z tym autem. Na dzien dzisiejszy samochod jeździ krótkie dystanse. Przypuszczam zły kontakt w kostce od aparatu zapłonowego. Ale się okaże w sobote zrobie dłuższa trase i auto teraz kilka dni postoi na dworze.

Link to post
Share on other sites

Hejo. Powiem wam , że szopki z tym autem. Na dzien dzisiejszy samochod jeździ krótkie dystanse. Przypuszczam zły kontakt w kostce od aparatu zapłonowego. Ale się okaże w sobote zrobie dłuższa trase i auto teraz kilka dni postoi na dworze.

 

moduł optyczny aparat uzapłonowego to w matizie tak powszechna i znana sprawa, że nie kombinuj z kostkami ;)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Panowie mietek od ostatniego postu przejechal 1000km lecz  ostatnio do garazu nie moglem dojechac, szarpal gasl itd. Obecnie zapala ale po 10min gasnie, znowu moge go zapalic pochodzi i zgasnie. Wymienilem cewke ale bez zmian, z błędów dalej jest opto. Pytanie czy ktoś kupował aparat zaplonowy marki genuine GM , dostepne na allegro? Przypuszczam zimny lut w opto ale sruba w aparacie trzymajaca talerz objechala się i nie moge aparat rozebrać.

Link to post
Share on other sites
Dnia 5.02.2017 o 03:03, duxxx napisał:

 Pytanie czy ktoś kupował aparat zaplonowy marki genuine GM , dostepne na allegro?

 

Te poniżej 400 zł na allegro to same podróbki, aż dziwne że sewis aukcyjny nie zamyka takich aukcji. Jedne z napisem "Genuine" i z szatą graficzną pudełek GM ale bez logo "GM - ewidentna podróba, drugie z napisem "Genuine GIVI", jednak jak się przyjrzymy to napis "GM" składa się z literek "G I V I" - żeby wyglądało podobnie, też ewidentna podróba:)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kupiłem podróbkę reklamowana jako gs Line genuine. Gmc na oprogramowanie pisze. Auto chodzi bez problemu jak nowe. Jednak optyka się posypały, mimo że był to aparat ma do z niskim przebiegiem

 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, duxxx napisał:

Kupiłem podróbkę reklamowana jako gs Line genuine. Gmc na oprogramowanie pisze. Auto chodzi bez problemu jak nowe. Jednak optyka się posypały, mimo że był to aparat ma do z niskim przebiegiem

 

4 miesiące sie z tym meczyłeś ;]

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Kupiłem w czerwcu tamtego roku aparat ok 200 zł chiński producent ...w tym roku umarł aparat na amen ... kupiłem niestety za ok 400 zł i samochód chodzi jak brzytwa ... aparat podobno oryginalny koreański

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

jA od lutego jezdze na koreanskim niby GMC produkcja. Ostatnio zauważyłem, że olej z niego cieknie. Reklamowałem, otrzymałem nowy i jak narazie bez problemów dalej jeźdzę. :) Przy kupnie należy sprawdzić czy kołek rozprężny w apracie na wycięciu na wałek rozrządu nie wypada....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.