deszczowyRoman Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Ot bede musiał pojechac kilkaset km przu obecnej pogodzie autem z automatyczna skrzynią biegów i przyczepą DMC 1000kg, Jak się takim czymś jezdzi? Jakieś rady/ wskazówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Jak nie będziesz jechał całej trasy na wstecznym i jeśli nie kupiłeś B+E tylko zrobiłeś to normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Jak się takim czymś jezdzi? Normalnie Jakieś rady/ wskazówki? Hamulec najazdowy = uważać na zakrętach DMC 1000 to nie jest zbyt wiele. Czy będziesz to ciągnął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Normalnie Hamulec najazdowy = uważać na zakrętach DMC 1000 to nie jest zbyt wiele. Czy będziesz to ciągnął? DMC 1000 to ma przyczepa jesli o to pytasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 DMC 1000 to ma przyczepa jesli o to pytasz Wiem, ale jaki masz do tego holownik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Jak nie będziesz jechał całej trasy na wstecznym i jeśli nie kupiłeś B+E tylko zrobiłeś to normalnie. A po co B+E w takim przypadku zakładając, że masa zestawu nie przekroczy 3,5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Ot bede musiał pojechac kilkaset km przu obecnej pogodzie autem z automatyczna skrzynią biegów i przyczepą DMC 1000kg, Jak się takim czymś jezdzi? Jakieś rady/ wskazówki? JAk przyczepa ma hamulce, to spoko luz. Natomiast bez hamulców z taką DMC 750 na śliskiej drodze przy nawet lekkim przyhamowaniu w zakrecie, od razu tył auta traci przyczepnosc i łamie zestaw. A jak przyczepka jest załadowana, to juz w ogóle strach jechac po zaśnieżonej/oblodzonej drodze. Bardzo łatwo wylądowac w rowie i jeszcze sobie auto zniszczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Jak nie będziesz jechał całej trasy na wstecznym i jeśli nie kupiłeś B+E tylko zrobiłeś to normalnie. Domniemam, że samochód osobowy. Nie trzeba kategorii E. A co do jazdy to jeszcze więcej przewidywać i podejmować decyzje z większym wyprzedzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.