Lesiu_Zett Napisano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 Witam tuningocow. Rozkmina jak w remacie. Cienki lub sejek, bez znaczenia. Silnik 1.2 16v bez spiny o kazdego konia, bez apetytu na wygrywanie zawodow 1/4mili. Doladowanie jakies 1.1 - 1.3b Co lepsze? Icek powietrzny klasyczny czy ic wodny? Jedno i drogie ma swoje wady i zalety... A co Wy o tym myslicie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 sam wież ze zwykły IC od fiata marea da radę więc po co zagłębiać się w wodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 sam wież ze zwykły IC od fiata marea da radę więc po co zagłębiać się w wodny. Bo moge :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Lesiu osobiście mam w garażu chyba Twój customowy IC i spokojnie obskakiwal 1.25bar w 16v więc co się pytasz a w 8v miałem IC z Marei i 1.5bar też było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 ja w t-jecie przy 170KM miałem mareę i nie było problemów. A jak chcesz sztukę dla sztuki, to nie szukaj logiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 22 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 tak się zastanawiam nad takim rozwiązaniem. Sporo aut ma fabrycznie icki wodne. Benzyny i dizle. Łatwiej jest z przodu gdzieś wpasować małą chłodnicę wody dodatkowo niż wciskać FMIC. Wodniaka można dać nad skrzynią przez co sporo skraca się długość dolotu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2016 tak się zastanawiam nad takim rozwiązaniem. Sporo aut ma fabrycznie icki wodne. Benzyny i dizle. Łatwiej jest z przodu gdzieś wpasować małą chłodnicę wody dodatkowo niż wciskać FMIC. Wodniaka można dać nad skrzynią przez co sporo skraca się długość dolotu... I tak i nie. Raz, to dodatkowa masa. Dwa, duża masa, bo żeby to dobrze działało musisz mieć odpowiednią pojemność cieplną układu bądź spory wymiennik woda-powietrze. Osobiście nie widzę plusów wic'a. Spora komplikacja (2 wymienniki, pompa z zasilaniem, węże, dodatkowy zbiornik wyrównawczy pod maską), spora masa i wątpliwa wydajność w stosunku do fmic skutecznie odpychają od tego. Co innego w autach pokroju mr2, lotus i pochodne z silnikami centralnie/z tyłu, ale w cento to strzał w kolano. Dodatkowo, praktycznie wszystkie auta z wodnym coolerem przy tuningach są modowane w kierunku fmic. Więc tutaj jest coś na rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2016 Co innego w autach pokroju mr2, lotus i pochodne z silnikami centralnie/z tyłu, ale w cento to strzał w kolano. a widziałeś zdjęcia mojego cento???? https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/426217-cinquecento-gsi/ :D Nie, nie, nie będę turbił 2.0 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2016 strzał w kolano...na pewno nie widział he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2016 a widziałeś zdjęcia mojego cento???? https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/426217-cinquecento-gsi/ :D Nie, nie, nie będę turbił 2.0 :D Heh, tak się domyślałem, że o niego chodzi Tutaj to nie masz w zasadzie innej opcji, choć wszystkie negatywy zostają jak pisałem. Jesteś na racingforum, poszukaj postów karolka o wic'ach w lotusie i prosiaku które dla niego były robione. Również było to przerabiane przez chłopaka od rx8 z k serią i wielu z majkelami w hondach. Morał jest prosty - duża pojemność układu i duży wymiennik ciecz-powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.