Skocz do zawartości

ubywający płyn chłodniczy


CentoPassion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam oto taki problem tzn pacjent seicento 1.1 Dwa dni temu był wymieniony silnik po przejechaniu ok 30 kilometrów ubyło mi płynu chłodzącego (było max a zostało minimum) dolałem znowu na max kreskę i przejechałem ok 4 kilometrów i znowu jest na kresce minimum a jak włączę nawiew to śmierdzi płynem chłodniczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U ciebie wycieku szukałbym przy którymś krućcu. Może być to przy nagrzewnicy lub chłodnicy. Ubytek plyny jest znaczny, także prawdopodobnie gdzieś się leje, a nie kapie, sprawdz pod samochodem kładąc np karton. Oczywiście "suchy" dzień lub garaż byłby wskazany.

 

Podepne się pod temat bo również mam problem z wyciekającym płynem. U mnie siedzi silnik 1.1 Mpi. Płyn wycieka z zbiorniczka wyrównawczego, pęknięcie jest przy krućcu powrotnym. Zakupiłem nowy zbiorniczek ale , stary fabryczny posiada miedzian/ mosiężne rurki w kruccach. Nowy ich nie ma czy można to zamontować bez nich, czy należy je przekładać.

 

link do zdjęcia poglądowego: https://1.allegroimg.com/original/01a3d8/ff2e94624c0db7bf5ce6332e2e41

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.