Skocz do zawartości

Do właścicieli nowego Tipo


Miromat

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ten samochód jest przyjazny do serwisowania? Tzn bez wizyty w autoryzowanym serwisie można np. wymienić żarówkę, tarcze i klocki hamulcowe itp.

W większości obecnie nowych samochodów jest to niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. w Renault Clio III ciężko wymienić żarówkę bez wyjęcia reflektora. A wyjęcie reflektora to wyższa szkoła jazdy. Słyszałem, że w Octavii na wymianę klocków hamulcowych trzeba jechać do ASO, bo po wymianie trzeba poinformować o tym komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do żarówek zarówno z przodu jak i z tyłu czy nawet wewnątrz jest prosty i banalny. Dla mnie porównywalny z Bravą czy UNO. Powiem Ci że auto to zaskoczyło mnie tym że jest nowe i jak by nie patrzeć nowoczesne a w swojej formie banalnie proste i nieskomplikowane :) Tanie samo w sobie i kosztach utrzymania oraz eksploatacji. Jest to jedno z ostatnich aut gdzie większość można będzie sobie zrobić samemu. Fiat naprawdę zastosował w tym samochodzie większość rozwiązań już sprawdzonych w innych modelach które moim zdaniem są solidne i tanie. Gdy FCA upora się ze wszystkimi przypadłościami wieku dziecięcego w tym modelu (patrz. akcje serwisowe) to będzie to naprawdę jedno z fajniejszych autek obecnie na rynku. Oczywiście dla ludzi którzy cenią sobie to że auto jest tanie w utrzymaniu i eksploatacji przez co nie jest demonem osiągów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do żarówek zarówno z przodu jak i z tyłu czy nawet wewnątrz jest prosty i banalny. Dla mnie porównywalny z Bravą czy UNO. Powiem Ci że auto to zaskoczyło mnie tym że jest nowe i jak by nie patrzeć nowoczesne a w swojej formie banalnie proste i nieskomplikowane :) Tanie samo w sobie i kosztach utrzymania oraz eksploatacji. Jest to jedno z ostatnich aut gdzie większość można będzie sobie zrobić samemu. Fiat naprawdę zastosował w tym samochodzie większość rozwiązań już sprawdzonych w innych modelach które moim zdaniem są solidne i tanie. Gdy FCA upora się ze wszystkimi przypadłościami wieku dziecięcego w tym modelu (patrz. akcje serwisowe) to będzie to naprawdę jedno z fajniejszych autek obecnie na rynku. Oczywiście dla ludzi którzy cenią sobie to że auto jest tanie w utrzymaniu i eksploatacji przez co nie jest demonem osiągów. 

 

no tanie toczydło, cena na poziomie fabii i corsy a rozmiarowo fajniejszy, spalanie w mieście bez cudów ale i jakoś strasznie nie jest

http://www.motostat.pl/vehicle-stats/83449

na trasie wolnej w miarę przyzwoicie

http://www.motostat.pl/vehicle-stats/84349

 

generalnie pewnie jak będę szukał auta dla żonki to nad fiaciorem będę się mocno zastanawiał

 

ps. sworznie nadal nie odkręcane od wahaczy?

ps2. m32 zniknęło?

ps3. t-jet nadal ma wymianę świec co 30kkm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ , z tego co mi wiadomo to wahacze i w ogóle zawieszenie przednie jest na bazie zawieszenia w Bravo2. Co do samego T-jet'a to naprawdę nie wiem jaka skrzynia będzie montowana do Tipo z tym silnikiem.

 

Przeciez juz nawet Bravo po liftingu nie mialo M32....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc w UK. W zaufanym serwisie u ciapatego naprawiają m32 wymieniali łożyska na kryte ślizgowe, pamiętam jak na specjalnej frezarce wykonywali otwór w obudowie żeby te łożyska zmieścić. Z ciekawości pytalem go o gwarancje- odparł że 200.000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.