kubussss Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Cześć, mam problem z LPG w Stilo 1.8 16V. Od jakiegoś czasu nie da się jeździć na gazie. Auto jest słabe, szarpie, a nawet czasami gaśnie. Podczas jazdy na LPG wywala kontrolkę silnika. Po odczytaniu błędów - zły skład mieszanki paliwa, wypadanie zapłonów cylinder 1 i 4 i ogólne wypadanie zapłonów. Na benzynie auto śmiga aż miło. Instalacja ma przejechane około 80000 km, lista była wymieniania około 30000 km temu. Reduktor jeszcze nie ruszany. Instalacja Stag 4, reduktor scorpion i listwa valtek. Co myślicie o tym wszystkim? Na co mam szykować portfel? Miłego, zimowego dnia kubussss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Jak Ci się chce to zamień miejscami wtryskiwacze na listwie i zobacz czy błędy 'przeskoczą' na inne cylindry. Ale ja bym chyba od razu zmienił wtryski, koszt niewielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Padniete wtryskiwacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Zobaczymy Auto zostało u mechanika od gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Filtry oczywiście były wymieniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Reduktor i wtryski do wymiany i będzie żyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Tam jest silnik fiata czy opla? Bo jezeli oplowski pomierz luzy zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2017 Tam jest silnik fiata czy opla? Bo jezeli oplowski pomierz luzy zaworowe. A widziałes kiedyś w stilo 1.8 oplowski silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2017 A widziałes kiedyś w stilo 1.8 oplowski silnik? Wlasnie nie bylem pewny czy tam byl tez silnik z opla jak w cromie np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Okazało się że zasyfiona była listwa wtryskiwaczy. Wszystko wyczyszczone i śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Cześć Powiem wam tyle - był spokój od 5 stycznia do 15 stycznia, czyli 10 dni. Auto jako tako śmigało :/ Teraz znowu zamula na LPG i wali checkami :/ Nie miałem czasu podpiąć go pod kompa i zobaczyć co to za błędy. Jest słaby na LPG i mam wrażenie, że pali na 3 gary :/ I... znowu będzie trzeba umówić się do gazownika :/ Miłego dnia kubussss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 6 godzin temu, kubussss napisał: Powiem wam tyle - był spokój od 5 stycznia do 15 stycznia, czyli 10 dni. Auto jako tako śmigało :/ Teraz znowu zamula na LPG i wali checkami :/ Słyszałem od LPG speca, że czyszczenie wtrysków może dawać dobre rezultaty na krótką metą i to co piszesz jakby tę opinię potwierdza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Obawiam się, że czeka Cię inwestycja w wtryski... ale ciężko tak na odległość ocenić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Trzeba podłaczyć się pod sterownik lpg i sprawdzić parametry, jeśli to listwa to Ci krótko wytrzymała jak 30kkm. U mnie Valteki wymieniłem po 93kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Wymień filtry i kup nową listwę wtryskową. Valteki nawet samemu pod domem możesz wymienić(one i po kalibracji robią co chcą). Albo tym razem kupo chociaż ac w01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Wszyscy na te Valteki najeżdżają a ciekawe czy nowa listwa która mam czyli AC W02 wytrzyma chociaż pół tego przebiegu Hany też miały być nie wiadomo jakie jak pamiętam. Dobra listwa dla R4 to koszt ~200zł, Valteki chyba ~120zł. Po wymianie autokoliracje i tak musi zrobić i trochę pojeździć żeby ustawić mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 Dnia 3.01.2017 o 16:53, ghost2255 napisał: Reduktor i wtryski do wymiany i będzie żyć. Już od dwóch tygodni mogłeś mieć sprawę załatwioną. Kup TURA i AC-W02(jak chcesz po taniości) i na pewno wystarczy na dłużej, niż VALTEKI. Jak ma byc z wypasem, to BARRACUDY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2017 bardzo ale to bardzo polecam barracuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Teraz, technix napisał: bardzo ale to bardzo polecam barracuda A ja bardzo ale to bardzo polecam acw03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.