Skocz do zawartości

Suzuki Vitara II


Ziolo

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś tym jeździ? Jak to się sprawuje, bo moja luba sobie takie upatrzyła. Silnik 1.6 120km. Alternatywą cenowo jest jeszcze Fiat 500L 1.4 t-jet 120KM oraz Ford C-max z wyprzedaży rocznika 1.0 125KM. Wszelkie opinie mile widziane.

suzuki_vitara_iii_2015_premium_2016_1_6_

 

17.jpg

 

831854289_2_1080x720_trend-dodatki-15-ec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vitara to taczka ;] da się jeździć ale to jednak auto terenowe jest. 120km troche mało- jeździłem cipowanym na 169km dizlen i jakos to się napędzało, szauu nie ma

klaptapatap

Chyba pomyliłeś z Grand Vitarą, której już nie robią. Ten model Vitary wyszedł w 2015 roku i absolutnie nie jest to auto terenowe. Po prostu podwyższony kompakt i nic więcej. Silnik do wyboru 1.6 120KM wolnossący lub 1.4 140KM ale tylko w najdroższej wersji...

Fiat wydaje mi się "małopoważnym" autem, wszystko w nim jest zrobione jak dla dzieci, rozumiem taki styl ale jakoś mnie to nie przekonuje. Od zawsze mamy Fiaty i żona jest dość pozytywnie nastawiona na ten model ale Vitary nie skreśliła. Pokazałem jej jeszcze C-maxa, w środku materiały i wykończenie bardzo dobre ale z zewnątrz "bardzo nudny". Dodatkowo najgorzej wyposażony. Przez chwilę była jeszcze opcja C4 Cactus ale po oględzinach okazało się, że jest to bardzo ciasne auto. Wybór więc zostaje pomiędzy Vitarą a 500L... Wady Fiatów znam a kompletnie nic nie wiem o Suzuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki 200kg lzejsze od 500X a to czuc. Fajnie sie prowadzi i jest dobrze wyposazone. Minus 5B skrzynia za miastem bedzie gorzej. 500X dla niewprawnego kierowcy bedzie lepszy bo nie trzeba krecic wysoko. Jednak na stocku fiata sa jeszcze auta z 2015 roku. Pewnie bedzie wiecej na wartosci tracil. Forda nie komentuje bo to inna klasa. A 500L dla kobiety to zart chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Chyba pomyliłeś z Grand Vitarą, której już nie robią. Ten model Vitary wyszedł w 2015 roku i absolutnie nie jest to auto terenowe. Po prostu podwyższony kompakt i nic więcej.

 

a  to  przepraszam  - przeglałem ze smarka, mały ekran i oczy  juz  nie  te  :bzik:;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vitara II totypowy crsossover. Z napędem AllGrip całkiem fajnie jeździ po leśnych drogach czy na śniegu ale niewiele więcej. Silnik 1,6Pb jest wystarczający i oszczedny, no chyba, że ktoś chce wyścigi spod świateł robić to 1,4 turbo. Ogólnie auto przyjemne i plastiki nie odbiegają od średniej w tym przedziale cenowym.

​PS

​Po bardziej szczegółowe dane i opinie właścicieli zapraszam na forum klubu suzuki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tym jeździ? Jak to się sprawuje, bo moja luba sobie takie upatrzyła. Silnik 1.6 120km. Alternatywą cenowo jest jeszcze Fiat 500L 1.4 t-jet 120KM oraz Ford C-max z wyprzedaży rocznika 1.0 125KM. Wszelkie opinie mile widziane.

suzuki_vitara_iii_2015_premium_2016_1_6_

17.jpg

831854289_2_1080x720_trend-dodatki-15-ec

Vitara lanie wygl tylko z zewnątrz. W środku to dramat, straszna taniocha jedzie.rozwazalem jak Tata kupowal auto. W porównaniu do Kajadara to straszny paździerz. Fakt, ze kadjar dychę droższy.

No i wlasnie... Ta skrzynia 5 w vitarze i asx jako nowych autach to jakiś śmiech na sali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tym jeździ? Jak to się sprawuje, bo moja luba sobie takie upatrzyła. Silnik 1.6 120km. Alternatywą cenowo jest jeszcze Fiat 500L 1.4 t-jet 120KM oraz Ford C-max z wyprzedaży rocznika 1.0 125KM. Wszelkie opinie mile widziane.

suzuki_vitara_iii_2015_premium_2016_1_6_

 

17.jpg

 

831854289_2_1080x720_trend-dodatki-15-ec

kolega przesiadl sie do tej vitary z dustera... i narzeka;)

ja z tych 3 propozycji bralbym 500l z tjetem 1.4 jak dla kobiety, dla siebie pewnie cmaxa;) wygodnie sie wsiada i wysiada z pińcsetki oraz c maxa w mieście to podstawa;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega przesiadl sie do tej vitary z dustera... i narzeka;)

ja z tych 3 propozycji bralbym 500l z tjetem 1.4 jak dla kobiety, dla siebie pewnie cmaxa;) wygodnie sie wsiada i wysiada z pińcsetki oraz c maxa w mieście to podstawa;)

Możesz napisać na co narzeka po przesiadce z Daci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne rzeczy piszesz. Jednym autem z tym silnikiem przejechałem prawie 140kkm a na drugim mam 63kkm. Znam auta z przebiegami ponad 200kkm i tylko przeglądy serwisowe robią. Jedyny problem dotyczył katalizatorów w starszej wersji 107KM które szybko padały. Ponadto na forum suzukiklub ani jednego posta na ten temat. Więc chyba temat nie dotyczy tego silnika (M16A) albo jakieś bajki mechanika. Wiarygodne by było gdyby konkretny serwis (nazwa) podał ile w jakiej jednostce czasu takich usterek stwierdził.
​No chyba, że mówimy o przypadkach przywiezionych na lawetach z przebiegiem "a ile by pan chciał żeby miał?" z incydentalnie wymienianym olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


(M16A) albo jakieś bajki mechanika. Wiarygodne by było gdyby konkretny serwis (nazwa) podał ile w jakiej jednostce czasu takich usterek stwierdził.
​No chyba, że mówimy o przypadkach przywiezionych na lawetach z przebiegiem "a ile by pan chciał żeby miał?" z incydentalnie wymienianym olejem.

Dobrze jest cytować choć kawalek wtedy wiadomo komu odpowiadasz....

Sprawa dotyczy auta w bliskiej rodzinie - salon polska przebieg 115 kkm regularnie serwisowane w ASO. - a o tym że zacierają się panewki powiedzili mi w 2 warsztatach naprawiających silniki.... Wg ASO oczywiscie problemu nie ma ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oraz charakteryzuje się zacierającymi się panewkami na wale ;) - nie wiem jak często ale w 2 serwisach specjalizujących się w naprawach "dołu" mowili że to typowe dla tego silnika....

W zyciu nie mialem mniej awaryjnego auta od Suzuki. Choc w BMW tez tylko leje paliwo no ale to inna klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze jest cytować choć kawalek wtedy wiadomo komu odpowiadasz....

Sprawa dotyczy auta w bliskiej rodzinie - salon polska przebieg 115 kkm regularnie serwisowane w ASO. - a o tym że zacierają się panewki powiedzili mi w 2 warsztatach naprawiających silniki.... Wg ASO oczywiscie problemu nie ma ...

Nikt wczesniej o tym nie slyszal. Dziwna sprawa w jakim to aucie sie stalo? Kupione w PL czy targane z zagranicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt wczesniej o tym nie slyszal. Dziwna sprawa w jakim to aucie sie stalo? Kupione w PL czy targane z zagranicy?

W poście na który odpowiadasz miałeś te informacje - grand vitara z 2007 roku - polski salon, przebieg 115 kkm regularnie i terminowo  serwisowany w ASO. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poście na który odpowiadasz miałeś te informacje - grand vitara z 2007 roku - polski salon, przebieg 115 kkm regularnie i terminowo  serwisowany w ASO. 

No tak to auto juz 10 letnie mowimy o nowym z 2016/2017. Wiec nie wiem co to wnosi do tematu. Silnik pewnie z 10 razy byl modyfikowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież M16A miał dużo wersji.

Zgadza się :ok:  natomiast  wg kilku róznych mechaników (zglębialem temat przy okazji zmiany silnika) - zupelnie mechanicznie nie rózniących najbardziej istotnymi elematnami - takimi jak np wal korbowy i panewki ;) - kształ kolektora wydechowago nie ma znaczenia...

Natomiast żeby nie ciagnac tego w nieskończonośc - napisałem że silniki 1,6 podobno miały typowy problem z zacierajacymi sie panewkami na wale - jezeli suzuki coś z tym zrobiło to  OK - problem nieistniej w nowych autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.