Skocz do zawartości

WITAJCIE KAMRACI Z BMW :D


Oberschlesien

Rekomendowane odpowiedzi

witam 2 auta 2 problemy mianowicie  1: bmw e39 2,0i od rana wszystko wporzo pojechalem na stacje kupilem plyn do chlodnic zimowy bo byl letni, wczasie kiedy odpowietrzalem pare razy odpalil normalnie potem juz nie odpalil. bo przekrecaniu kluczyka na rozruch slychac tylko cyk cyk cyk i przygasa licznik a od rana normalnie odpalala

 a 2 problem to e65 745i 2004r po dluzszym jezdzeniu licznik i navi zaczynaja gasnac i zaswiecac sie mrugaja kontrolki itp cos w stylu jakby odcinalo prad ale auto normalnie jedzie lampy swieca 

 

ktos mi doradzi w moich problemach

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam 2 auta 2 problemy mianowicie  1: bmw e39 2,0i od rana wszystko wporzo pojechalem na stacje kupilem plyn do chlodnic zimowy bo byl letni, wczasie kiedy odpowietrzalem pare razy odpalil normalnie potem juz nie odpalil. bo przekrecaniu kluczyka na rozruch slychac tylko cyk cyk cyk i przygasa licznik a od rana normalnie odpalala

 a 2 problem to e65 745i 2004r po dluzszym jezdzeniu licznik i navi zaczynaja gasnac i zaswiecac sie mrugaja kontrolki itp cos w stylu jakby odcinalo prad ale auto normalnie jedzie lampy swieca 

 

ktos mi doradzi w moich problemach

??

 

 

ad1. Masa od akumulatora - poprawk klemy

 

ad2. Zmierz napięcie ładowania, a następnie sproboj odlaczyc IBS - dodatkowy cienki kabelek na akumulatorze regulujący ladowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam 2 auta 2 problemy mianowicie...

E39, aku padaka, lub wspomniany problem masy. Obstawiam skończony akumulator

 

Co do E65, zgadzam się z przedmówcą. E65 w przypadku zbyt niskiego ładowania potrafi po kolei odłączać odbiorniki prądu. W przypadku uszkodzonej klemy IBS prawdopodobnie zżerałoby prąd na postoju, ale możesz odpiąć wtyczkę od IBS i zobaczyć czy jest poprawa. Dodatkowo warto sprawdzić jakiej pojemności akumulator jest zaprogramowany, a jakiej jest zamontowany. W przypadku rozbieżności, sprawdzić czy jest zamontowany aku o prawdiłowych parametrach i zakodować go przez kompa diagnostycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
4 godziny temu, Oberschlesien napisał:

panowie odlaczalek cieki kabelek na klemie z akumulatora i dalej to samo

wszystkie kontrolki mrugac zaczynaja licznik i navi sie zaswieca i gasnie itd


Polska język trudna język. Ale, czasem kilka przecinków ułatwia innym zrozumienie Was. Nawet przeglądarki w telefonie poprawiają błędy ortograficzne. Ułatwiajmy sobie życie.

Odłączenie IBS`a jest półśrodkiem. Czy akumulator trzyma parametry ( pojemność, moc ), jest ECU jest zakodowany akumulator o pojemności takiej samej jak fizycznie jest w bagażniku ?
Podłącz auto do komputera, zobacz  że będziesz miał wszędzie mnóstwo błędów. Skasuj co się da, pojeździj i znów zobacz ile błędów siedzi w pamięci. Może coś Cię wtedy nakieruje na usterkę.
E65, nie jest autem wdzięcznym do naprawiania u siebie w garażu. Czasem trzeba dać zarobić komuś kto zna się lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.