Oberschlesien Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 witam 2 auta 2 problemy mianowicie 1: bmw e39 2,0i od rana wszystko wporzo pojechalem na stacje kupilem plyn do chlodnic zimowy bo byl letni, wczasie kiedy odpowietrzalem pare razy odpalil normalnie potem juz nie odpalil. bo przekrecaniu kluczyka na rozruch slychac tylko cyk cyk cyk i przygasa licznik a od rana normalnie odpalala a 2 problem to e65 745i 2004r po dluzszym jezdzeniu licznik i navi zaczynaja gasnac i zaswiecac sie mrugaja kontrolki itp cos w stylu jakby odcinalo prad ale auto normalnie jedzie lampy swieca ktos mi doradzi w moich problemach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 witam 2 auta 2 problemy mianowicie 1: bmw e39 2,0i od rana wszystko wporzo pojechalem na stacje kupilem plyn do chlodnic zimowy bo byl letni, wczasie kiedy odpowietrzalem pare razy odpalil normalnie potem juz nie odpalil. bo przekrecaniu kluczyka na rozruch slychac tylko cyk cyk cyk i przygasa licznik a od rana normalnie odpalala a 2 problem to e65 745i 2004r po dluzszym jezdzeniu licznik i navi zaczynaja gasnac i zaswiecac sie mrugaja kontrolki itp cos w stylu jakby odcinalo prad ale auto normalnie jedzie lampy swieca ktos mi doradzi w moich problemach ?? ad1. Masa od akumulatora - poprawk klemy ad2. Zmierz napięcie ładowania, a następnie sproboj odlaczyc IBS - dodatkowy cienki kabelek na akumulatorze regulujący ladowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 witam 2 auta 2 problemy mianowicie... E39, aku padaka, lub wspomniany problem masy. Obstawiam skończony akumulator Co do E65, zgadzam się z przedmówcą. E65 w przypadku zbyt niskiego ładowania potrafi po kolei odłączać odbiorniki prądu. W przypadku uszkodzonej klemy IBS prawdopodobnie zżerałoby prąd na postoju, ale możesz odpiąć wtyczkę od IBS i zobaczyć czy jest poprawa. Dodatkowo warto sprawdzić jakiej pojemności akumulator jest zaprogramowany, a jakiej jest zamontowany. W przypadku rozbieżności, sprawdzić czy jest zamontowany aku o prawdiłowych parametrach i zakodować go przez kompa diagnostycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberschlesien Napisano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 panowie odlaczalek cieki kabelek na klemie z akumulatora i dalej to samo wszystkie kontrolki mrugac zaczynaja licznik i navi sie zaswieca i gasnie itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 4 godziny temu, Oberschlesien napisał: panowie odlaczalek cieki kabelek na klemie z akumulatora i dalej to samo wszystkie kontrolki mrugac zaczynaja licznik i navi sie zaswieca i gasnie itd Polska język trudna język. Ale, czasem kilka przecinków ułatwia innym zrozumienie Was. Nawet przeglądarki w telefonie poprawiają błędy ortograficzne. Ułatwiajmy sobie życie. Odłączenie IBS`a jest półśrodkiem. Czy akumulator trzyma parametry ( pojemność, moc ), jest ECU jest zakodowany akumulator o pojemności takiej samej jak fizycznie jest w bagażniku ? Podłącz auto do komputera, zobacz że będziesz miał wszędzie mnóstwo błędów. Skasuj co się da, pojeździj i znów zobacz ile błędów siedzi w pamięci. Może coś Cię wtedy nakieruje na usterkę. E65, nie jest autem wdzięcznym do naprawiania u siebie w garażu. Czasem trzeba dać zarobić komuś kto zna się lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.