swienty Napisano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 Poszukuję busa-blaszaka w podwójnej kabinie (6/7 miejsc) w jakiejś oryginalnej zabudowie z rocznika 2008-2010. Najtańsze będzie Ducato/Jumper/Boxer. Najlepiej najdłuższy a do tego niski lub średni. Jaki silnik brać pod uwagę? Auto czasem będzie latało z przyczepą. Kierunek docelowy to zachodnie Niemcy. Jakiego silnika szukać? Czytałem że 3.0 to bardzo dobra jednostka. Jeździłem lawetą na nowym Ducato 2.3 i 3.0, pierwszy mało palił ale na górkach łapał zadyszkę, 3.0 z przyczepą załadowany dwoma autami nie widział górek. Jak ze spalaniem samego blaszaka przy prędkościach 120-130km/h? Wszelkie uwagi mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 ja bym brał 2,3 jtd zastanowiłym sie nad master 2.5dci były fabryczne zabudowy ze składana tylną ławką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 ja bym brał 2,3 jtd dlaczego nie 3.0? zastanowiłym sie nad master 2.5dci jeździłem lawetą z tym silnikiem, jechał jak fiat 2.3 a palil wiecej niz 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2017 ja bym brał 2,3 jtd zastanowiłym sie nad master 2.5dci były fabryczne zabudowy ze składana tylną ławką jak już to mastera >2010 z 2.3 dci 146PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 3 litrowka z Ducato jest fajna . Przy spokojnej jeździe w miare ekonomiczne, sam silnik spoko jedynie wiązka silnika totalna porażka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 Nie tyle wiązka, tylko odpływ wody z podszybia, który kieruje ją na akumulator rozrusznik i wiązkę. Służbowe Ducato '12 (fakt, że 2,3MJet) jest już z rok po naprawie wiązki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 41 minut temu, mdyrka napisał: Nie tyle wiązka, tylko odpływ wody z podszybia, który kieruje ją na akumulator i wiązkę. Służbowe Ducato '12 (fakt, że 2,3MJet) jest już z rok po naprawie wiązki... Yyyyyy akumulator ???? Coś się zmieniło bo ja aku mam pod nogami w kabinie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 Godzinę temu, demoneczek napisał: Yyyyyy akumulator ???? Coś się zmieniło bo ja aku mam pod nogami w kabinie . nic się nie zmieniło... Akumulator jest oczywiście w kabinie (myślę, o jednym, a piszę o drugim i to są efekty). Woda leci na rozrusznik, który też już był w tym Ducato wymieniony. Z ciekawostek - w polifcie woda z podszybia już nie leci na wiązki... teraz leci na blok silnika i prawdopodobnie będzie powodowała problemy z wtryskami - ale to info z ASO Fiata, nie weryfikowałem go jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.