cumel Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 Jak w temacie przy 180-200 km od zatankowania do pełna przełącza mi na pb. Tankowałem na kilku stacjach i wszędzie wchodzi koło 16l czyli spalanie w normie. Zbiornik raczej dobity do pełna bo odbija a czasem tradycyjnie aż dystrybutor stanie Ma ktoś pomysł co padło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 Czy to się zaczęło jak przyszedł mróz, czy wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 11 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 No właśnie na mrozach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 Może tankowałeś letnie zapasy - butan nie wrze poniżej zera = brak ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2017 W moim przypadku pomogła wymiana MAP sensora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2017 A płyn chłodniczy jest w wymaganej ilosci ? Przewód gazowy od butli nie był uderzony czymś i sciśniety ? Filtry kiedy były wymieniane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 A jakie jest minimalne ciśnienie przy którym przechodzi na PB ustawione w programie? Jaka instalacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sj64 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Nie piszesz o instalacji -w nowszych generacjach można wysterować dokładnie komputerem poziom LPG. W oprogramowaniu ustala się też powrót na benzynę przy spadku ciśnienia w zadanym czasie. - i tu pewnie jest u ciebie problem. Być może można tylko poprawić ustawienia (tego czasu i ciśnienia),,,,,,być może przy spadku temperatury (skurczyła się guma) i mała nieszczelność wpływa na odczyty map sensora. Nie wiem jaki masz komputer gazowy--- ale .......najłatwiej odhaczyć opcję przełączania w zależności od ciśnienia LPG ......... W tej opcji jeździsz do czasu wypalenia LPG , a gdy się kończy gaz ręcznie przełączasz na benzynę. Jak będzie ciepło poszukasz nieszczelności .lub objaw sam minie bo guma zmięknie. To takie mam sugestie za nim zaczniesz wykładać kasę na części.Oczywiście trzeba podłaczyć kompa do LPG. Prawdą jest że mróz wpływa na kurczenie się i poziom LPG. Prawdą jest też nagminne bylejakie ustalenie (wmontowanie wielozaworu pokazującego poziom LPG a tym samym rezerwa i odbijanie przy tankowaniu szwankuje) temat rzeka . U ciebie problem to--ciśnienie powrotu na benzynę.-oczywiście na moje krzywe oko.powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2017 Przebrnąłem z trudem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.