qlimaxonly Napisano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Cześć wszystkim. Zrobiłem SWAP z 1.1 SPI w Sportingu na 1.2 16V. Wiązka jest przerobiona z mojego CC. Posiadam podwójny przekaźnik. Ogólnie auto nie odpala, wymieniłem nawet sterownik na inny ale komputer diagnostyczny znów pokazuje błędy "impuls wtrysku, błąd eprom, uszkodzenie pamięci ram, uszkodzenie sterownika ecu" Dodam że odziwo na kostce od wtrysków jest napięcie na dwóch pinach, gdzie tylko jeden ma +12V. Ktoś zna temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 A pomału. Ale przed swapem silnik 16V odpalał i chodził? Na innym sterowniku to musi być odpowiedni klucz z immobilajzerem? A to jest na kompie Bosha czy Magneti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.