Skocz do zawartości

Mazda 6


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

54 minuty temu, wujekcybul napisał:

 


Przez chwile zamarłem bo pomyślałem ze z własnej woli zamieniłeś samochód na ten chyba najgorszy kompakt na rynku. No ale jak służbowy to jeździć i już.

 

 

Ty to lubisz wszystko krytykować ;] Koreańce be, peżot be, japońce drogie. Przesiadź się na Pendolino.

A 308 to całkiem fajny kompakt jest: przytulny w środku, w miarę wygodny, z bardzo fajnym - czułym układem kierowniczym. Jedynie trzycylindrowe benzyniaki są takie sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ty to lubisz wszystko krytykować ;] Koreańce be, peżot be, japońce drogie. Przesiadź się na Pendolino.
A 308 to całkiem fajny kompakt jest: przytulny w środku, w miarę wygodny, z bardzo fajnym - czułym układem kierowniczym. Jedynie trzycylindrowe benzyniaki są takie sobie


Nie przekonuje mnie te ich rozwiązanie zegarów i tabletu pośrodku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Skąd taka opinia? 
Bardzo przyjemne autko. :ok:
 
 
 
mar00ha


Kierowca, zegary, tablet i te 3cylindriwce. Jeździłem 1.6T przyjemny silnik. Jednak wogole nie czułem jakby kierownica była połączona z kołami. Tablet w zimie nie reagował a gałka była zimna. Może jakbym jeździł dłużej to bym sievprzekonal.

Dodatkowo tragiczna obsługa w salonie i oczekiwanie na auto do produkcji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, wujekcybul napisał:

 


Kierowca, zegary, tablet i te 3cylindriwce. Jeździłem 1.6T przyjemny silnik. Jednak wogole nie czułem jakby kierownica była połączona z kołami. Tablet w zimie nie reagował a gałka była zimna. Może jakbym jeździł dłużej to bym sievprzekonal.

Dodatkowo tragiczna obsługa w salonie i oczekiwanie na auto do produkcji.

 

 

I koła podskakują! ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujekcybul napisał:

 


Kierowca, zegary, tablet i te 3cylindriwce. Jeździłem 1.6T przyjemny silnik. Jednak wogole nie czułem jakby kierownica była połączona z kołami. Tablet w zimie nie reagował a gałka była zimna. Może jakbym jeździł dłużej to bym sievprzekonal.

Dodatkowo tragiczna obsługa w salonie i oczekiwanie na auto do produkcji.

 

 

 

 

Mała kierownica jest super. Coraz bardziej ją lubię. Jak wsiadłem do Mazdy po tygodniu jeżdżenia 308, to czułem się jak za kierownicą ciężarówki. ;]

Tablet mnie nie boli. Myślałem, że będzie gorzej. Obsługę radia i muzyki prowadzę z kierownicy głównie.

A silnik mam diesla. 

O obsłudze w salonie nic nie wiem, bo się tym nie zajmuję. ;]

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, maro_t napisał:

 

Ależ się brandzlujecie tym chwilowym spalaniem. Przecież przy dowolnej prędkości wystarczy zdjąć nogę z gazu, żeby auto przestało na chwilę spalać paliwo. Mogę wam we Fiacie zrobić fotę z prędkością 160km/h i zużyciem 2l/100km, albo 25l/100km bo taki przedział mi obsługuje komputer

Przecież w obu przypadkach tak robiłem fotkę, żeby jak najbardziej stabilny wynik uzyskać. Na płaskim, tempomat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, maro_t napisał:

 

Ależ się brandzlujecie tym chwilowym spalaniem. Przecież przy dowolnej prędkości wystarczy zdjąć nogę z gazu, żeby auto przestało na chwilę spalać paliwo. Mogę wam we Fiacie zrobić fotę z prędkością 160km/h i zużyciem 2l/100km, albo 25l/100km bo taki przedział mi obsługuje komputer

 Jak dla mnie dobry pomiar. Na tempomacie. Tez tak robie zeby sobie porownac miedzy samochodami.  Niby jak to lepiej zrobic zeby na szybko bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko to można hotdoga zjeść na Orlenie. Co nam pokazuje taki pomiar chwilowego spalania? Wniosków nie wyciągniesz żadnych bo w zależności od warunków atmosferycznych lub nachylenia terenu wyniki mogą różnić się znacznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, grzees napisał:

Na szybko to można hotdoga zjeść na Orlenie. Co nam pokazuje taki pomiar chwilowego spalania? Wniosków nie wyciągniesz żadnych bo w zależności od warunków atmosferycznych lub nachylenia terenu wyniki mogą różnić się znacznie.

na pewno mierzyl mazde pod gorke a opla z gorki zeby wyszlo korzystniej. Jezeli wlaczysz tempomat jest plasko i chwilowe przestaje sie zmieniac to masz wtedy stabilne w miare warunki. Jezeli jestes w pelni sprawny to chyba poczujesz a moze nawet zauwazysz ze jest pod gorke albo z gorki.  Precyzja w sam raz zeby sobie jakis poglad wyrobic na temat spalania. 

To nie laboratorium tylko AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, johnson napisał:

 Jak dla mnie dobry pomiar. Na tempomacie. Tez tak robie zeby sobie porownac miedzy samochodami.  Niby jak to lepiej zrobic zeby na szybko bylo

 

tempomat czy nie, przy takiej prędkości lekki podmuch wiatru i spalanie chwilowe może się bardzo różnić. Takie zdjecia chwilowego spalania nic nie mówią o spalaniu danego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.01.2017 o 11:03, maro_t napisał:

 

Ty to lubisz wszystko krytykować ;] Koreańce be, peżot be, japońce drogie. Przesiadź się na Pendolino.

A 308 to całkiem fajny kompakt jest: przytulny w środku, w miarę wygodny, z bardzo fajnym - czułym układem kierowniczym. Jedynie trzycylindrowe benzyniaki są takie sobie

3. cylindrowce akurat wszędzie chwalą. Jechalem Citroenem z tym 1.2T to specjalnych wibracji nie powodował, dźwięk miał raczej typowy dla cylindrowego kastrata. Za to skrzynia, z którą to spięli to jakaś masakryczna kaszana. Może w Pugu jest lepsza :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, maro_t napisał:

 

tempomat czy nie, przy takiej prędkości lekki podmuch wiatru i spalanie chwilowe może się bardzo różnić. Takie zdjecia chwilowego spalania nic nie mówią o spalaniu danego auta

Kurcze, a jak są testy wg producentów to wszyscy narzekają, że do bani. A tam taka Mazda pewnie pali 5l/100km w trasie i z 7l/100km w mieście. :hehe:

 

Tutaj test drogowy. Też źle ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, bartekm napisał:

Kurcze, a jak są testy wg producentów to wszyscy narzekają, że do bani. A tam taka Mazda pewnie pali 5l/100km w trasie i z 7l/100km w mieście. :hehe:

 

Tutaj test drogowy. Też źle ;]

 

testy producentów przynajmniej są robione w warunkach, w których określony i znany jest każdy najdrobniejszy szczegół, łącznie z ciśnieniem atmosferycznym czy temperaturą. Dlatego są całkiem dobre, są jakąś miarą odniesienia i są porównywalne. To, ze większości ludzi auta palą więcej, to nie wina testów tylko kierowców i warunków, w których się poruszają. Ja jakoś w żadnym aucie nie miałem problemów, żeby osiągać katalogowe spalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. cylindrowce akurat wszędzie chwalą. Jechalem Citroenem z tym 1.2T to specjalnych wibracji nie powodował, dźwięk miał raczej typowy dla cylindrowego kastrata. Za to skrzynia, z którą to spięli to jakaś masakryczna kaszana. Może w Pugu jest lepsza :ok:
 


Co jest nie halo z tą skrzynią?
Jechales wersja z 5 czy 6b?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bartekm napisał:

5b c3 picasso. Biegi wchodzily ciut, ciut lepij niż w CC900. Może to C3 jest jakieś specyficzne, a w innych modelach jest lepiej ;]

 

Aaaa OK, chodzi o precyzje, a nie zestopniowanie :ok:

Skrziyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎2017‎-‎01‎-‎26 o 08:02, johnson napisał:

na pewno mierzyl mazde pod gorke a opla z gorki zeby wyszlo korzystniej. Jezeli wlaczysz tempomat jest plasko i chwilowe przestaje sie zmieniac to masz wtedy stabilne w miare warunki. Jezeli jestes w pelni sprawny to chyba poczujesz a moze nawet zauwazysz ze jest pod gorke albo z gorki.  Precyzja w sam raz zeby sobie jakis poglad wyrobic na temat spalania. 

To nie laboratorium tylko AK

No i mylisz się w kwestii stabilnych warunków. Codziennie pokonuję tę samą trasę (około 170 km) na tempomacie, włączone mam chwilowe spalanie i wyniki w zależności od dnia na tym samym odcinku potrafią się różnić o 3 l/100km w zależności od warunków pogodowych (deszcz, wiatr, zalegająca woda i śnieg na jezdni). Jeśli uważasz to za laboratoryjne wyniki to współczuję spalania :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 23.01.2017 o 09:20, elciapek napisał:

 

Widzisz a nie grzmisz :cfaniak2:

Astra GTC 1.6T 210KM

Test na autostradzie z tempomatem

 

 

 

Nieporozumienie to spalanie jeśli faktycznie takie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.01.2017 o 00:22, mar00ha_ napisał:

 

Trochę lepiej jest. Zwłaszcza z automatem.

Generalnie, jako posiadacz Mazdy 6, się z Tobą zgadzam. Zwłaszcza w kwestii prowadzenia w zakrętach - Golfem te same zakręty robiłem o połowę szybciej z jedną ręką na kierownicy.

Moją Mazdę uwielbiam głównie za wygląd, 8 do setki, szybką skrzynię i brawurowy kick-down (się nie pieści, tylko od razu parę biegów w dół i na czerwone).

 

 

mar00ha

 

potwierdzam ...

 

M6 2017 ma cos elektronicznie pogmerane, co zmniejsza przechyly w szybko pokonywanych zakretach. Jest lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.01.2017 o 22:22, bergerac napisał:

no to zakończyłem przygodę z Mazdą. Dla mnie takie kobiece auto, nie jest złe, ale mi nie podeszło. Na pewno słabo się nadaje na autostrady. Nie dość, że strasznie dużo pali przy wyższych prędkościach (zdjęcia), to jest jeszcze podatne na podmuchy wiatru - mocno czuć:

 

Nie cytujemy zdjęć

 

testowales model przedliftowy. Poza tym pokaz srednie spalanie a nie chwilowe. Ja moge Ci pokazac spalania rzedu 6,6 l z Nowego Targu do Krakowa, Zakopianka, gdzie polowa w korku a polowa z predkosciami rzedu 130-140. Silnik 2,5 AT 192 KM ... Tylko to nic nie wniesie do dyskusji ani nie przekona Ciebie do tego, co napisal Mar00ha_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.01.2017 o 09:09, xkowal napisał:

Wracając do spalania szóstki. Mój aktualny raport ze spalania 2.5 192 KM 

 

613152_5.png

 

Największy minus:

- hamulce - 2 razy wymieniane tarcze z klockami (w ramach gwarancji) przy 30kkm i ok 60 kkm.

 

Na plus:

+ wygląd

+ silnik

+ serwis (przykład: przy 78kkm zgłosiłem że zaczyna sie wycierać kierownica -> WYMIENILI kierownice)

 

o, to widze, ze moje 8,3 z ostatnich 13 000 km jest po prostu NORMALNE.

 

@mar00ha_ u mnie spalanie w 2,5 AT jest nizsze niz w poprzedniej 2,0 DISI 8]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, TOMMY_B napisał:

 

testowales model przedliftowy. Poza tym pokaz srednie spalanie a nie chwilowe. Ja moge Ci pokazac spalania rzedu 6,6 l z Nowego Targu do Krakowa, Zakopianka, gdzie polowa w korku a polowa z predkosciami rzedu 130-140. Silnik 2,5 AT 192 KM ... Tylko to nic nie wniesie do dyskusji ani nie przekona Ciebie do tego, co napisal Mar00ha_

kiedy był lifting ? Auto nówka sztuka generalnie, chyba 4 miesiące miało w momencie testu.

 

Specjalnie chwilowe, bo chciałem zobaczyć ile pali przy prędkościach autostradowych - dla mnie jest to niezwykle ważne biorąc pod uwagę mój styl jazdy i sposób użytkowania auta.

 

Generalnie robiłem sobie duże nadzieje po Mazdzie, bo bardzo mi się podobała :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2/6/2017 o 22:45, mrBEAN napisał:

 

Nieporozumienie to spalanie jeśli faktycznie takie jest.

 

Hmmmm.... nagrody w eko-spalaniu raczej nie wygra, ale coż.... tak ma i tego nie zmienię a raczej nic mu nie dolega.

Podejrzewam, że jakby zrobić testy dla innych aut noPB o podobnej masie i mocy to wyniki mogłby być zbliżone, za wyjątkiem pewnie TSI, której jak widziałem tutaj na forum palą ludziom po 6l/100km jakby tym nie jechać. Choć znowu koledze od wspomnianego lexa 1.4TSI 160KM w scirocco palil po mieście 11-12l :cfaniak2:

 

Poniżej testy na odcinkach 20km z tempomatem.

 

l/100 - km/h

8.6   - 110

9      - 120

10    - 130

10.3 - 140

12    - 150

13.4 - 160

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, bergerac napisał:

kiedy był lifting ? Auto nówka sztuka generalnie, chyba 4 miesiące miało w momencie testu.

 

Specjalnie chwilowe, bo chciałem zobaczyć ile pali przy prędkościach autostradowych - dla mnie jest to niezwykle ważne biorąc pod uwagę mój styl jazdy i sposób użytkowania auta.

 

Generalnie robiłem sobie duże nadzieje po Mazdzie, bo bardzo mi się podobała :ok:

 

po zegarach widze, ze to model Mazda6 2015, a obecnie w salonie i w sprzedazy mozna spotkac Mazda6 2017 ;] zreszta jak masz zdjecie karoserii, to pokaz takie z lusterkiem wstecznym zewnetrznym :hmm:

 

Ma miedzy innymi kolorowy wyswietlacz po lewej stronie ... Nie wiem jaka wersja jezdziles, ale najwyzsza wersja ma teraz kolorowy HUD oraz podgrzewana fajere :oki: Masz inne zdjecia kokpitu ?

 

Ja dzis przejechalem swoim autem z WAW do Nowego Targu i srednia z trasy wyszla mi 7,9 .... Czy to duzo na 2,5 benz AT ?? Nie wiem, sam ocen. Predkosci +20 do KRD 8]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz w temacie Mazdy 6 i dodatkowo 2.5 jak to jest naprawdę z tymi osiągami, do setki obserwuję że to sprawnie się buja i raz miałem okazję ze świateł się brać z tym to nie powiem brał mnie jak chciał do paki. Jak to wygląda w trasie, jaki realny vmax? 

średnie spalanie Wam całkiem ładne wychodzi, dla mnie do zaakceptowania, ja mam średnie 7-8 po Waw, mam ciężką nogę i rano śmigam zawsze S8 gdzie nie marnuję czasu. Dla mnie na plus to szybki automat z tego co widziałem, brak problemów z osprzętem - bez doładowania i eko systemów. Interesuje mnie to auto, natomiast słyszę kolejne opinię o słabym wyciszeniu, ma ktoś porównanie do nowego superba gdzie testowałem i jest naprawdę słabe...? Jak jest z tym prowadzeniem, niska masa powinna pomóc ładnie śmigać po zakrętach, po przesiadce z diesla myślę że taka benzyna powinna dużo mnie podsterowna.

 

Z góry dzięki za jeszcze więcej opinii odnośnie 2.5 192, muszę chyba w końcu wypożyczyć sobie to auto i dokładnie przetestować przed zakupem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kazaa napisał:

Jak juz w temacie Mazdy 6 i dodatkowo 2.5 jak to jest naprawdę z tymi osiągami, do setki obserwuję że to sprawnie się buja i raz miałem okazję ze świateł się brać z tym to nie powiem brał mnie jak chciał do paki. Jak to wygląda w trasie, jaki realny vmax? 

średnie spalanie Wam całkiem ładne wychodzi, dla mnie do zaakceptowania, ja mam średnie 7-8 po Waw, mam ciężką nogę i rano śmigam zawsze S8 gdzie nie marnuję czasu. Dla mnie na plus to szybki automat z tego co widziałem, brak problemów z osprzętem - bez doładowania i eko systemów. Interesuje mnie to auto, natomiast słyszę kolejne opinię o słabym wyciszeniu, ma ktoś porównanie do nowego superba gdzie testowałem i jest naprawdę słabe...? Jak jest z tym prowadzeniem, niska masa powinna pomóc ładnie śmigać po zakrętach, po przesiadce z diesla myślę że taka benzyna powinna dużo mnie podsterowna.

 

Z góry dzięki za jeszcze więcej opinii odnośnie 2.5 192, muszę chyba w końcu wypożyczyć sobie to auto i dokładnie przetestować przed zakupem. 

 

M6 2017 ma poprawione wyciszenie i prowadzenie w zakretach. Cos tam pokombinowali przy elektronice i przenoszeniu momentu miedzy napedzanymi kolami. Musisz o tym poczytac na stronie producenta, ale i sa filmiki na YT obrazujace zmiany.

 

Vmax 230 udalo mi sie osiagnac na "niemieckiej autostradzie" S7 w okolicach Kielc. Z dynamika nie ma problemow, skrzynia jest dla mnie zadowalajaco szybka, do tego magiczny przycisk SPORT trzymajacy silnik na wyzszych niz standardowe obrotach oraz poprawiajacy znacznie szybkosc reakcji na wcisniecie pedalu "gazu".

 

Generalnie auto polecam po mijajacym dzis roku uzytkowania i przejechaniu 33 633 km :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, bardziej interesuje mnie używka z początku produkcji 2013-2014, a tam nie było jeszcze trybu sport, był głośny i jestem ciekaw jak się prowadzi :)

Na autostradzie jak na tą moc super dynamiki nie ma, z miesiąc temu na A4 pogoniłem lewopasmowca w wersji USA, więc też 2.5, powyżej 200 już widać, że dynamika siada. Ale cóż coś za coś, nie ma doładowania więc wydaje mi się to dobrym wyborem pod względem mechaniki, a jak na noPb to mało pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kazaa napisał:

Ok, bardziej interesuje mnie używka z początku produkcji 2013-2014, a tam nie było jeszcze trybu sport, był głośny i jestem ciekaw jak się prowadzi :)

Na autostradzie jak na tą moc super dynamiki nie ma, z miesiąc temu na A4 pogoniłem lewopasmowca w wersji USA, więc też 2.5, powyżej 200 już widać, że dynamika siada. Ale cóż coś za coś, nie ma doładowania więc wydaje mi się to dobrym wyborem pod względem mechaniki, a jak na noPb to mało pali.

 

Akurat mam taką z 2014 do sprzedania. :cfaniak:

Powyżej 200 bez szaleństw. Za to 150-200 łykasz bez probleemu prawie wszystko co się rusza.

Jednak, jezeli jesteś przyzwyczajony do spalania 7-8 diesla i masz ciężką nogę, 2.5 192 nie jest dla Ciebie. chyba, że zaakceptujesz min. 1,5 wyższe koszty paliwa.

I jeszcze jedna rzecz - Mazda 6 raczej nie jest stworzona do szybkiego pokonywania ciasnych zakrętów. Musisz to wiedzieć.

 

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cóż nie pozostaje mi nic jak wypożyczyć sobie na weekend :) dzięki za info

jeżeli masz białą w sedanie to pomyślimy hehe a tak na serio jeszcze chwilę teraz mam inną inwestycję więc temat mi się nie pali, a bravo mało pali, nie psuje się, w miarę przyśpiesza, trochę też szkoda, może zostawię na drugie, zobaczymy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w trasie w czipowanym dieslu klasy D mam od 4,7 do 11,6 w trasie (często na pokładzie ja +200-300kg materiałów do pracy)

 

Przy średniej ponad 160kmh z "niemieckiej  autostrady" jest najwyższy wynik ale i jazda trochę szarpana. W okolicach 140-150 z reguły zamykam się w wynikach 6,5-6,9. Okolice 170-180 to już 8,5-9,5 nawet w zależności od warunków.

 

W najbliższych tygodniach dostanę TB wyższej klasy do testu i TD tego samego modelu to sobie wreszcie zrobię "życiowe" porównanie spalania. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Chorzyn napisał:

W najbliższych tygodniach dostanę TB wyższej klasy do testu i TD tego samego modelu to sobie wreszcie zrobię "życiowe" porównanie spalania. 

 

 

 

TB bardzo zależy od Twojej nogi, w służbowej octavii 1.4 tsi nie schodzę poniżej 10-11/100 ;) dlatego interesuje mnie coś niedoładowanego, spalanie minimalne może będzie wyższe niż w TB, ale cała średnia przy ciężkiej nodze będzie niższa, dlatego mazda 6 2.5 wydaje się optymalnym wyborem w tym wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2/10/2017 o 15:45, kazaa napisał:

Ok, bardziej interesuje mnie używka z początku produkcji 2013-2014, a tam nie było jeszcze trybu sport, był głośny i jestem ciekaw jak się prowadzi :)

Na autostradzie jak na tą moc super dynamiki nie ma, z miesiąc temu na A4 pogoniłem lewopasmowca w wersji USA, więc też 2.5, powyżej 200 już widać, że dynamika siada. Ale cóż coś za coś, nie ma doładowania więc wydaje mi się to dobrym wyborem pod względem mechaniki, a jak na noPb to mało pali.

a jakiej Vmax i dynamiki oczekujesz od 190KM w segmencie D?

 

przeciez to norma ze 220-230 i koniec...

 

a hałąs w 6tce My 2013 - jest jak na ten segment żenujący. nie bez powodu poprawiają to i się tym chwalą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grzees napisał:

Przycisk Info na kierownicy.

Wszelkie próbny nic nie dały. Mówisz o wersji 2017?

Zerwanie zużycia paliwa tez jest nieźle ukryte.

Spalanie z całości wyniosło 6.2.

Powrót z Istebnej przez Koników, Węgierska Górkę i ekspresowka z prędkościami między 110, a 130 km/h dał spalanie 5.2. Szok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, senseikrk napisał:

Wszelkie próbny nic nie dały. Mówisz o wersji 2017?

Zerwanie zużycia paliwa tez jest nieźle ukryte.

Spalanie z całości wyniosło 6.2.

Powrót z Istebnej przez Koników, Węgierska Górkę i ekspresowka z prędkościami między 110, a 130 km/h dał spalanie 5.2. Szok.

 

nie wiem czy w wersji 2017 jest jak we wczesniejszej, ale w wersji 2015 jest jeszcze magiczny kołeczek na gorze po prawej stronie zestawu wskaznikow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.02.2017 o 13:31, senseikrk napisał:

Wszelkie próbny nic nie dały. Mówisz o wersji 2017?

 

Fakt, małe nieporozumienie. Wciskając plastikowe pokrętło od zmiany podświetlenia zegarów przełączasz trip A i trip B. Obok pokrętła wyświetlana jest informacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie ogarnąłem. Tym pokrętłem tez można zmieniać parametry komputera pokładowego? Brakowało mi informacji o średniej prędkości.

 

Mazda świetnie wychodzi na zdjęciach:

 

https://m.facebook.com/prawoimotoryzacja/photos/a.1777004485876080.1073741830.1752392311670631/1850717078504820/?type=3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, senseikrk napisał:

Tego nie ogarnąłem. Tym pokrętłem tez można zmieniać parametry komputera pokładowego? Brakowało mi informacji o średniej prędkości.

To pikuś. Mnie rozwaliło pokrętło do głośności. Radmor style :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.