maro_t Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 54 minuty temu, wujekcybul napisał: Przez chwile zamarłem bo pomyślałem ze z własnej woli zamieniłeś samochód na ten chyba najgorszy kompakt na rynku. No ale jak służbowy to jeździć i już. Ty to lubisz wszystko krytykować Koreańce be, peżot be, japońce drogie. Przesiadź się na Pendolino. A 308 to całkiem fajny kompakt jest: przytulny w środku, w miarę wygodny, z bardzo fajnym - czułym układem kierowniczym. Jedynie trzycylindrowe benzyniaki są takie sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 5 godzin temu, wujekcybul napisał: chyba najgorszy kompakt na rynku Skąd taka opinia? Bardzo przyjemne autko. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Ty to lubisz wszystko krytykować Koreańce be, peżot be, japońce drogie. Przesiadź się na Pendolino. A 308 to całkiem fajny kompakt jest: przytulny w środku, w miarę wygodny, z bardzo fajnym - czułym układem kierowniczym. Jedynie trzycylindrowe benzyniaki są takie sobieNie przekonuje mnie te ich rozwiązanie zegarów i tabletu pośrodku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Skąd taka opinia? Bardzo przyjemne autko. mar00haKierowca, zegary, tablet i te 3cylindriwce. Jeździłem 1.6T przyjemny silnik. Jednak wogole nie czułem jakby kierownica była połączona z kołami. Tablet w zimie nie reagował a gałka była zimna. Może jakbym jeździł dłużej to bym sievprzekonal.Dodatkowo tragiczna obsługa w salonie i oczekiwanie na auto do produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 26 minut temu, wujekcybul napisał: Kierowca, zegary, tablet i te 3cylindriwce. Jeździłem 1.6T przyjemny silnik. Jednak wogole nie czułem jakby kierownica była połączona z kołami. Tablet w zimie nie reagował a gałka była zimna. Może jakbym jeździł dłużej to bym sievprzekonal. Dodatkowo tragiczna obsługa w salonie i oczekiwanie na auto do produkcji. I koła podskakują! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 3 godziny temu, wujekcybul napisał: Kierowca, zegary, tablet i te 3cylindriwce. Jeździłem 1.6T przyjemny silnik. Jednak wogole nie czułem jakby kierownica była połączona z kołami. Tablet w zimie nie reagował a gałka była zimna. Może jakbym jeździł dłużej to bym sievprzekonal. Dodatkowo tragiczna obsługa w salonie i oczekiwanie na auto do produkcji. Mała kierownica jest super. Coraz bardziej ją lubię. Jak wsiadłem do Mazdy po tygodniu jeżdżenia 308, to czułem się jak za kierownicą ciężarówki. Tablet mnie nie boli. Myślałem, że będzie gorzej. Obsługę radia i muzyki prowadzę z kierownicy głównie. A silnik mam diesla. O obsłudze w salonie nic nie wiem, bo się tym nie zajmuję. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 2 godziny temu, mar00ha_ napisał: Mała kierownica jest super. mar00ha mi tez pasuja te mikro kierowniczki w pelgotach- wreszcie cale zegary widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 12 godzin temu, maro_t napisał: Ależ się brandzlujecie tym chwilowym spalaniem. Przecież przy dowolnej prędkości wystarczy zdjąć nogę z gazu, żeby auto przestało na chwilę spalać paliwo. Mogę wam we Fiacie zrobić fotę z prędkością 160km/h i zużyciem 2l/100km, albo 25l/100km bo taki przedział mi obsługuje komputer Przecież w obu przypadkach tak robiłem fotkę, żeby jak najbardziej stabilny wynik uzyskać. Na płaskim, tempomat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 13 godzin temu, maro_t napisał: Ależ się brandzlujecie tym chwilowym spalaniem. Przecież przy dowolnej prędkości wystarczy zdjąć nogę z gazu, żeby auto przestało na chwilę spalać paliwo. Mogę wam we Fiacie zrobić fotę z prędkością 160km/h i zużyciem 2l/100km, albo 25l/100km bo taki przedział mi obsługuje komputer Jak dla mnie dobry pomiar. Na tempomacie. Tez tak robie zeby sobie porownac miedzy samochodami. Niby jak to lepiej zrobic zeby na szybko bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Na szybko to można hotdoga zjeść na Orlenie. Co nam pokazuje taki pomiar chwilowego spalania? Wniosków nie wyciągniesz żadnych bo w zależności od warunków atmosferycznych lub nachylenia terenu wyniki mogą różnić się znacznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 35 minut temu, grzees napisał: Na szybko to można hotdoga zjeść na Orlenie. Co nam pokazuje taki pomiar chwilowego spalania? Wniosków nie wyciągniesz żadnych bo w zależności od warunków atmosferycznych lub nachylenia terenu wyniki mogą różnić się znacznie. na pewno mierzyl mazde pod gorke a opla z gorki zeby wyszlo korzystniej. Jezeli wlaczysz tempomat jest plasko i chwilowe przestaje sie zmieniac to masz wtedy stabilne w miare warunki. Jezeli jestes w pelni sprawny to chyba poczujesz a moze nawet zauwazysz ze jest pod gorke albo z gorki. Precyzja w sam raz zeby sobie jakis poglad wyrobic na temat spalania. To nie laboratorium tylko AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 8 godzin temu, johnson napisał: Jak dla mnie dobry pomiar. Na tempomacie. Tez tak robie zeby sobie porownac miedzy samochodami. Niby jak to lepiej zrobic zeby na szybko bylo tempomat czy nie, przy takiej prędkości lekki podmuch wiatru i spalanie chwilowe może się bardzo różnić. Takie zdjecia chwilowego spalania nic nie mówią o spalaniu danego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Dnia 25.01.2017 o 11:03, maro_t napisał: Ty to lubisz wszystko krytykować Koreańce be, peżot be, japońce drogie. Przesiadź się na Pendolino. A 308 to całkiem fajny kompakt jest: przytulny w środku, w miarę wygodny, z bardzo fajnym - czułym układem kierowniczym. Jedynie trzycylindrowe benzyniaki są takie sobie 3. cylindrowce akurat wszędzie chwalą. Jechalem Citroenem z tym 1.2T to specjalnych wibracji nie powodował, dźwięk miał raczej typowy dla cylindrowego kastrata. Za to skrzynia, z którą to spięli to jakaś masakryczna kaszana. Może w Pugu jest lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 11 godzin temu, maro_t napisał: tempomat czy nie, przy takiej prędkości lekki podmuch wiatru i spalanie chwilowe może się bardzo różnić. Takie zdjecia chwilowego spalania nic nie mówią o spalaniu danego auta Kurcze, a jak są testy wg producentów to wszyscy narzekają, że do bani. A tam taka Mazda pewnie pali 5l/100km w trasie i z 7l/100km w mieście. Tutaj test drogowy. Też źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 38 minut temu, bartekm napisał: Kurcze, a jak są testy wg producentów to wszyscy narzekają, że do bani. A tam taka Mazda pewnie pali 5l/100km w trasie i z 7l/100km w mieście. Tutaj test drogowy. Też źle testy producentów przynajmniej są robione w warunkach, w których określony i znany jest każdy najdrobniejszy szczegół, łącznie z ciśnieniem atmosferycznym czy temperaturą. Dlatego są całkiem dobre, są jakąś miarą odniesienia i są porównywalne. To, ze większości ludzi auta palą więcej, to nie wina testów tylko kierowców i warunków, w których się poruszają. Ja jakoś w żadnym aucie nie miałem problemów, żeby osiągać katalogowe spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 3. cylindrowce akurat wszędzie chwalą. Jechalem Citroenem z tym 1.2T to specjalnych wibracji nie powodował, dźwięk miał raczej typowy dla cylindrowego kastrata. Za to skrzynia, z którą to spięli to jakaś masakryczna kaszana. Może w Pugu jest lepsza Co jest nie halo z tą skrzynią?Jechales wersja z 5 czy 6b? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 8 godzin temu, Maciej__ napisał: Co jest nie halo z tą skrzynią? Jechales wersja z 5 czy 6b? 5b c3 picasso. Biegi wchodzily ciut, ciut lepij niż w CC900. Może to C3 jest jakieś specyficzne, a w innych modelach jest lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 3 minuty temu, bartekm napisał: 5b c3 picasso. Biegi wchodzily ciut, ciut lepij niż w CC900. Może to C3 jest jakieś specyficzne, a w innych modelach jest lepiej Aaaa OK, chodzi o precyzje, a nie zestopniowanie Skrziyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Dnia 2017-01-26 o 08:02, johnson napisał: na pewno mierzyl mazde pod gorke a opla z gorki zeby wyszlo korzystniej. Jezeli wlaczysz tempomat jest plasko i chwilowe przestaje sie zmieniac to masz wtedy stabilne w miare warunki. Jezeli jestes w pelni sprawny to chyba poczujesz a moze nawet zauwazysz ze jest pod gorke albo z gorki. Precyzja w sam raz zeby sobie jakis poglad wyrobic na temat spalania. To nie laboratorium tylko AK No i mylisz się w kwestii stabilnych warunków. Codziennie pokonuję tę samą trasę (około 170 km) na tempomacie, włączone mam chwilowe spalanie i wyniki w zależności od dnia na tym samym odcinku potrafią się różnić o 3 l/100km w zależności od warunków pogodowych (deszcz, wiatr, zalegająca woda i śnieg na jezdni). Jeśli uważasz to za laboratoryjne wyniki to współczuję spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Dnia 1/22/2017 o 13:19, Rado_ napisał: Od razu widac, ze jezdzisz dizlem, to ciezko Ci zaakceptowqc takie spalanie w benzynie. Przy 160 to nawet kompakt spali powyzej 10 l. Przy 160 to Toyota 1.4 97KM mi pali ze 12-13l.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Dnia 23.01.2017 o 09:20, elciapek napisał: Widzisz a nie grzmisz Astra GTC 1.6T 210KM Test na autostradzie z tempomatem Nieporozumienie to spalanie jeśli faktycznie takie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Dnia Wednesday, January 25, 2017 o 21:44, Fili_P napisał: mi tez pasuja te mikro kierowniczki w pelgotach- wreszcie cale zegary widze W 3008 moim zdaniem jest aż za mała. W sobotę odbieram mazdę 6 na testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Dnia 17.01.2017 o 00:22, mar00ha_ napisał: Trochę lepiej jest. Zwłaszcza z automatem. Generalnie, jako posiadacz Mazdy 6, się z Tobą zgadzam. Zwłaszcza w kwestii prowadzenia w zakrętach - Golfem te same zakręty robiłem o połowę szybciej z jedną ręką na kierownicy. Moją Mazdę uwielbiam głównie za wygląd, 8 do setki, szybką skrzynię i brawurowy kick-down (się nie pieści, tylko od razu parę biegów w dół i na czerwone). mar00ha potwierdzam ... M6 2017 ma cos elektronicznie pogmerane, co zmniejsza przechyly w szybko pokonywanych zakretach. Jest lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Dnia 19.01.2017 o 22:22, bergerac napisał: no to zakończyłem przygodę z Mazdą. Dla mnie takie kobiece auto, nie jest złe, ale mi nie podeszło. Na pewno słabo się nadaje na autostrady. Nie dość, że strasznie dużo pali przy wyższych prędkościach (zdjęcia), to jest jeszcze podatne na podmuchy wiatru - mocno czuć: Nie cytujemy zdjęć testowales model przedliftowy. Poza tym pokaz srednie spalanie a nie chwilowe. Ja moge Ci pokazac spalania rzedu 6,6 l z Nowego Targu do Krakowa, Zakopianka, gdzie polowa w korku a polowa z predkosciami rzedu 130-140. Silnik 2,5 AT 192 KM ... Tylko to nic nie wniesie do dyskusji ani nie przekona Ciebie do tego, co napisal Mar00ha_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Dnia 24.01.2017 o 09:09, xkowal napisał: Wracając do spalania szóstki. Mój aktualny raport ze spalania 2.5 192 KM Największy minus: - hamulce - 2 razy wymieniane tarcze z klockami (w ramach gwarancji) przy 30kkm i ok 60 kkm. Na plus: + wygląd + silnik + serwis (przykład: przy 78kkm zgłosiłem że zaczyna sie wycierać kierownica -> WYMIENILI kierownice) o, to widze, ze moje 8,3 z ostatnich 13 000 km jest po prostu NORMALNE. @mar00ha_ u mnie spalanie w 2,5 AT jest nizsze niz w poprzedniej 2,0 DISI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 W sobotę odbiera 6 na testy, także sam się przekonam ile ten samochód faktycznie pali i co jest wart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 5 godzin temu, TOMMY_B napisał: testowales model przedliftowy. Poza tym pokaz srednie spalanie a nie chwilowe. Ja moge Ci pokazac spalania rzedu 6,6 l z Nowego Targu do Krakowa, Zakopianka, gdzie polowa w korku a polowa z predkosciami rzedu 130-140. Silnik 2,5 AT 192 KM ... Tylko to nic nie wniesie do dyskusji ani nie przekona Ciebie do tego, co napisal Mar00ha_ kiedy był lifting ? Auto nówka sztuka generalnie, chyba 4 miesiące miało w momencie testu. Specjalnie chwilowe, bo chciałem zobaczyć ile pali przy prędkościach autostradowych - dla mnie jest to niezwykle ważne biorąc pod uwagę mój styl jazdy i sposób użytkowania auta. Generalnie robiłem sobie duże nadzieje po Mazdzie, bo bardzo mi się podobała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Dnia 2/6/2017 o 22:45, mrBEAN napisał: Nieporozumienie to spalanie jeśli faktycznie takie jest. Hmmmm.... nagrody w eko-spalaniu raczej nie wygra, ale coż.... tak ma i tego nie zmienię a raczej nic mu nie dolega. Podejrzewam, że jakby zrobić testy dla innych aut noPB o podobnej masie i mocy to wyniki mogłby być zbliżone, za wyjątkiem pewnie TSI, której jak widziałem tutaj na forum palą ludziom po 6l/100km jakby tym nie jechać. Choć znowu koledze od wspomnianego lexa 1.4TSI 160KM w scirocco palil po mieście 11-12l Poniżej testy na odcinkach 20km z tempomatem. l/100 - km/h 8.6 - 110 9 - 120 10 - 130 10.3 - 140 12 - 150 13.4 - 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Ja od 1.6T nie oczekuję niskiego spalania. Zresztą, niskie i szerokie kapcie nie pomagają. Zakładałem 10l/100km, i to się sprawdza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 16 godzin temu, bergerac napisał: kiedy był lifting ? Auto nówka sztuka generalnie, chyba 4 miesiące miało w momencie testu. Specjalnie chwilowe, bo chciałem zobaczyć ile pali przy prędkościach autostradowych - dla mnie jest to niezwykle ważne biorąc pod uwagę mój styl jazdy i sposób użytkowania auta. Generalnie robiłem sobie duże nadzieje po Mazdzie, bo bardzo mi się podobała po zegarach widze, ze to model Mazda6 2015, a obecnie w salonie i w sprzedazy mozna spotkac Mazda6 2017 zreszta jak masz zdjecie karoserii, to pokaz takie z lusterkiem wstecznym zewnetrznym Ma miedzy innymi kolorowy wyswietlacz po lewej stronie ... Nie wiem jaka wersja jezdziles, ale najwyzsza wersja ma teraz kolorowy HUD oraz podgrzewana fajere Masz inne zdjecia kokpitu ? Ja dzis przejechalem swoim autem z WAW do Nowego Targu i srednia z trasy wyszla mi 7,9 .... Czy to duzo na 2,5 benz AT ?? Nie wiem, sam ocen. Predkosci +20 do KRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 Jak juz w temacie Mazdy 6 i dodatkowo 2.5 jak to jest naprawdę z tymi osiągami, do setki obserwuję że to sprawnie się buja i raz miałem okazję ze świateł się brać z tym to nie powiem brał mnie jak chciał do paki. Jak to wygląda w trasie, jaki realny vmax? średnie spalanie Wam całkiem ładne wychodzi, dla mnie do zaakceptowania, ja mam średnie 7-8 po Waw, mam ciężką nogę i rano śmigam zawsze S8 gdzie nie marnuję czasu. Dla mnie na plus to szybki automat z tego co widziałem, brak problemów z osprzętem - bez doładowania i eko systemów. Interesuje mnie to auto, natomiast słyszę kolejne opinię o słabym wyciszeniu, ma ktoś porównanie do nowego superba gdzie testowałem i jest naprawdę słabe...? Jak jest z tym prowadzeniem, niska masa powinna pomóc ładnie śmigać po zakrętach, po przesiadce z diesla myślę że taka benzyna powinna dużo mnie podsterowna. Z góry dzięki za jeszcze więcej opinii odnośnie 2.5 192, muszę chyba w końcu wypożyczyć sobie to auto i dokładnie przetestować przed zakupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 3 godziny temu, kazaa napisał: Jak juz w temacie Mazdy 6 i dodatkowo 2.5 jak to jest naprawdę z tymi osiągami, do setki obserwuję że to sprawnie się buja i raz miałem okazję ze świateł się brać z tym to nie powiem brał mnie jak chciał do paki. Jak to wygląda w trasie, jaki realny vmax? średnie spalanie Wam całkiem ładne wychodzi, dla mnie do zaakceptowania, ja mam średnie 7-8 po Waw, mam ciężką nogę i rano śmigam zawsze S8 gdzie nie marnuję czasu. Dla mnie na plus to szybki automat z tego co widziałem, brak problemów z osprzętem - bez doładowania i eko systemów. Interesuje mnie to auto, natomiast słyszę kolejne opinię o słabym wyciszeniu, ma ktoś porównanie do nowego superba gdzie testowałem i jest naprawdę słabe...? Jak jest z tym prowadzeniem, niska masa powinna pomóc ładnie śmigać po zakrętach, po przesiadce z diesla myślę że taka benzyna powinna dużo mnie podsterowna. Z góry dzięki za jeszcze więcej opinii odnośnie 2.5 192, muszę chyba w końcu wypożyczyć sobie to auto i dokładnie przetestować przed zakupem. M6 2017 ma poprawione wyciszenie i prowadzenie w zakretach. Cos tam pokombinowali przy elektronice i przenoszeniu momentu miedzy napedzanymi kolami. Musisz o tym poczytac na stronie producenta, ale i sa filmiki na YT obrazujace zmiany. Vmax 230 udalo mi sie osiagnac na "niemieckiej autostradzie" S7 w okolicach Kielc. Z dynamika nie ma problemow, skrzynia jest dla mnie zadowalajaco szybka, do tego magiczny przycisk SPORT trzymajacy silnik na wyzszych niz standardowe obrotach oraz poprawiajacy znacznie szybkosc reakcji na wcisniecie pedalu "gazu". Generalnie auto polecam po mijajacym dzis roku uzytkowania i przejechaniu 33 633 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 Ok, bardziej interesuje mnie używka z początku produkcji 2013-2014, a tam nie było jeszcze trybu sport, był głośny i jestem ciekaw jak się prowadzi Na autostradzie jak na tą moc super dynamiki nie ma, z miesiąc temu na A4 pogoniłem lewopasmowca w wersji USA, więc też 2.5, powyżej 200 już widać, że dynamika siada. Ale cóż coś za coś, nie ma doładowania więc wydaje mi się to dobrym wyborem pod względem mechaniki, a jak na noPb to mało pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 Moze ten nowszy szybszy. Poprzedni nie dal rady z legendem 205 km i 4 biegowym automatem. To jest prawie 2t klocek. Takze te 190 km to jakies niedokarmione. Moze to przez pojemnosc bo legend ma litr wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 3 godziny temu, kazaa napisał: Ok, bardziej interesuje mnie używka z początku produkcji 2013-2014, a tam nie było jeszcze trybu sport, był głośny i jestem ciekaw jak się prowadzi Na autostradzie jak na tą moc super dynamiki nie ma, z miesiąc temu na A4 pogoniłem lewopasmowca w wersji USA, więc też 2.5, powyżej 200 już widać, że dynamika siada. Ale cóż coś za coś, nie ma doładowania więc wydaje mi się to dobrym wyborem pod względem mechaniki, a jak na noPb to mało pali. Akurat mam taką z 2014 do sprzedania. Powyżej 200 bez szaleństw. Za to 150-200 łykasz bez probleemu prawie wszystko co się rusza. Jednak, jezeli jesteś przyzwyczajony do spalania 7-8 diesla i masz ciężką nogę, 2.5 192 nie jest dla Ciebie. chyba, że zaakceptujesz min. 1,5 wyższe koszty paliwa. I jeszcze jedna rzecz - Mazda 6 raczej nie jest stworzona do szybkiego pokonywania ciasnych zakrętów. Musisz to wiedzieć. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 cóż nie pozostaje mi nic jak wypożyczyć sobie na weekend dzięki za info jeżeli masz białą w sedanie to pomyślimy hehe a tak na serio jeszcze chwilę teraz mam inną inwestycję więc temat mi się nie pali, a bravo mało pali, nie psuje się, w miarę przyśpiesza, trochę też szkoda, może zostawię na drugie, zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 My 2017 podobno wiele elementów ma poprawionych, a w szczególności wygłuszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 10 godzin temu, kazaa napisał: jeżeli masz białą w sedanie to pomyślimy Biała kombi. Ładniejsza! mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Ja w trasie w czipowanym dieslu klasy D mam od 4,7 do 11,6 w trasie (często na pokładzie ja +200-300kg materiałów do pracy) Przy średniej ponad 160kmh z "niemieckiej autostrady" jest najwyższy wynik ale i jazda trochę szarpana. W okolicach 140-150 z reguły zamykam się w wynikach 6,5-6,9. Okolice 170-180 to już 8,5-9,5 nawet w zależności od warunków. W najbliższych tygodniach dostanę TB wyższej klasy do testu i TD tego samego modelu to sobie wreszcie zrobię "życiowe" porównanie spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 2 godziny temu, Chorzyn napisał: W najbliższych tygodniach dostanę TB wyższej klasy do testu i TD tego samego modelu to sobie wreszcie zrobię "życiowe" porównanie spalania. TB bardzo zależy od Twojej nogi, w służbowej octavii 1.4 tsi nie schodzę poniżej 10-11/100 dlatego interesuje mnie coś niedoładowanego, spalanie minimalne może będzie wyższe niż w TB, ale cała średnia przy ciężkiej nodze będzie niższa, dlatego mazda 6 2.5 wydaje się optymalnym wyborem w tym wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Pierwsza trasa zaliczona i spalanie 5.7l/100km. Pojeździlem po mieście o skrzydło spalanie do 6.6. Silnik 2.0 165 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 1 godzinę temu, senseikrk napisał: Pierwsza trasa zaliczona i spalanie 5.7l/100km. Pojeździlem po mieście o skrzydło spalanie do 6.6. Silnik 2.0 165 km. Ale Ty jezdzisz zgodnie z przepisami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Jutro jadę na narty, także zobaczymy jak będzie przy prędkościach ok 120km/h. Ojciec zrobił trasę i średnia 6.1. Ktoś poradzi jak włączyć komputer pokładowy w tripB i gdzie można sprawdzić średnia prędkość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 Dnia 11.02.2017 o 19:41, senseikrk napisał: Ktoś poradzi jak włączyć komputer pokładowy w tripB i gdzie można sprawdzić średnia prędkość? Przycisk Info na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 Dnia 2/10/2017 o 15:45, kazaa napisał: Ok, bardziej interesuje mnie używka z początku produkcji 2013-2014, a tam nie było jeszcze trybu sport, był głośny i jestem ciekaw jak się prowadzi Na autostradzie jak na tą moc super dynamiki nie ma, z miesiąc temu na A4 pogoniłem lewopasmowca w wersji USA, więc też 2.5, powyżej 200 już widać, że dynamika siada. Ale cóż coś za coś, nie ma doładowania więc wydaje mi się to dobrym wyborem pod względem mechaniki, a jak na noPb to mało pali. a jakiej Vmax i dynamiki oczekujesz od 190KM w segmencie D? przeciez to norma ze 220-230 i koniec... a hałąs w 6tce My 2013 - jest jak na ten segment żenujący. nie bez powodu poprawiają to i się tym chwalą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 2 godziny temu, grzees napisał: Przycisk Info na kierownicy. Wszelkie próbny nic nie dały. Mówisz o wersji 2017? Zerwanie zużycia paliwa tez jest nieźle ukryte. Spalanie z całości wyniosło 6.2. Powrót z Istebnej przez Koników, Węgierska Górkę i ekspresowka z prędkościami między 110, a 130 km/h dał spalanie 5.2. Szok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 10 minut temu, senseikrk napisał: Wszelkie próbny nic nie dały. Mówisz o wersji 2017? Zerwanie zużycia paliwa tez jest nieźle ukryte. Spalanie z całości wyniosło 6.2. Powrót z Istebnej przez Koników, Węgierska Górkę i ekspresowka z prędkościami między 110, a 130 km/h dał spalanie 5.2. Szok. nie wiem czy w wersji 2017 jest jak we wczesniejszej, ale w wersji 2015 jest jeszcze magiczny kołeczek na gorze po prawej stronie zestawu wskaznikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 Dnia 13.02.2017 o 13:31, senseikrk napisał: Wszelkie próbny nic nie dały. Mówisz o wersji 2017? Fakt, małe nieporozumienie. Wciskając plastikowe pokrętło od zmiany podświetlenia zegarów przełączasz trip A i trip B. Obok pokrętła wyświetlana jest informacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 Tego nie ogarnąłem. Tym pokrętłem tez można zmieniać parametry komputera pokładowego? Brakowało mi informacji o średniej prędkości. Mazda świetnie wychodzi na zdjęciach: https://m.facebook.com/prawoimotoryzacja/photos/a.1777004485876080.1073741830.1752392311670631/1850717078504820/?type=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 1 godzinę temu, senseikrk napisał: Tego nie ogarnąłem. Tym pokrętłem tez można zmieniać parametry komputera pokładowego? Brakowało mi informacji o średniej prędkości. To pikuś. Mnie rozwaliło pokrętło do głośności. Radmor style Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.