Skocz do zawartości

Mazda 6


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, matkm napisał:

"....Zdecydowałem teraz wziąć Mazdę na weekend, żeby pojeździć i wyrobić sobie zdanie ..."

Cześć.

Jak to zrobić ??wypożyczyć auto od  Dealera na weekend??to jest możliwe w Polsce??

 

Pozdr.

Akurat ją kupiłem do firmy, ale tak można się tak dogadać z dealerem. Ale jak to w życiu - nie każdy i nie wszędzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, senseikrk napisał:

Dobre audio Bose

 

Niestety, ale audio od Bose w Maździe jest do niczego.I gdyby trzeba było dno niego specjalnie dopłacać, w życiu bym nie zapłacił za takie dziadostwo.

 

 

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.02.2017 o 11:29, jimbo22 napisał:

a jakiej Vmax i dynamiki oczekujesz od 190KM w segmencie D?

 

przeciez to norma ze 220-230 i koniec...

 

a hałąs w 6tce My 2013 - jest jak na ten segment żenujący. nie bez powodu poprawiają to i się tym chwalą.

 

trochę większej, tyle leci octa 3 1.4 tsi 140ps

 

Co do hałasu, ktoś porównywał do nowego superba 3, który jest naprawdę głośny.. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kazaa napisał:

 

trochę większej, tyle leci octa 3 1.4 tsi 140ps

 

Co do hałasu, ktoś porównywał do nowego superba 3, który jest naprawdę głośny.. ?

nie uwierzę że 140 konny piardek leci >215... az przeszukalem YT. są filmiki gdzie wersja 150 KM dobija do okolic 220 licznikowo! czyli w rzeczywistosci <210. i to by się zgadzało...

zresztą jazda Mazdą 6 fizycznie boli >160 km/h przez hałas, takze pomijalna kwestia czy poleci 200 czy 240 :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, jimbo22 napisał:

nie uwierzę że 140 konny piardek leci >215... az przeszukalem YT. są filmiki gdzie wersja 150 KM dobija do okolic 220 licznikowo! czyli w rzeczywistosci <210. i to by się zgadzało...

zresztą jazda Mazdą 6 fizycznie boli >160 km/h przez hałas, takze pomijalna kwestia czy poleci 200 czy 240 :)
 

 

wiem najlepsze autka to hybrydowe leksusy :) jakoś lecę mazdą 160 i mnie fizycznie nic nie mobili...może duchowo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Marcin79 napisał:

 

wiem najlepsze autka to hybrydowe leksusy :) jakoś lecę mazdą 160 i mnie fizycznie nic nie mobili...może duchowo 

absolutnie nie najlepsze... od ręki 10 wad wymienię... ale - fakt...wygłuszone jakies 17 razy lepiej, nawet pomimo różnicy w segmencie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 22.02.2017 o 16:18, jimbo22 napisał:

nie uwierzę że 140 konny piardek leci >215... az przeszukalem YT. są filmiki gdzie wersja 150 KM dobija do okolic 220 licznikowo! czyli w rzeczywistosci <210. i to by się zgadzało...
 

też nie wierzyłem, że kogut 140PS tyle poleci, ale po 120kkm daje radę :)

w kurze przy 180 nie słychać własnych myśli, to samo w superbie 3 2.0 tsi, mam nadzieję, że w maździe nie jest gorzej

 

images001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grzees napisał:

lepiej niestety też nie jest, ale jak zainwestujesz parę pln w maty wygłuszające i uszczelki od chinola to ponoć jest poprawa ;]

Jakie uszczelki? I tu pytam powaznie co masz upychac na juz istniejace? Pozniej sie drzwi nie beda domykac. Wlasnie w kompaktach najgorszy jest szum od uszczelek szyb i drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kazaa napisał:

też nie wierzyłem, że kogut 140PS tyle poleci, ale po 120kkm daje radę :)

w kurze przy 180 nie słychać własnych myśli, to samo w superbie 3 2.0 tsi, mam nadzieję, że w maździe nie jest gorzej

 

 

Czyli w praktyce pewnie 210.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.03.2017 o 10:24, wujekcybul napisał:

Jakie uszczelki? I tu pytam powaznie co masz upychac na juz istniejace? Pozniej sie drzwi nie beda domykac. Wlasnie w kompaktach najgorszy jest szum od uszczelek szyb i drzwi.

Niestety M6 trapi efekt uchylonej szyby, użytkownicy kombinują naklejając dodatkowe uszczelki na drzwiach w miejscach, w których szczelina może być powodem generowania hałasu. Oczywiście klejone są w miejscach, gdzie fabrycznie nie zostały przewidziane.

Oto przykładowy komplet uszczelek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w trasie w czipowanym dieslu klasy D mam od 4,7 do 11,6 w trasie (często na pokładzie ja +200-300kg materiałów do pracy)
 
Przy średniej ponad 160kmh z "niemieckiej  autostrady" jest najwyższy wynik ale i jazda trochę szarpana. W okolicach 140-150 z reguły zamykam się w wynikach 6,5-6,9. Okolice 170-180 to już 8,5-9,5 nawet w zależności od warunków.
 
W najbliższych tygodniach dostanę TB wyższej klasy do testu i TD tego samego modelu to sobie wreszcie zrobię "życiowe" porównanie spalania. 
 
 


Kolega ma octavie rs 2.0 170KM zchipowana na 210KM i srednie spalanie z autostrady przy 190-200km/h ma w okolicach 10-12l w zaleznosci od warunkow pogodowych. Po miescie w 7 sie zamyka.

Go Hard or Go Home

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, grzees napisał:

Niestety M6 trapi efekt uchylonej szyby, użytkownicy kombinują naklejając dodatkowe uszczelki na drzwiach w miejscach, w których szczelina może być powodem generowania hałasu. Oczywiście klejone są w miejscach, gdzie fabrycznie nie zostały przewidziane.

Oto przykładowy komplet uszczelek

Az nieprawdopodobne auto za 140k a tu uszczelek brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.03.2017 o 10:24, wujekcybul napisał:

Czyli w praktyce pewnie 210.

 

na gps 220

 

przerażacie mnie z tym wyciszeniem mazdy 6, muszę wypożyczyć i się przejechać po s8, inaczej się nie dowiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.03.2017 o 19:37, slawek_l_83 napisał:

 


Kolega ma octavie rs 2.0 170KM zchipowana na 210KM i srednie spalanie z autostrady przy 190-200km/h ma w okolicach 10-12l w zaleznosci od warunkow pogodowych. Po miescie w 7 sie zamyka.

Go Hard or Go Home
 

 

 

diesel czy benzyna?

mi pełny bak w octavii 1.4 tsi starczył Wrocław - Waw i na oparach przyjechałem ;) w mieście mam 12/100, a prywatny klekot 220PS to pali max 7-8 średnio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kazaa napisał:

 

diesel czy benzyna?

mi pełny bak w octavii 1.4 tsi starczył Wrocław - Waw i na oparach przyjechałem ;) w mieście mam 12/100, a prywatny klekot 220PS to pali max 7-8 średnio

 

Diesel :)

I o dziwo przebieg ponad 230kkm wg licznika i wszystko oryginalne (turbo, wtryski, sprzęgło, dwumasa) ale sam ściągał z DE i zapłacił ponad 10kzł więcej w owym czasie niż perełki z allegro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kazaa napisał:

przerażacie mnie z tym wyciszeniem mazdy 6, muszę wypożyczyć i się przejechać po s8, inaczej się nie dowiem 

 

Zapomniałem napisać, że kolega wujka ma Passata 2.0TDI 140KM oraz Mazde 6 2.0 165KM benzyna on lubi jeździć z przyczepą kempingową do Chorwacji i innych pięknych krajów.

Passat jak wujaszek z nim jechał z przyczepą się rozpędzał pod górki, w tamtym roku byli Mazdą mówił, że ostatni raz nią jadą bo jazda z ładunkiem to udręka - nie jedzie a pod górki to trzeba żyłowac pod 5-6krpm aby jechała do tego paliła jak smok ponad 12l/100km gdzie Passat potrafił się w 7-8l zamknąć.

Z tego co wiem Mazda skreślona i chyba pójdzie na sprzedaż..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.03.2017 o 08:21, slawek_l_83 napisał:

 

Diesel :)

I o dziwo przebieg ponad 230kkm wg licznika i wszystko oryginalne (turbo, wtryski, sprzęgło, dwumasa) ale sam ściągał z DE i zapłacił ponad 10kzł więcej w owym czasie niż perełki z allegro...

 

ee to tutaj mówimy o benzynach, żaden wyczyn ani ze spalaniem ani z trwałością :) mój ma ponad 60 kkm na wirusie ~220ps, a teraz dobijam do 210kkm przy dynamicznej jeździe 80% miasto, wszystkie graty również ori :)

 

 

Cytuj

Passat jak wujaszek z nim jechał z przyczepą się rozpędzał pod górki, w tamtym roku byli Mazdą mówił, że ostatni raz nią jadą bo jazda z ładunkiem to udręka - nie jedzie a pod górki to trzeba żyłowac pod 5-6krpm aby jechała do tego paliła jak smok ponad 12l/100km gdzie Passat potrafił się w 7-8l zamknąć.

 

no cóż do takiej jazdy to źle wybrał i nie ma co się dziwić, do przyczepy zawsze najlepszy będzie klekot (moment obr), wolnossak 2.0 to jest dobry do kościoła, ale nie do ciągnięcia kempingu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.03.2017 o 09:53, kazaa napisał:

 

ee to tutaj mówimy o benzynach, żaden wyczyn ani ze spalaniem ani z trwałością :) mój ma ponad 60 kkm na wirusie ~220ps, a teraz dobijam do 210kkm przy dynamicznej jeździe 80% miasto, wszystkie graty również ori :)

 

 

Żaden wyczyn dla realnego przebiegu ale na forum Octavii to co 3-4 osoba ma powymieniane T, dwumase koło 150kkm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, slawek_l_83 napisał:

 

Żaden wyczyn dla realnego przebiegu ale na forum Octavii to co 3-4 osoba ma powymieniane T, dwumase koło 150kkm :)

 

ok ale jaki koszt jest tej dwumasy ? bo normalny człowiek to 150 zrobi z 6 lat...a jak ktoś robi z 3 lata to znaczy, że autem zarabia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Marcin79 napisał:

 

ok ale jaki koszt jest tej dwumasy ? bo normalny człowiek to 150 zrobi z 6 lat...a jak ktoś robi z 3 lata to znaczy, że autem zarabia

 

Jak auto ma zarabiać to bierze się nowy samochód, a jak dla siebie to się szuka używki ale dając np. za auto 20kzł a później masz władować za T i dwumase z 5-6kzł to ludzie nie mają takiej kasy bo wszystko dali w samochód...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.03.2017 o 08:26, slawek_l_83 napisał:

 

Zapomniałem napisać, że kolega wujka ma Passata 2.0TDI 140KM oraz Mazde 6 2.0 165KM benzyna on lubi jeździć z przyczepą kempingową do Chorwacji i innych pięknych krajów.

Passat jak wujaszek z nim jechał z przyczepą się rozpędzał pod górki, w tamtym roku byli Mazdą mówił, że ostatni raz nią jadą bo jazda z ładunkiem to udręka - nie jedzie a pod górki to trzeba żyłowac pod 5-6krpm aby jechała do tego paliła jak smok ponad 12l/100km gdzie Passat potrafił się w 7-8l zamknąć.

Z tego co wiem Mazda skreślona i chyba pójdzie na sprzedaż..

 

bo do ciągnięcia przyczep to benzyna się nie nadaje...tylko turbodiesel. Nawet kia sportage 115 ps diesel lepiej przyczepę pociągnie od takiej mazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.