Skocz do zawartości

1.4 T - pisk po dłuższej jeżdzie


franki

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, franki napisał:

Pasek ściągnięty, wszystkie rolki kręcą gładko bez oporów.. Ki czort?

 

To dobrze.

 

Teraz poświęcić 35 zł na nowy pasek. Jak coś się ma zepsuć to pewnie wkrótce da o sobie znać.

 

Co jakiś czas zerkałbym na pompę wody, a dokładnie pod nią. Na zimnym silniku. Statystycznie często padają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, franki napisał:

Taki podobno super silnik, taki chwalony a tu 56kkm i takie rzeczy :ogien:

 

Pompa wody zaczyna przeciekać w tych silnikach?

Zmieniałem 6 tygodni temu. 53 tyś km. Rozciekła się na uszczelniaczu wirnika.

Pompa 500, robota 200. Moje ceny to najwyższe z możliwych.

 

Jak poszperasz w necie, to okazuje się to popularną usterką.

 

Pompa na pasku akcesoriów, także IMHO można przeciągać z naprawą...

 

Niemniej zaczyna się od najprostszych rzeczy. Pierwszy w kolejce pasek.

 

A przypomniało mi się. Była taka popularna usterka w stilo: rozwulkanizowywało się pasowe koło napędowe akcesoriów na wale korbowym. Też piszczało podobnie do padającej pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, franki napisał:

Taki podobno super silnik, taki chwalony a tu 56kkm i takie rzeczy :ogien:

 

Pompa wody zaczyna przeciekać w tych silnikach?

Nie rób dramatu, jakie rzeczy? Że pasek piszczy? To ma być zaprzeczenie tego, że silnik jest udany ?:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.01.2017 o 20:12, franki napisał:

Zauważyłem że po dłuższej jeździe ( ok 100 km)  słychać pisk z okolic paska klinowego tylko ciężko zlokalizować dokładnie miejsce. Na któtkich dystansach nic nie słychać. Co to może być?

Spróbuj zrobić następującą rzecz - gdy piszczy odkręć powoli korek od zbiornika płynu chłodzącego tak by uszło ciśnienie (oczywiście z zachowaniem ostrożności byś się nie poparzył. Jeśli przestanie piszczeć to stawiał bym na uszczelnienie pompy cieczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, lessero napisał:

 

To dobrze.

 

Teraz poświęcić 35 zł na nowy pasek. Jak coś się ma zepsuć to pewnie wkrótce da o sobie znać.

 

Co jakiś czas zerkałbym na pompę wody, a dokładnie pod nią. Na zimnym silniku. Statystycznie często padają.

W mojej Merivie 1,4 też była wymieniana przy ok.80kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.