franki Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Zauważyłem że po dłuższej jeździe ( ok 100 km) słychać pisk z okolic paska klinowego tylko ciężko zlokalizować dokładnie miejsce. Na któtkich dystansach nic nie słychać. Co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 pasek zdejmij, pokręć rolkami, alternatorem, posprawdzaj luzy, wymień pasek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 18 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 To dlaczego nie piszczy od początku tylko po dłuższej jeździe? Zawsze wydawało mi się ze jak jest problem z paskiem to piszczy on od samego początku jazdy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Pasek ściągnięty, wszystkie rolki kręcą gładko bez oporów.. Ki czort? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 1 minutę temu, franki napisał: Pasek ściągnięty, wszystkie rolki kręcą gładko bez oporów.. Ki czort? To dobrze. Teraz poświęcić 35 zł na nowy pasek. Jak coś się ma zepsuć to pewnie wkrótce da o sobie znać. Co jakiś czas zerkałbym na pompę wody, a dokładnie pod nią. Na zimnym silniku. Statystycznie często padają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Taki podobno super silnik, taki chwalony a tu 56kkm i takie rzeczy Pompa wody zaczyna przeciekać w tych silnikach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 2 godziny temu, franki napisał: Taki podobno super silnik, taki chwalony a tu 56kkm i takie rzeczy Pompa wody zaczyna przeciekać w tych silnikach? Zmieniałem 6 tygodni temu. 53 tyś km. Rozciekła się na uszczelniaczu wirnika. Pompa 500, robota 200. Moje ceny to najwyższe z możliwych. Jak poszperasz w necie, to okazuje się to popularną usterką. Pompa na pasku akcesoriów, także IMHO można przeciągać z naprawą... Niemniej zaczyna się od najprostszych rzeczy. Pierwszy w kolejce pasek. A przypomniało mi się. Była taka popularna usterka w stilo: rozwulkanizowywało się pasowe koło napędowe akcesoriów na wale korbowym. Też piszczało podobnie do padającej pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2017 17 godzin temu, franki napisał: Taki podobno super silnik, taki chwalony a tu 56kkm i takie rzeczy Pompa wody zaczyna przeciekać w tych silnikach? Nie rób dramatu, jakie rzeczy? Że pasek piszczy? To ma być zaprzeczenie tego, że silnik jest udany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2017 Dnia 17.01.2017 o 20:12, franki napisał: Zauważyłem że po dłuższej jeździe ( ok 100 km) słychać pisk z okolic paska klinowego tylko ciężko zlokalizować dokładnie miejsce. Na któtkich dystansach nic nie słychać. Co to może być? Spróbuj zrobić następującą rzecz - gdy piszczy odkręć powoli korek od zbiornika płynu chłodzącego tak by uszło ciśnienie (oczywiście z zachowaniem ostrożności byś się nie poparzył. Jeśli przestanie piszczeć to stawiał bym na uszczelnienie pompy cieczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2017 22 godziny temu, lessero napisał: To dobrze. Teraz poświęcić 35 zł na nowy pasek. Jak coś się ma zepsuć to pewnie wkrótce da o sobie znać. Co jakiś czas zerkałbym na pompę wody, a dokładnie pod nią. Na zimnym silniku. Statystycznie często padają. W mojej Merivie 1,4 też była wymieniana przy ok.80kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 22 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Dnia 2017-01-21 o 07:54, pepcio napisał: Nie rób dramatu, jakie rzeczy? Że pasek piszczy? To ma być zaprzeczenie tego, że silnik jest udany ? Miałem na myśli pompę wody która pada po 50 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 wiesz co proponuje zacząć od tego, ze w momecie gdy zacznie piszczeć wyciągnij miarkę poziomu oleju oczywiście na zapalonym silniku i daj znać czy cos się zmieniło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 31 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2017 Myślisz ze to znowu podciśnienie? Przedtem było trochę inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 mysle ze tak uszczelniacz walu przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 2 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 W kwietniu go wymieniałem.. Na razie nie piszczy więc nie mam jak sprawdzić. Czyżby kolejna bolączka ( wprawdzie niewielka, bo olej nie cieknie ale denerwująca ) tych silników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 to jak zacznie to zobacz bo niektóre uszczelniacze miały za miękką wargę i tamtędy powietrze było zasysane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.