setor Napisano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Mam problem z brakiem ładowania w Cromie, dzisiaj podczas jazdy j zaświeciła się kontrolka ładowania. Po sprawdzeniu miernikiem brak ładowania Chcę wyciągnąć alternator i kupić używkę, stary będę regenerował we własnym zakresie Czy jest jakiś problem z dostaniem się do alternatora od góry, poprosiłbym jakieś wskazówki dla opornych jak szybko go wyciągnąć Ewentualnie co poleciało, po wstępnych oględzinach alternator jest chłodny, nie czuć spalenizny jak miałem to w Sienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 W Cromie nie miałem co prawda jeszcze okazji demontować alternatora ( i oby nadal nie było takiej potrzeby ) , ale dostęp na pewno nie jest gorszy niż w Stilo 1,9MJTD 16V w którym altek wyciągałem od góry , choć muszę przyznać że lekko nie było ... Zresztą niedawno trafiłem na temat w którym ktoś pisał , że altek w Cromie też wyciągał górą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
setor Napisano 1 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 Dałem sobie spokój, alternator wymienił mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 6 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2017 Dnia 1 luty 2017 o 09:10, setor napisał: Dałem sobie spokój, alternator wymienił mechanik Czasem za 50 zl szkoda sobie...glowy zawracac. Wyciagalem w nubirze i dalo sie ale fkurf niemaly podczas:) Ani narzedzi w szerokim zakresie, ani kanalu. Taka dlubanina na polomacku po lokcie:) Mimo, ze jakas mechanike kiedys skonczylem, b=to bez narzedzi, podnosnika, podporek, klinow i co tam jeszcze nie dlubie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.