Kaczyk_94 Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Mam silnik z p1 1.2 16v 86km . Kompa i cewki mam z MM A listwe wtryskowa bez powrotu wtryskki map sensor i reszte czujnikow i przepustnice z BOSCH . I tu moje pytanie czy to pojedzie na tym ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Musisz ujednolicić, skoro większość jest MM (16v 86KM pracował tylko na MM) to tak zrób, bo nigdy nie dojdziesz co nie gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczyk_94 Napisano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Właśnie tak wszyscy mówią Ale nie mogę nigdzie dostać listwy wtryskow map i przepustnicy z MM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 sporo chce ale komplet http://allegro.pl/kolektor-ssacy-wtryski-przepustnica-punto-1-2-16v-i6676144038.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczyk_94 Napisano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Ooo super to będzie na sto procent to ? To ja już zamawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Bosch jest cały plasikowy, inaczej wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Bosch z bravo bez powrotu nie jest caly plastikowy tylko taki jak w p1 z jedna roznica, ze do czesci blastikowej nie zalozysz map-a MM bo tam jest bosch przykrecany na jeden wkret (MM na dwa) i odwór w kolektorze jest wiekszy. Ten na zdjeciu jest raczej z p1 choc nie widac map-a ale wtryski sa z tego co widze niebieskie czyli pewnie z bravo a to nie bedzie chodzilo dobrze. Sam kiedys zalozylem te wtryski niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Po wtyczce od map-a widac ze gora jednak chyba z p1 ale listwa wtryskowa chyba z p1 1.2 8v. Musze sprawdzic czy to pasuje bo czasami moze sie przydac jak braknie listwy z 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczyk_94 Napisano 26 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Mam listwe i wyryski boscha mapa i przepustnice tez bosch a kompa mm i raczej mi to nie odpali i kolektorow takich mam az 3sztuki a nigdzie nie mogę dostać z p 1 A to ogłoszenie co kolega zamiescil wyzej dawno nieaktualne bo dzwoniłem. I teraz nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 przegrzeb allegro, trochę silników jeszcze jest http://allegro.pl/fiat-punto-1-2-16v-silnik-slupek-i6450213618.html tutaj mozesz zadzwonic, gosciu sprzedaje słupek ale widać ze wszystko w komplecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Kolektor alu-plast ze starego brawo z boszem tez pasuje. mapa da sie przykrecic, tez uest na dwie srubki tylko delikatnie inny rozstaw srubek jest.tezeba jeszcze podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa zrobic na trojnoku bo plastik z brawo bosz nie ma krucca do regulatora osobnego. przepustnica pasuje, bedzie dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczyk_94 Napisano 26 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Mam jeden komplet z p1ale sam plastik i Alu a jeden cały komplet skrecony Alu plastik i cala reszta to bosch złożone do kupy. Czyli jak to założę to będzie jeździć ? A te czujniki boscha pójdą na kompie z mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Mapsensor pojdzoe sle jest inna wtyczka. kup mapsensor do mm, od jakiegokolwiek fiata, nie musi byc od 1.2 16v. mozesz nawet zostawic mapa oryginalnego takiego na wezyku. Inne.czujniki i tak zmieniasz. TPS jest z przepustnica a czujnik remperatury wody podejdzie zwykly zielony albo 3pin szary bez problemu. Ogolnie prosta robota na.jedno popoludnie... ale.jak nie.ogatniasz czytania schematow i miernika to polegniesz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczyk_94 Napisano 26 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Jak to wszystko pójdzie razem to trochę posiedzieć poczytam i pobawie sie miernikiem . Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Zadzwon do kogos kto wystawia silnik i kup komplet. Ja tak kupuje zawsze idzie tanio wyrwac i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Panowie wie ktoś jakie jest ciśnienie na tej listwie Boscha, która ma kolega? Jakoś nie mogę tego namierzyć... W 1.2 86KM regulator 5894037 to MM 219244340501 i na jednej stronce znalazłem, że jest na 3 bary. Wtryski "szare" w 86KM to MM IWP045 o wydajności 200ccm @ 3bar natomiast te "niebieskie" Boscha, które ma kolega to przypuszczalnie 0280155816 o wydajności 154ccm @ 3bar. Chciałem się upewnić czy różnica w wydajności na tych listwach to faktycznie 46ccm czy może w Boschowej listwie jest regulator na inne ciśnienie i wychodzi inny przepływ. Jeżeli regulator w Boschu też jest na 3 bary to można by wtryski podmienić po taniości np. na takie z Focusa 1 2.0 i będzie taki sam przepływ (upewnić się tylko co do wymiarów): http://allegro.pl/ford-focus-mk1-2-0-16v-wtrysk-0280155820-i5049106165.html CTS dać jaki trzeba, MAP+IAT tak jak pisze Lesiu z prawie dowolnego fajera i zostaje tylko pytanie czy zakres sygnału z TPSa jest taki sam i może coś z wolnymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid0089 Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 52 minuty temu, rusala napisał: Panowie wie ktoś jakie jest ciśnienie na tej listwie Boscha, która ma kolega? Jakoś nie mogę tego namierzyć... W 1.2 86KM regulator 5894037 to MM 219244340501 i na jednej stronce znalazłem, że jest na 3 bary. Wtryski "szare" w 86KM to MM IWP045 o wydajności 200ccm @ 3bar natomiast te "niebieskie" Boscha, które ma kolega to przypuszczalnie 0280155816 o wydajności 154ccm @ 3bar. Chciałem się upewnić czy różnica w wydajności na tych listwach to faktycznie 46ccm czy może w Boschowej listwie jest regulator na inne ciśnienie i wychodzi inny przepływ. Jeżeli regulator w Boschu też jest na 3 bary to można by wtryski podmienić po taniości np. na takie z Focusa 1 2.0 i będzie taki sam przepływ (upewnić się tylko co do wymiarów): http://allegro.pl/ford-focus-mk1-2-0-16v-wtrysk-0280155820-i5049106165.html CTS dać jaki trzeba, MAP+IAT tak jak pisze Lesiu z prawie dowolnego fajera i zostaje tylko pytanie czy zakres sygnału z TPSa jest taki sam i może coś z wolnymi. Jeżeli wszystko odpalasz na kompie z MM to przepustnica pasuje plug&play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2017 Czy ten MAP Boscha to 0 261 230 030? Tak wygląda jego charakterystyka: Wychodzi z tego mniej więcej 40.4mV/kPa czyli ~4.04V @ 100kPa (~1bar) i ~1.62V @ 40kPa (~400mbar) Natomiast z dokumentacji Pierburga 7.18222.03.0 będącego odpowiednikiem MM KITLDF6T czytamy 1.552-1.687V @ 400mbar i 3.982-4.117V @ 1bar. Uśredniając te zakresy mamy 4.05V @ 100kPa (~1bar) i 1.62V @ 40kPa (~400mbar). Jeśli chodzi o IAT to w Pierburgu (czyli w MM też) jest 2080ohm @ 25*C, 280ohm @ 85*C i 180ohm @ 100*C. Bosch nie wiem ale coś mi mówi, że tak samo będzie bo gdzieniegdzie nawet jako zamienniki wymieniają te dwa czujniki. Hmm... Wniosek z tego taki, że oba mają identyczne zakresy i niema potrzeby zmieniać Boscha na MM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.