Skocz do zawartości

Uszczelka pod glowica: kiedy z planowaniem a kiedy bez?


robcyk

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie: kiedy mozna zalozyc uszczelke pod glowice bez planowania a kiedy z planowaniem glowicy.

Konczy mi sie uszczelka pod glowica, czy jezeli nie siadzie do konca i jezeli pojade teraz wymienic to uda sie wymienic sama uszczelke bez planowania glowicy ???

Moze ktos moze polecic w Krakowie dobry i tani warsztat ktory by to zrobil solidnie, ASO nie wchodzi w rachube smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie: kiedy mozna zalozyc uszczelke pod glowice bez planowania

> a kiedy z planowaniem glowicy.

> Konczy mi sie uszczelka pod glowica, czy jezeli nie siadzie do konca

> i jezeli pojade teraz wymienic to uda sie wymienic sama

> uszczelke bez planowania glowicy ???

> Moze ktos moze polecic w Krakowie dobry i tani warsztat ktory by to

> zrobil solidnie, ASO nie wchodzi w rachube

powinno sie zawsze delikatnie spalnowac grinser006.gifdziki temu jest wieksza pewnosc ze dłuźej uszczelka wytrzyma grinser006.gifale bez planowanie też możan wymienic jesli nie zjechana jest glowica za bardzo grinser006.giftzn jest rowna grinser006.gifale to zawsze ryzyk fizyk ile uszczelka wytrzyma grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powinno sie zawsze delikatnie spalnowac dziki temu jest wieksza

> pewnosc ze dłuźej uszczelka wytrzyma ale bez planowanie też

> możan wymienic jesli nie zjechana jest glowica za bardzo tzn

> jest rowna ale to zawsze ryzyk fizyk ile uszczelka wytrzyma

Nie wprowadzaj ludzi w błąd zawsze to należy sprawdzić czy jest prosta i dopiero wtedy reagować przeważnie wystarczy wymiana tylko uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie wydaje mi sie ze jezeli nie jest glowica zjechana a nie powinna byc bo to dopiero pierwsza wymiana to powinna starczyc tylko wymiana samej uszczelki, no zreszta jak trzeba bedzie planowac to trudno, wole dac wiecej zeby bylo zrobione gites smile.gif i jezdzilo do 200 kkm potem to juz pewnie furka nie bedzie juz jezdzic smile.gif Chociaz facet kiedys a ASO powiedzial mi ze ma znajomego ktory na 900 ma 340kkm, no ale to juz chyba rupiec bo takiego przebigu nawet sobie nie wyobrazam w fiacie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wprowadzaj ludzi w błąd zawsze to należy sprawdzić czy jest

> prosta i dopiero wtedy reagować przeważnie wystarczy wymiana

> tylko uszczelki

co to za insynułacje screwy.gifkolegi nie wprowadzam w bląd wrrr.gifjak ma uszczelke do wymiany i chwile na tym jeździl to powinono sie spalnowac glowice aby ja w tym samym miejscu nie wydmuchało jesli wymienia uszczelke przy okazji sciagania glowicy a byla dobra to raczej sie nie planuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to za insynułacje kolegi nie wprowadzam w bląd jak ma uszczelke do

> wymiany i chwile na tym jeździl to powinono sie spalnowac

> glowice aby ja w tym samym miejscu nie wydmuchało jesli wymienia

> uszczelke przy okazji sciagania glowicy a byla dobra to raczej

> sie nie planuje

Jeszcze raz powtórze najpierw sprawdzamy a potem robimy a nie dlatego że może czasem u kogoś trzeba było więc u mnie też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie: kiedy mozna zalozyc uszczelke pod glowice bez planowania

> a kiedy z planowaniem glowicy.

> Konczy mi sie uszczelka pod glowica, czy jezeli nie siadzie do konca

> i jezeli pojade teraz wymienic to uda sie wymienic sama

> uszczelke bez planowania glowicy ???

> Moze ktos moze polecic w Krakowie dobry i tani warsztat ktory by to

> zrobil solidnie, ASO nie wchodzi w rachube

Nierówności na głowicy mogą byc spowodowane tylko i wyłącznie przegrzaniem - jeśli tak jak ja przejechałeś 15 km bez płynu w chłodnicy to przy okazji wymiany radze przynajmniej sprawdzić... ale jak to sprawdzić na oko? przecież w ten sposób nie wyczaisz czy ją wykręciło chyba że się mylę i gołym okiem widac smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym grzaniem jezdzilem jakies 40kkm fakt ze wiekszosc na trasie , wiec tak sie nie grzal, pewnie bedzie potrzebne planowanie smile.gif

Ale dzieki za wszelkie rady.

> co to za insynułacje kolegi nie wprowadzam w bląd jak ma uszczelke do

> wymiany i chwile na tym jeździl to powinono sie spalnowac

> glowice aby ja w tym samym miejscu nie wydmuchało jesli wymienia

> uszczelke przy okazji sciagania glowicy a byla dobra to raczej

> sie nie planuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wprowadzaj ludzi w błąd zawsze to należy sprawdzić czy jest

> prosta i dopiero wtedy reagować przeważnie wystarczy wymiana

> tylko uszczelki

Skoro wymienia uszczelke, to musi mieć jakiś powód i prosta napewno nie będzie. Głowica powinna być planowana praktycznie przy każdej wymianie uszczelki. Koszt tej operacji w stosunku to całej roboty jest naprawdę niewielki i oszczędzanie na tym mając na uwadze powtórny demontaż głowicy jest lekkim nieporozumieniem. Nie sądze zresztą, żeby jakikolwiek mechanior dał gwarancje na taką robotę.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje jak sie robi to porzadnie, mam nadzieje ze przejedzie do 200kkm bez wymiany powtornej smile.gif

Szkoda mi sprzedac furaka za jakies smieszne pieniadze, kupilem go jak mial 1 roczek i juz mi dlugo dobrze sluzy, a tam jakas uszczelka nie wyprowadzi mnie z równowagi smile.gif Dzieki za rady

> Skoro wymienia uszczelke, to musi mieć jakiś powód i prosta napewno

> nie będzie. Głowica powinna być planowana praktycznie przy

> każdej wymianie uszczelki. Koszt tej operacji w stosunku to

> całej roboty jest naprawdę niewielki i oszczędzanie na tym mając

> na uwadze powtórny demontaż głowicy jest lekkim

> nieporozumieniem. Nie sądze zresztą, żeby jakikolwiek mechanior

> dał gwarancje na taką robotę.

> Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze raz powtórze najpierw sprawdzamy a potem robimy a nie dlatego

> że może czasem u kogoś trzeba było więc u mnie też

kolega robi z tego problem jak by to wielki majatek kosztowalo grinser006.gifale ze swojego doswiadczenia stwierdzam ze żadko przy wysranej uszczelce głowica nie ucierpi grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.